από Turanga Leela » Πέμ Ιουν 09, 2005 4:13 pm
Για τον Μιτσοκιτσο, από τον gc
Δευτέρα, 08:05 π.μ.
>
> Η εβδομάδα άρχισε καλά. Τηλεφωνήσανε από το τμήμα διαφημίσεων, ότι δεν
> μπορούν να βρουν ένα αρχείο.
>
> Τους σύστησα την χρήση του προγράμματος αναζήτησης "FDISK". Έτσι σίγουρα
θα
> είναι απασχολημένοι για κάποιο
> διάστημα ...
>
> 08:25
>
> Το λογιστήριο μισθοδοσίας διαμαρτύρεται, ότι η σύνδεση προς το δίκτυο δεν
> λειτουργεί. Τους διαβεβαίωσα, ότι θα ασχοληθώ άμεσα με το θέμα.
>
> Στη συνέχεια αποσύνδεσα από την πρίζα την μηχανή του καφέ και επανασύνδεσα
> τον Server τους. Γιατί δεν με ακούει κανείς, όταν αναφέρω ότι υπάρχουν
λίγες
> πρίζες ;
>
> ¶μεσα το λογιστήριο μισθοδοσίας με ευχαριστεί για την ταχεία
εξυπηρέτηση!!!
>
> Πάλι μερικοί ευτυχισμένοι χρήστες ...
>
> 08:45
>
> Οι «μάγκες» της αποθήκης θέλουν να μάθουν, πως αλλάζουν οι γραφικοί
> χαρακτήρες στον πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου τους.
>
> Τους ερωτώ, πιο Chipset είναι εγκαταστημένο στην μητρική πλατίνα.
>
> Θα ξαναπάρουν, αν το βρουν ....
>
> 09:20
>
> Τηλεφώνημα από ένα υποκατάστημα της εταιρίας: Δεν μπορούν να ανοίξουν τα
> επισυναπτόμενα στο Lotus Notes.
>
> Τους συνδέω με το θυρωρείο στο ισόγειο.
>
> 09:35
>
> Το τμήμα διαφημίσεων αναφέρει, ότι το PC τους δεν ξεκινά και δείχνει
"ERROR
> IN DRIVE 0".
>
> Τους καθησυχάζω λέγοντας ότι φταίει το λειτουργικό σύστημα και τους δίνω
το
> νούμερο της Microsoft-Hotline ....
>
> 09:40
>
> Οι αποθηκάριοι ανακάλυψαν, ότι οι γραφικοί χαρακτήρες δεν σχετίζονται με
το
> Chipset.
>
> Τους απαντώ ότι είπα "Bitset" και όχι "Chipset".
>
> Είπαν ότι θα συνεχίσουν το ψάξιμο. Απορώ πως τέτοιοι άνθρωποι αποκτούν
> δίπλωμα οδήγησης ;
>
> 10:05
>
> Ο διευθυντής εκπαίδευσης τηλεφωνεί και ζητάει ένας κωδικό πρόσβασης για
έναν
> νέο μαθητευόμενο.
>
> Του λέω, ότι πρέπει να κάνει μια αίτηση τύπου 7A96GFTR4567LPHT.
>
> Απαντά ότι δεν έχει ακούσει ποτέ για αυτόν τον τύπο αίτησης. Τον παραπέμπω
> στον θυρωρό στο ισόγειο ...
>
> 10:20
>
> Οι «μάγκες» της αποθήκης δεν εφησυχάζουν. Είναι πλέον εχθρικοί μαζί μου
και
> υποστηρίζουν, ότι τους δουλεύω (;). Εντέλει βρήκαν μόνοι τους πως αλλάζουν
> οι γραφικοί χαρακτήρες και θέλουν να καλέσουν τον προσωπάρχη για να
> διαμαρτυρηθούν εις βάρος μου.
>
> Εγώ φυσικά αλλάζω αμέσως την κατάσταση της τηλεφωνική γραμμής του
προσωπάρχη
> σε «κατειλημμένη»
>
> Ακολούθως μπαίνω στον Server τους και εξαφανίζω «μερικά» αρχεία τους.
>
> 10:30
>
> Η γκόμενα μου με καλεί και αναφέρει ότι οι γονείς της θα την επισκεφθούν
το
> Σαββατοκύριακο και ότι έχει ετοιμάσει ένα μεγάλο πρόγραμμα ξενάγησης τους.
>
> Δεν σταματά να μιλά. Την συνδέω με τον θυρωρό στο ισόγειο ...
>
>
> 10:40
>
> Πάλι από την αποθήκη. Αναφέρουν σε πολύ χαμηλούς τόνους, ότι όλα τα αρχεία
> τους έχουν εξαφανισθεί !!!
>
> Τους λέω, ότι αυτά παθαίνουν, όταν θέλουν να κάνουν τους ξύπνιους προς τον
> Administrator τους.
>
> Τους δείχνομαι συμφιλιωτικός και τους υπόσχομαι, ότι θα ασχοληθώ με το
> πρόβλημα τους εκτενέστερα.
> Περιμένω 10 λεπτά και μετά αλλάζω στον Server το χρώμα των γραφικών
> χαρακτήρων πίσω από άσπρο σε μαύρο.
>
> Με ευχαριστούν ενθουσιωδώς και με διαβεβαιώνουν, ότι η απειλή της
> διαμαρτυρίας προς τον προσωπάρχη ήταν βασικά πλάκα.
>
> Από σήμερα πλέον «γλείφουνε» ασταμάτητα ...
>
>
> 10:45
>
> Περνά ο θυρωρός και διηγείται, ότι δέχεται παράξενα τηλεφωνήματα. Θέλει
> οπωσδήποτε να μάθει και αυτός επιτέλους κάτι περί Computer.
>
> Του λέω, ότι αρχίζουμε αμέσως με την εκπαίδευση.
>
> Σαν πρώτο μάθημα του δίνω την άσκηση να παρακολουθεί την απέναντι οθόνη
και
> πάω για μεσημεριανό διάλειμμα ...
>
> 14:30
>
> Επιστρέφω από το μεσημεριανό φαγητό και ο θυρωρός αναφέρει, ότι ο
> προσωπάρχης πέρασε και κάτι έλεγε για κάποιο πρόβλημα με το τηλέφωνο του.
>
> Αμέσως διακόπτω το σήμα «κατειλημμένο» της τηλεφωνική γραμμής του
> προσωπάρχη.
>
> Τι θα κάνανε άραγε όλα αυτά τα άτομα χωρίς εμένα ;
>
> 14:35
>
> Ήρθε η ώρα να συνδέσω το τηλέφωνο της hotline. Αμέσως χτυπά. Η καινούργια
> από τις πωλήσεις χρειάζεται επειγόντως μια νέα ID (!), διότι ξέχασε την
> προηγούμενη.
>
> Της λέω ότι η ID αποδίδεται βάσει χρώματος μαλλιών, ηλικίας, διαστάσεων
και
> οικογενειακής κατάστασης της.
>
> Τα δεδομένα που ακούω (Ξ/23/92-48-92/Α) εξιτάρουν την διάθεση μου.
>
> Της λέω, ότι η ID θα είναι έτοιμη το βράδυ, αλλά λόγω του επείγοντος θα
την
> παραδώσω προσωπικά στο σπίτι της.
>
> Με ευχαριστεί με νόημα ...
>
> 14:40
>
> Αναφυλλίζω για λίγο το ημερολόγιο του προσωπάρχη.
>
> Σβήνω την καταχώρηση της Τετάρτης «ΑΥΡΙΟ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΓΑΜΟΥ» και αυτήν της
> Πέμπτης «ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΓΑΜΟΥ.
>
> ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ».
>
> Αναρωτιέμαι, αν την Παρασκευή θα είναι ακόμη τόσο ευτυχισμένος ...
>
> 14:45
>
> Ο θυρωρός λέει, ότι η οθόνη του φαίνεται κάπως σκοτεινή.
>
> Ενεργοποιώ την οθόνη, και ξεκινώ τον Screensaver.
>
> Ο θυρωρός κρατά ασταμάτητα σημειώσεις. Τι ωραία θα ήταν, αν όλοι οι
χρήστες
> ικανοποιούνταν έτσι εύκολα ....
>
> 14:55
>
> Επαναφέρω μερικά αρχεία από τον φάκελο μου «Λυμένα προβλήματα» πίσω στον
> Server ως «Προς λύση».\
>
> Σκέφτομαι τον συνάδελφο της απογευματινής βάρδιας και φροντίζω να μην
> πλήττει ...
>
> 15:00
>
> Επιτέλους τέλος για σήμερα.
>
> Πληροφορούμαι στα γρήγορα από τον Server του τμήματος προσωπικού την
> διεύθυνση της «Ξ/23/92-48-92/Α», παίρνω από το ψυγείο της VIP-Lounge ένα
> μπουκάλι γαλλικής σαμπάνιας, σημειώνω σε ένα χαρτί την νέα ID (123456) και
> ξεκινώ. Κάθε άνθρωπος μετά από μια ημέρα εξουθενωτικής εργασίας χρειάζεται
> και λίγο χαλάρωση ...