Σημερα πηγα και πηρα το transfer απο το μαγαζι με τα μεταχειρισμενα.
Ανηκει και αυτο στην κατηγορια των βαρεων βαρων.... 3 ατομα ηθελε να για να σηκωθει..
Κατω αριστερα το λαμαρινακι με τις 4 βιδες ειναι αναμονη για το PTO.
Στον αξονα που φαινεται θα μπει η εξοδος απο το κιβωτιο ταχυτητων του jimny.
Κοιταξτε μεγεθος το κιβωτιο ταχητητων σε σχεση με το χερι μου!!!!! ειναι πολυ μικρο.... ΟΚ ειναι 4ταχυτο αλλα και παλι ειναι πολυ μικρο.
Και μια απο επανω οπου φαινεται η σχεδον παραλληλη διαταξη του λεβιε ταχυτητων με τον λεβιε του transfer.
Ειχα σκοπο αν δεν χωραγε το κιβωτιο ταχητητων του patrol να το εβγαζα, αλλα ο λεβιες του transfer στηριζεται απο το κιβωτιο ταχυτητων.....
Μπορω να βγαλω το κιβωτιο ταχυτητων αλλα το θελω για περαιτερω μειωση οταν χρειαστει. Ο λεβιες θα ειναι μονιμα στην 4η η' και στην 3η ταχυτητα και οταν χρειαστω πραγματικα πολυ κοντες σχεσεις θα το βαζω στην πρωτη.
Η διαταξη του transfer ειναι:
2Η
4Η
Ν
4L
και ειναι η μια πισω απο την αλλη.
Εχω μπει σε σκεψεις για μοτερ....
Εχω καβατζα ενα μοτερ την Volkswagen 1.8 16V με 136 εργοστασιακα αλογακια.
Επισης εχω καβατζα 2 διπλα οριζοντια καρμπυρατερ της WEΒER.....
Do the math!!!!!!