Mud Fun For Ever

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Mud Fun For Ever

Δημοσίευσηαπό mud fun » Παρ Οκτ 07, 2005 1:27 pm

To 2000 είπα να αγοράσω ενα αυτοκίνητο για την γυναίκα μου για να πηγαινοέρχεται στην δουλειά της.Ρωτώντας την τι αυτοκίνητο θα τις άρεσε ,χωρις να σκεφθεί καθόλου μου είπε "jimny cabrio".Kάτοχος ήδη ενος Vitara Cabrio με ξένησε το γεγονός να πάρω ενα ακόμα πιο μικρό 4Χ4 και με πιο λίγα κυβικά,αλλά απο την άλλη μου άρεσε και το γεγονός οτι μέσα της γεννήθηκε το μικρόβιο της εκτός δρόμου τετρακίνησης.Ετσι λοιπόν και έγινε.Με την πρώτη επαφή υπήρξε ενθουσιασμός για το γλυκό και μικρό αυτο 4Χ4,μέχρι που ήρθε και η πρώτη βόλτα σε δασικούς και αρκετά δύσκολους δρόμους .Το αποτέλεσμα:Πούλησα το Vitara, πήραμε ενα άλλο αυτοκίνητο για εκείνη και απο τότε ξεκίνησα να σκέφτομαι πως να βελτιώσω τις ήδη μεγάλες δυνατότητές του στο χώμα.
Ετσι ξεκινώ να απαριθμώ τις διάφορες ,κατ' εμένα βελτιώσεις ,οχι χρονικά αλλά ξεκινώντας με μια τυχαία σειρά.
Ανάρτηση. Αφού οι δικές του αναρτήσεις από την αρχή μου φάνηκαν απαράδεκτες αποφάσισα να αλλάξω κατ'αρχήν τα αμορτισέρ με άλλα πιο καλά.Στην αρχή έβαλα τα KAYABA τα κόκκινα αλλά δεν έκαναν για αυτό που ζήταγα από το αυτοκίνητο και έτσι προχώρησα στην αλλαγή τους με τα Old Man Emu (αμορτισέρ και ελατήρια)τα οποία για 1 χρόνο περίπου μου έκαναν τα κέφια.Αυτή την στιγμή φοράω 5ιντση ανάρτηση της Pro Comp(ES 1000) που ναι μεν είναι αρκετά σκληρή ,αλλά στο ύψος των +17cm που μαζί με το body lift των 4 πόντων έχω φτάσει, θεωρώ σαν must ην σκληρότητα και από τιμή είναι αρκετά τίμια.Στο μέλλον λέω να βάλω ρυθμιζόμενα αμορτισέρ μαζί με κομπρεσεράκι αυξομείωσης της σκληρότητας.
Αγοράστηκαν μπράτσα για την διόρθωση της κάστερ , φτιάχτηκαν ρυθμιζόμενοι οι ράβδοι pannard και μπήκαν οι κάτω βάσεις των αμορτισέρ για να αποφευχθούν οι σπασμένες πίσω μπουκάλες.
Τροχοί,λάστιχα και σύστημα διεύθυνσης. Αφού πέταξα τα απαράδεκτα Βridgestone ,το πρώτο σετ ελαστικών που έβαλα ήταν κάτι Michelin Αlpine που το μόνο που έκαναν καλά ήταν ότι πήγαιναν πολύ καλά σε πάγο και χιόνι.Κατά τα άλλα άστα.Το δεύτερο σετ ελαστικών ήταν τα BFGoodrich σε 215/75/15 Mud Terrain πάνω σε αλουμινένιες ζάντες 7 ιντσών και offset -11.Για 2 χρόνια περίπου αποδείχτηκαν ιδανικά για τις εξορμήσεις μου αφού σε χιόνι και λάσπη ήταν δύναμη.Αργότερα είπα να φαρδύνω λίγο τις ζάντες για να έχω και κάποια ασφάλεια παραπάνω σε πλευρικές κλίσεις ,και έτσι έβαλα νέες ζάντες 8 ιντσών με offset -24 ,προσθήκες της Η&R 3.5cm και λάστιχα της Cooper ST 235/75/15.Τα λάστιχα για την δική μου γνώμη δεν μου έκαναν, αφού γλίστραγαν πολύ στο βρεγμένο,στόμωναν στην λάσπη καθώς ήταν αδύνατον να καθαρίσουν με την περιστροφή τους και είχαν περίεργα διωξίματα.Σύν ότι για 235/15/15 ήταν αρκετά φαρδιά και βρίσκανε σε μεγάλο βαθμό στα φτερά και τον προφυλακτήρα,πράγμα που θα με ανάγκαζε νε πετσοκόψω τα πλαστικά όλα.Ετσι αλλάχθηκαν με την καλή και δοκιμασμένη λύση των BF αλλά τώρα σε 30/9,5/15 mud terrain ,που παρά την μεγαλύτερη αριθμητικά διάσταση δεν βρίσκουν σχεδόν πουθενά(δοκιμασμένο σε τακάκια) και είναι άπαιχτα σε λάσπη σύν ότι το αυτοκίνητο σήκωσε τα διαφορικά από το έδαφος άλλον 1,5 πόντο.Για να μπορώ να κουμαντάρω πιο εύκολα το αυτοκίνητο σε κροκάλες και την φοβερή ελληνική άσφαλτο τοποθέτησα αμορτισέρ τιμονιού της Calmini και μπορώ να πώ ότι τώρα είμαι πιο ήρεμος.
Φρένα . Αλλάχθηκαν τα σωληνάκια φρένων από μακρύτερα υψηλής πίεσης ,ικανά να αντεπεξέρθουν στο μεγαλύτερο ύψος του αυτοκινήτου.Αργότερα θα τοποθετήσω το κιτ των πίσω δισκόφρενων για να βελτιώσω το φρενάρισμά του.
Μετάδοση Καλά τα μεγάλα λάστιχα, αλλά το αυτοκίνητο μουλάρωσε.Ετσι έπρεπε επειγόντως να βρεθεί λύση για να μπορεί το αυτοκίνητο να μην σέρνεται και να αποδίδει καλύτερα από πριν εάν δυνατόν.Η λύσεις, δύο.Αλλαγή transfer ή προσθήκη στο ήδη υπάρχων, γραναζιών για να το ζωντανέψουν ξανά.Επιλέχθηκε η δεύτερη λύση γιατί δεν ήθελα πρώτον να πετάξω το δικό του transfer ,αφου είχε αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστο ,και δεύτερο δεν ήθελα να πέσω σε ένα κάρρο μετατροπές σε βάσεις ,άξονες κ.τ.λ.Αλλαξα λοιπόν τα γρανάζια στο εσωτερικό του και αυτό μου έδωσε 25% πιο κοντά από το εργοστασιακό σε κοντά και μακριά.Ετσι επι τέλους βλέπω την 5η ταχύτητα να φτάνει στα κόκκινα και τα κοντά του να είναι αξιοπρεπή.Λόγω ύψους τοποθετήθηκε μια προσθήκη στον άξονα αφού στα κρεμάσματα κινδύνευε να βγεί το καρρέ απο το σαζμάν και τοποθετήθηκαν σε όλα τα διαφορικά και σαζμάν αναπνοές με ανεπίστροφο φίλτρο αναθυμιάσεων .Τέλος μπήκε και μπλοκέ πίσω διαφορικό της ARB 100% με ακολουθία μεταγενέστερα να μπεί και μπροστινό καθώς και ενισχυμένα ημιαξόνια.
Εργάτης,ηλεκτρικά,προβολείς. Επειδή το μπλοκέ και τα mud δεν είναι προυπόθεση ότι θα αποφύγεις τα κολλήματα, αγοράστηκε και τοποθετήθηκε ενας εργάτης 8.000lbs της Warn για μπροστά με την προίκα του(3 ιμάντες διαφόρων μηκών,ναυτικά κλειδιά,τροχαλίες , έξτρα συρματόσχοινο) και ένας μικρός εργάτης 3.500 lbs για πίσω ,προσθαφαιρούμενος επάνω στην μπίλια του κοτσαδόρου.
Για τις νυχτερινές βόλτες εφοδίασα(και μάλλον το παράκανα) το εργαλείο με αρκετούς προβολείς.Ξεκινώντας να τους απαριθμώ, αρχίζω από τον προφυλακτήρα που τοποθετήθηκαν στις υπάρχουσες θέσεις προβολάκια της Hella καθώς και της ίδιας εταιρείας προβολείς μπήκαν και επάνω στο bulbar ,σε μεγαλύτερη διάμετρο βέβαια.Αργότερα όταν τοποθέτησα hard top, στο εμπρός μέρος του προσαρμόστηκε μπάρα με άλλους τρείς προβολείς και ολοκληρώνοντας τα του φωτισμού μπήκαν και στο πίσω μέρος δεξιά και αριστερά από τον αριθμό κυκλοφορίας άλλοι δύο προβολείς.
Με όλα αυτά τα ηλεκτρικά βοηθήματα χρειάστηκε να αλλάξω και την μπαταρία ,αφου θα το ξελίγωναν όλα τα παραπάνω καλούδια,και στην θέση της μικρούλας μπαταρίας μπήκε 100άρα ενισχυμένη πάνω σε τροποποιημένη βάση,μιάς και στην δική του βάση δεν χώραγε πλέον η καινούργια.
Προστασία Για την στενή επαφή των ευπαθών εξαρτημάτων του κάτω μέρους τοποθετήθηκαν 2 προστατευτικά στο εμπρός και πίσω διαφορικό ,μία ποδιά στο εμπρός μέρος κάτω από την μηχανή και μία κεντρική κάτω από το transfer.
Διάφορα. Σνόρκελ της Tjm και ελεύθερο φίλτρο της KN .
Cb της Μidland με 100άρη ενισχυτή.
GPS επάνω σε pda και φορτωμένοι χάρτες της Ανάβασης.
Κλισιόμετρο και πυξίδα
Πατάκια-σκάφες για να κρατάνε την λάσπη και την βρωμιά.
Αδιάβροχα φορετά καλύμματα για τα 2 μπροστινά καθίσματα
Φυμέ τζάμια
Φουσκωτός γρύλος
Χειροκίνητος εργάτης 2Τ
Μπαταρία εκκίνησης
Αλυσοπρίονο βεζινοκίνητο
1 ζεύγος ράγες εδάφους
Χειρόγκαζο κτλ κτλ κτλ
WHEN THE SMOKE IS GOING DOWN
http://www.jimnyclub.gr/gallery/Mudfun
Άβαταρ μέλους
mud fun
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 29, 2004 8:06 pm
Τοποθεσία: Petroupoli, Athens

Δημοσίευσηαπό cliff » Παρ Οκτ 07, 2005 1:44 pm

Ωραίος :D
Τη μείωση στο transfer case την έκανες με τα γρανάζια του Trial Jimny να υποθέσω
cliff
 

Δημοσίευσηαπό mud fun » Παρ Οκτ 07, 2005 1:54 pm

Σωστά υπέθεσες cliff. Και μπορώ να πώ οτι έχει κάνει ωραία δουλειά στο φινίρισμα.
WHEN THE SMOKE IS GOING DOWN
http://www.jimnyclub.gr/gallery/Mudfun
Άβαταρ μέλους
mud fun
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 29, 2004 8:06 pm
Τοποθεσία: Petroupoli, Athens

Δημοσίευσηαπό Chris » Παρ Οκτ 07, 2005 2:48 pm

Ωραία περιγραφή.. :thumbsup: :clapping:
ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΗ....
Άβαταρ μέλους
Chris
 
Δημοσιεύσεις: 1404
Εγγραφή: Τρί Μάιος 04, 2004 12:58 pm
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Δημοσίευσηαπό bilias_jr » Παρ Οκτ 07, 2005 2:50 pm

Chris έγραψε:Ωραία περιγραφή.. :thumbsup: :clapping:

ολα τα λεφτα το jimny. :clapping:
bilias_jr
 

Δημοσίευσηαπό Troll » Παρ Οκτ 07, 2005 3:03 pm

Ισως το πιο ομορφο ''τερατακι'' που εχω δει... :thumbsup:
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1588
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Yiannis » Πέμ Νοέμ 10, 2005 11:51 am

Μαχιμος mud fun! Eυγε :thumbsup:
Τα γραναζια του transfer εγιναν παραγγελια στο trial Jimny η τα βρισκεις εδω και ποσο περιπου ειναι το κοστος?
Yiannis
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Παρ Μαρ 26, 2004 4:16 pm
Τοποθεσία: HΛΙΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mud fun » Πέμ Νοέμ 10, 2005 6:39 pm

τα γρανάζια είναι παραγγελία απο το trial jimny.Kόστισαν γύρω στα 500 ευρώ αλλά νομίζω οτι και απο Ελλάδα κάποιος φτιάχνει γρανάζια με πολύ μικρότερο κόστος.
WHEN THE SMOKE IS GOING DOWN
http://www.jimnyclub.gr/gallery/Mudfun
Άβαταρ μέλους
mud fun
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 29, 2004 8:06 pm
Τοποθεσία: Petroupoli, Athens

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Νοέμ 10, 2005 8:59 pm

Απο τα καλυτερα jimny στην ελλαδα. πολυ καλο υψος και προσεγμενο. μπραβο και παλι μπραβο mud fun. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Νοέμ 04, 2010 8:35 pm

Την αναρτηση για 5'' της procomp απο που την βρηκες

γτ εχω ψαξει παντου κ δεν την εχω βρει πουθενα.

sos sos sos
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Νοέμ 04, 2010 8:38 pm

το εχει πουλήσει Πάνο
την procomp την είχε πάρει από τον Vitarakia νομίζω
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό panosd » Σάβ Δεκ 04, 2010 8:45 pm

Ευχαριστω.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες


Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Bing [Bot] και 1 επισκέπτης