από Turanga Leela » Δευτ Ιούλ 18, 2005 3:04 pm
Σταύρο γενικά για να έχουμε και έναν μπούσουλα για να ξέρουμε και για τι πράγμα μιλάμε .
Τα Mud ελαστικά είναι για λάσπη αυτό είναι προφανές . Τι κάνει ένα Mud καλύτερο από ενα άλλο?
1. Απόσταση τακουνιών και γωνία . Οσο μεγαλύτερη η απόσταση και όσο πιό κοντά η γωνία στις 0 μοίρες δλδ κάθετα τακούνια στο λάστιχο τόσο καλύτερα για τον αυτοκαθαρισμό και την πρόσφυση.
2. Βάθος πέλματος . Τα λάστιχα όσο και μεγάλη και να είναι η απόσταση στα τακούνια , (ε καλά αμα είναι ενα καθε 45 μοίρες ελαστικού ευχαριστώ πολύ) στην πολύ λάσπη θα μπουκώσουν . Οσο μεγαλύτερο είναι το βάθος του πέλματος τόσο δυσκολότερα θα γίνει αυτό . Οσο δυσκολότερα γίνει τόσες περισσότρες αιχμές θα έχει .....
τα οποία μας δίνουν το αποτέλεσμα δλδ Αιχμές . Στην πολύ λάσπη οι αιχμές είναι που μας προχωρούν μπροστά . Οσο πιό καθαρές αιχμές έχει τόσο καλύτερο είναι . Εάν μπουκώνει και δεν μπορεί να αυτοκαθαριστεί θα είναι υποδυέστερο κάποιου άλλου που είτε έχει μεγαλύτερο βάθος τακουνιού ή καλύτερη γωνία .
Μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τακουνιών με μεγάλος βάθος τακουνιού δίνουν την καλύτερη πρόσφυση . Ο λόγος που αυτά τα ελαστικά κόβουν ημιαξόνια είναι διότι σε μικρές ταχύτητες η μεγάλη απόσταση στα τακούνια λειτουργεί σαν σκαλοπάτι που πρέπει να ανέβει ο τροχός . Ετσι σε ένα απότομα σπινιάρισμα ενα τακούνι βρίσκει απότομα πρόσφυση και επειδή είναι μικρή η επιφάνεια και μεγάλο το βάθος η πρόσφυση είναι τόσο μεγάλη που κάτι πρέπει να φύγει ή η πρόσφυση ή το ημιαξόνιο. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Ετσι το λάστιχο που έχει βάλει ο Κώστα , όχι το Simex, εάν δεν δουλευτεί με μεσαίες και μεγάλες ταχύτητες ή θα διαλυθεί με το να κόβονται τακούνια , ή θα διαλύσει ημιαξόνια. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα.
Τελευταία επεξεργασία από
Turanga Leela και Σάβ Αύγ 06, 2005 12:05 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά