Για μια φορα ακόμη η γνώμη μου-και αν διαφωνεί κάποιος ας το πεί.
Αν κάποιο λάστιχο βρίσκει στο μαμα ύψος, δεν θα σταματήσει να βρίσκει όσο ψηλό ελατήριο και να βάλεις, αν δεν αλλάξει το bumpstop, και εφόσον το αμορτισέρ στην πλήρη συμπίεση βρίσκεται κοντά στο μαμα(αρα και πιό πάνω απο το bumpstop). Αν το αμορτισερ κλειστό είναι πιό μακρύ απο το bumpstop, δεν είσαι καλά, και τότε ανοίγουμε άλλο θέμα. Ομως για τα συνηθισμένα ψηλώματα δεν έχουμε πρόβλημα γενικά.
Εκτός αν το θέμα μας είναι το αν βρίσκει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ή περιστασιακά. Αναγκαστικά θα τερματίσουν οι αναρτήσεις στο off road, και ενα πολύ μεγάλο σημείο της πανω-κάτω διαδρομής του τροχού είναι κοινό είτε έχεις μαμα ελατήριο είτε έχεις 7ποντο. Τότε ναι, αν έχεις ψηλωμένο αμαξι, προφανώς θα βρίσκει πιό σπανια.
Στον καινούριο προφυλαχτήρα, το κομμάτι που βρίσκει με μια μεγαλύτερη διάσταση λάστιχα είναι μπροστά απο τον τροχό, αρα το ψήλωμα δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικό στο γεγονός οτι βρίσκει, αλλα στην συχνότητα με την οποία ο τροχός βρίσκει τον προφυλακτήρα.
Για την περίπτωσή σου αν εχεις μπλέ ελατήρια προφανως έχεις τα +3,5 MAD, τα οποία δεν δίνουν και κανένα ιδιαίτερο ψήλωμα, αλλα αυτό δεν σε πολυενδιαφέρει για τα λάστιχα. Γενικά μέχρι 215/75/15 μπαίνουν στο αμάξι, με μικρους συμβιβασμούς στις επαφές, οχι σημαντικούς. Αυτό που κάνει τους θόλους να βρίσκουν κατά 90% ομως, είναι οι αποστάτες, αν βάλεις κάποια στιγμη.
Άντε να σε δούμε και απο κοντά εδώ στα βόρεια..
