από kermit » Κυρ Ιαν 16, 2011 3:20 pm
Λοιπον επανέρχομαι στους εργάτες και παρατηρώ τα εξής:
Για να πάιξω σωστα με το ύψος της τοποθετησης, και με το κεντράρισμα, οι επιλογές μου περιορίστικαν σε 2. Οι warn είναι στα 53-55,5 εκ. μηκος (οι tabor ειναι στα 52,8εκ για την ακρίβεια) και οι t-max είναι στα 53,7 εκ. Αυτο σημαίνει οτι μπορουν να τοποθετηθούν ανάμεσα στο πλαίσιο που έχει κενο 58 εκ. περιπου και όταν πιάσουν το τέρμα αριστερα, εναι ΣΧΕΔΟΝ κεντραρισμένοι.
Οι come up ειναι 60+ εκατοστά οπότε πρέπει να μπουν πάνω ή κάτω απο το πλαίσιο. Τωρα θα μου πείτε για κοψίματα κλπ κ οτι ολα γίνονται, αλλα ο καθένας έχει άλλες οπτικές για τη χρηση του τουτου του και τις off road δυνατότητες και στα δικά μου στανταρτ είναι να χωνέψει ο εργάτης τελείως στον προφυλακτήρα.
Για τον tabor ακουσα οτι απο τον warn αλλάζει μόνο το φρένο του, το μοτέρ είναι ιδιο. Μαλιστα καποιος μου πρότεινε να αλλάξω φρενο στον tabor και θα έχω στην ουσία λέει εναν warn. Υπάρχει κάποια αποψη?
Βλέπω να καταλήγω μαλλον στον ΤΜΑΧ PEW-9000 ή PEW-9500 που έρχονται ήδη με σχοινί κ ζυγίζουν 28κγ., είναι οι κίτροινοι. Εκτός αν κάποια καλή προσφορά μου αλλάξει γνώμη..
Κατι τελευταίο. Για την στεγανότητα είναι καλή ιδέα να τον ανοίξω πριν τον βάλω κ να περάσω φλατζόκολλα στις ενώσεις ή το βρίσκετε (@)(@) σαν ιδέα?