με αυτο τον προφυλακτηρα εβγαινε και στην αυστραλια και σε αγγλια, α και κατι βασικο για οσους ηδη εχουν VVT εχει και καθρεφτη στο δεξιο σκιαδιο . χεχε και αλλα φλασακια στα φτερα.
Σου δίνει η Suzuki ένα λόγο να βάλεις AVP. Πάντως εγώ έχω το παλιό και το γουστάρω ποιο πολύ από το vvt έχει ποιο κοντές σχέσεις το παλιό, το vvt είναι tarmac friendly. Και το κουμπί της τετρακινησης μας διώχνει λίγο από την κλασσικουρα έτσι δεν είναι;;; πάντως έχω δει το face lift από κοντά και οι διαφορές περιορίζονται στα σημεία που ήδη περιγράψατε με βασιλιάδες της χαζομάρας τον αρκετά χαμηλωμένο προφυλακτήρα και τους αρκετά μικρότερους καθρέφτες
Θανατος στα κουμπια
τα αργα μπορει να ειναι κοντιτερα αλλα συνεχιζω να πιστευω οτι οι σχεσεις κιβωτιου 2Η και 4Η ειναι μακριτερες τουλαχιστων αυτο θυμαμαι
οπως και να εχει το δικο μου ειναι καλυτερο