M.Dimitris project

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό kermit » Σάβ Σεπ 14, 2013 6:08 pm

Το κέντρο βάρους ενός αντικειμένου με 4 σημεία στήριξης και συμπαγή μάζα, μεταβάλλεται μόνο μεταβάλλοντας την απόσταση ενος σημείου στήριξης απο το κέντρο βάρους. Και σημείο στήριξης είναι το σημείο που ακουμπά το αντικείμενο στο έδαφος. Αν δεν έχουμε συμπαγή μάζα, υπάρχουν και άλλοι τρόποι, κατανέμοντας με διαφορετικό τρόπο το βάρος πάνω σε κάθε σημείο.

Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για το σημείο που ο κάθε τροχός ακουμπά το έδαφος. Απο τη στιγμή που ο Δημήτρης δεν θα προχωρήσει σε διαφορετική κατανομή του βάρους στα ήδη υπάρχοντα σημεία, τότε σαφώς ορθά και μόνο με την μετακίνηση των τροχών(άρα πρακτικά του άξονα) προς τα εμπρός, μπορεί να σπρώξει το κέντρο βάρος προς τα πίσω.

Το κέντρο βάρους αλλάζει στα εργοστασιακά και μόνο με το ψήλωμα, ή τους αποστάτες τροχών, το βγάλσιμο της ρεζέρβας ή ακόμη κ με μεγαλύτερους τροχούς, και αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με την απόσταση του κάθε σημείου επαφής με το έδαφος απο το κέντρο βάρους του.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tolis17 » Σάβ Σεπ 14, 2013 7:04 pm

Καλησπερα! Φιλε kermit θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω με την αποψη σου... Με το ψηλωμα του αυτοκινητου το κεντρο βαρους μετατοπιζεται προς τα πανω, με την τοποθετηση αποστατων τροχων το κεντρο βαρους ΔΕΝ μετατοπιζεται!

Οσο αναφορα την αυξηση μεταξονιου: οσο και να μεταφερεις τον μπροστινο αξονα η τον πισινο αν δεν αλλαξεις τα σημεια τα οποια πιανονται τα διαφορικα στο σασι, για οσο το αμαξι παταει στο εδαφος το κεντρο βαρους Δεν αλλαζει. Αυτο που λες εσυ ισχυει για οσο το αυτοκινητο ειναι στον αερα.

Αυτο που κερδιζεις με την αυξηση μεταξονιου χωρις να αλλαξεις την θεση των βασεων στο σασι που πιανουν τα διαφορικα ειναι: αν μεταφερεις τον μπροστινο πιο μπροστα καλυτερη γωνια προσεγκισης μπροστα, πιο ομαλη συμπεριφορα σε κατηφορικα σημεια γιατι αυξανοντας το μεταξονιο μειωνεται η κληση του οχηματος.

Ουσιαστικα με αυτον τον τροπο γλειτωνεις του τουμπες προς τα μπροστα σε κατηφορικα σημεια, ειναι το αντιστοιχο με τους αποστατες η με ζαντες με μεγαλο offset οπου γλειτωνεις τις τουμπες με τις πλαγιες κλησεις. Σε καμια περιπτωση ομως που ανεφερα παραπανω ΔΕΝ αλλαζει το κεντρο βαρους.

Αυτα απο μενα.
Άβαταρ μέλους
tolis17
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 27, 2012 5:49 pm

Δημοσίευσηαπό miltos » Σάβ Σεπ 14, 2013 8:42 pm

tolis17 έγραψε:Καλησπερα! Φιλε kermit θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω με την αποψη σου... Με το ψηλωμα του αυτοκινητου το κεντρο βαρους μετατοπιζεται προς τα πανω, με την τοποθετηση αποστατων τροχων το κεντρο βαρους ΔΕΝ μετατοπιζεται!

Οσο αναφορα την αυξηση μεταξονιου: οσο και να μεταφερεις τον μπροστινο αξονα η τον πισινο αν δεν αλλαξεις τα σημεια τα οποια πιανονται τα διαφορικα στο σασι, για οσο το αμαξι παταει στο εδαφος το κεντρο βαρους Δεν αλλαζει. Αυτο που λες εσυ ισχυει για οσο το αυτοκινητο ειναι στον αερα.

Αυτο που κερδιζεις με την αυξηση μεταξονιου χωρις να αλλαξεις την θεση των βασεων στο σασι που πιανουν τα διαφορικα ειναι: αν μεταφερεις τον μπροστινο πιο μπροστα καλυτερη γωνια προσεγκισης μπροστα, πιο ομαλη συμπεριφορα σε κατηφορικα σημεια γιατι αυξανοντας το μεταξονιο μειωνεται η κληση του οχηματος.

Ουσιαστικα με αυτον τον τροπο γλειτωνεις του τουμπες προς τα μπροστα σε κατηφορικα σημεια, ειναι το αντιστοιχο με τους αποστατες η με ζαντες με μεγαλο offset οπου γλειτωνεις τις τουμπες με τις πλαγιες κλησεις. Σε καμια περιπτωση ομως που ανεφερα παραπανω ΔΕΝ αλλαζει το κεντρο βαρους.

Αυτα απο μενα.


εχεις λαθος
miltos
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 11:58 pm

Δημοσίευσηαπό Gandalf » Σάβ Σεπ 14, 2013 9:05 pm

Με το ψηλωμα του αυτοκινητου το κεντρο βαρους μετατοπιζεται προς τα πανω, με την τοποθετηση αποστατων τροχων το κεντρο βαρους ΔΕΝ μετατοπιζεται!

Με το ψήλωμα του αυτοκινήτου το κέντρο βάρους μετατοπίζεται πρός τα κάτω ή πρός τα πάνω ανάλογα το κλάσμα του φερόμενου βάρους και του μη φερόμενου, αν και δεν ξέρω περιπτώσεις όπου το φερόμενο είναι μικρότερο . Η απόσταση του κέντρου βάρους από το έδαφος όμως σίγουρα μεγαλώνει .

Οσο αναφορα την αυξηση μεταξονιου: οσο και να μεταφερεις τον μπροστινο αξονα η τον πισινο αν δεν αλλαξεις τα σημεια τα οποια πιανονται τα διαφορικα στο σασι, για οσο το αμαξι παταει στο εδαφος το κεντρο βαρους δεν αλλαζει.

Το κέντρο βάρους αλλάζει αφού έχουμε αλλαγή στο αντικείμενο (μεταφορά βάρους εμπρός ή πίσω). Επίσης αλλάζει η κατανομή του βάρους στον εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με την αλλαγή στην γωνία στήριξης μεταξύ άξονα και πάνω βάση ελατηρίου. Η διαφορά είναι μικρή αφού προέρχεται από την διαφορά της γωνίας αλλά υπάρχει... εκτός αν το κάνουμε chopper. Για σημαντική μεταβολή της κατανομής βάρους στους άξονες με δυσανάλογα μικρή μεταβολή της θέσης του άξονα -σε σχέση με το προηγούμενο παράδειγμα- χρειάζεται και παράλληλη μετατόπιση της πάνω βάσης.


Αυτο που κερδιζεις με την αυξηση μεταξονιου χωρις να αλλαξεις την θεση των βασεων στο σασι που πιανουν τα διαφορικα ειναι: αν μεταφερεις τον μπροστινο πιο μπροστα καλυτερη γωνια προσεγκισης μπροστα, πιο ομαλη συμπεριφορα σε κατηφορικα σημεια γιατι αυξανοντας το μεταξονιο μειωνεται η κληση του οχηματος.

Η διαφορά στα κατηφορικά κομμάτια έγκειται στην μικρή μεταβολή στην κατανομή βάρους και άρα στην πρόσφυση των τροχών χωρίς να λαμβάνουμε υπόψην μας άλλους παράγοντες. Η μεταβοlή θα είναι σημαντική με αλλαγή της πάνω βάσης του ελατηρίου, προφανώς πρός τα μπροστά για αυτό που θέλει ο συγραφέας του thread. Σημαντική και αναλόγη θα είναι και η χειρότερη πρόσφυση στους μπροστά τροχούς σε ανηφόρα όπως και η γρηγορότερη απώλεια πρόσφυσης στους τροχούς του πίσω άξονα που θα έχουν μεγαλύτερο φορτίο πάλι σε ανηφόρα. Παραδείγματα αρκετά στα Jeep carcasses για crawlers.

Τα μπράτσα δεν φέρουν βάρος, τα ελατήρια είναι ο άξονας μεταφοράς φορτίου . Τα μπράτσα μεταφέρουν ή σταματούν ροπές ή τάσεις σε δυναμικές καταστάσεις.

Γενικά προσπαθήστε να μην μπερδεύεται χρησιμοποιώντας την έννοια του "κέντρο βάρους" με την έννοια της κατανομής του φερόμενου βάρους στους άξονες.
Gandalf
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 17, 2004 2:41 pm

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Κυρ Σεπ 15, 2013 8:10 pm

καλησπερα και απο εμενα

γενικα το ολο θεμα να στησεις ενα αυτοκινητο και το πως και που θα πρεπει να μπει οτιδηποτε ειναι μεγαλη ζαλη αλλα......


οτιδηποτε πειραξεις οπως ειπε και ο kermit μεχρει και την ρεζερβα αν βγαλεις και εισαι π.χ επανω στην ζυγαρια θα σου δειξει αλλα νουμερα απο τα αρχικα
και δεν μιλω για γεφυροπλαστιγκα που ζηγηζει συνολο αλλα για 2 ζυγαριες π.χ. το ικτεο που ετυχε να το ζυγισω μια φορα οπου η καθε μια ζυγιζει τους καθε αξονες χωριστα ελεγε αν θυμαμαι καλα 880 κιλα μπροστα και πισω καπου 670.Δυστηχως δεν εχω και το χαρτι να το παραθεσω


για οποιον θελει μπορει να κανει και το εξης πειραμα που ειναι και πολυ απλο

παρτε 2 κοινες ζυγαριες ενα σανιδι και ενα βαρυ αντικειμενο

βαλτε το ενα ακρο απο το σανιδι στην μια ζυγαρια
την αλλη ζυγαρια βαλτε την καπου στα 3/4 του σανιδιου
βαλτε το αντικειμενο στην μεση απο το σανιδι
δειτε την βαρος λενε οι ζυγαριες
παρτε το βαρος απο το σανιδι και βαλτε την ζυγαρια στην αλλη ακρη του
ξανα βαλτε το βαρος επανω και ξαναδειτε το βαρος που λενε

ισως να μην ειναι ακριβως ιδιο(καπου γινετε λαθος)αλλα δεν εχει και μεγαλη αποκληση η μια ζυγαρια απο την αλλη


οι κοντρες ή μπρατσα δεν παιζουν κανεναν ρολο στον βαρος του αυτοκινητου απλα συγρατουν τους αξονες

αν καποιος δεν το καταλαβε δεν ειπα οτι οι βασεις απο τα ελατηρια που ειναι στο σασι θα μεινουν στην ιδια θεση

ειδη εχουν φτιαχτει καινουργιες και εχουν μετακινηθει 28 εκατοστα προς τα μπροστα απο την αρχικη του θεση

και μερικες φωτο...
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Παρ Σεπ 20, 2013 5:52 pm

εντελει το πειραμα με τις ζυγαριες το δοκιμασε κανεις???
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Σάβ Σεπ 28, 2013 6:47 pm

μερικες φωτο απο την συνεχεια


μου πηρε κοντα στην εβδομαδα και λιγο παραπανω ισως μεχρει να παρω ολα τα σωστα μετρα που πρεπει να εχουν

στην συνεχεια πρεπει να φτιαχτουν τα ημιμπρατσα που θα πιανουν επανω σε αυτα και η παναρ

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Κυρ Οκτ 06, 2013 1:34 pm

και συνεχιζουμε σιγα σιγα

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό panosd » Κυρ Οκτ 06, 2013 4:30 pm

Μπραβο ρε ψηλε, κατι σαν την αναρτηση των Wrangler?

Βλεπω κ μια σωληνα με κουρμπα.

Ειναι για να κραταει την βαση της παναρ?
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Κυρ Οκτ 06, 2013 5:29 pm

ευχαριστω ρε Πανο

ναι περιπου ετσι ειναι

η παναρ ειναι με κουρμπα
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Οκτ 06, 2013 6:09 pm

Δημητρη η τριγωνικη βαση του πανω μπρατσου που φαινεται στην φωτο θα κοληθει στο σασι?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Κυρ Οκτ 06, 2013 7:58 pm

οχι οχι εχει κοληθει στο μπρατσο επανω

αυριο θα βαλω και πως ειναι κολημενες
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Οκτ 07, 2013 3:37 pm

ΟΚ. :thumbsup:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό M.Dimitris » Δευτ Οκτ 07, 2013 6:24 pm

και ναι σημερα τελειωσε το στησιμο απο την μπροστα αναρτηση

εμεινε τωρα να γινει η βαση για την υδραυλικη μπουκαλα και ειναι ετοιμο να παει για δοκιμες

μερικες φωτο

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
M.Dimitris
M.Dimitris
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 28, 2010 11:42 am
Τοποθεσία: orestiada

Δημοσίευσηαπό xeilas » Δευτ Οκτ 14, 2013 8:16 am

Άντε απατεώνα τη έγινε ?

Σε πλάκωσε η ομίχλη?

Έχει πολύ υγρασία και δεν μπορείς να βάψεις ? :twisted:
K.Stylianos
xeilas
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 30, 2010 12:36 pm
Τοποθεσία: ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες