κινητηρας για το τερας

Τα άλογα...

κινητηρας για το τερας

Δημοσίευσηαπό panosred » Δευτ Απρ 12, 2010 10:04 pm

εχω διαβασει τα παντα στο φορουμ για τους κινητηρες που ταιριαζουν η οχι στο jimny αλλα ακρη δεν εβγαλα τελικα εχει βαλει καποιος μεγαλυτερο κινητηρα ?αξιζε το κοστος?απο χαρτια?συγνωμη που σας ξαναρωταω αλλα ειναι παλια τα περισσοτερα γυρω απο αυτο το θεμα και ειμαι προ της παραγγελιας ενος 1600 grand υπαρχει καποιος καλυτερος εχει βαλει καποιος τον συγκεκριμενο ευχαριστω
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό panosred » Δευτ Απρ 12, 2010 10:29 pm

το θελω και για βουνο και για χωμα παιδια ΒΟΗΘΕΙΑ δωστε τα φωτα σας
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό panosred » Δευτ Απρ 12, 2010 10:36 pm

λαθος και βουνο και ασφαλτο ενοουσα
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Απρ 12, 2010 11:28 pm

Με ή χωρίς τον εγκέφαλο είναι πολλά λεφτά χωρίς ισάξια διαφορά . Το δικό μου έχει από το 2006 αν θυμάμε καλα τον 1600 από το 4χ4 Baleno , περίπου τον ίδιο με του Grand .
Γνωστός είχε βάλει σε 1300 το καπάκι του Swift και το αυτοκίνητο ένα Samurai πήγαινε απίστευτα καλά . Φίλος με πληροφόρησε οτι με το καπάκι του Swift και τον εγκέφαλο του swift έχεις οτι και το μαμά , 100 αλογάκια . Με τον 1600 και κάπάκι swift βλέπεις 130 χωρίς άλλες μετατροπές. Ειναι η επόμενη μετατροπή για μένα μιάς και έχω τον 1600. Αν δεν τον είχα θα πήγαινα τώρα (στερνή μου γνώση.. ) σε 1300 και καπάκι swift.
Οτι θέλεις μπορείς να βάλεις στην τελική Πάνο αρκεί να έχεις όρεξη να χώνεις χρήμα .Κάποιες επιλογές είναι πιό αποδοτικές κάποιες πιό εφετζίδικες καποιες σε φωνάζουν μετά κάγκουρα όπως έλεγε και κάποιος εδώ πρίν αρκετά χρόνια κλπ κλπ
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό panosred » Τρί Απρ 13, 2010 6:57 am

ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου θα μπορουσες να μου πεις απο ποιο μονελο swift να βαλω το καπακι και τον εγκεφαλο
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό panosred » Τρί Απρ 13, 2010 7:53 am

εχω μια μηχανη απο swift του 2004 κανει?εχω και τον εγκεφαλο
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Απρ 13, 2010 10:57 am

ΔΕΝ εχω κάνει την μετατροπή αυτή ακόμη . Το καπάκι ειναι από το παλιό gti αν δεν κάνω λάθος.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Απρ 13, 2010 12:19 pm

Ο κινητήρας του παλιού Swift GTi (G13B) έχει 2ΕΕΚ, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μπαίνει τόσο πια εύκολα στο μπλοκ του G13/16, το έχει κάνει κάποιος ή απλά το λένε έτσι?

πχ δείτε τη φλάτζα* του μπλοκ που προσαρμόζει η κυλινδροκεφαλή:

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό panosred » Τρί Απρ 13, 2010 1:36 pm

πανο στην μετατροπη που εκανες εσυ ειδες διαφορα ? μαλλον και εγω την 1600 θα βαλω πλεξουδα αλλαξες βεβαια και εγκεφαλο λειτουργουσαν ολα μετα a/c κτλ ?
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τρί Απρ 13, 2010 8:22 pm

Κατα την ταπεινη μου γνωμη οι πιο ευκολες και σωστες μετατροπες ειναι οι εξης
Αν εχεις τον πρωτο κινητηρα με τον 1εεκ, τον αλλαζεις με τον 1600 του baleno.
Αν εχεις τον δευτερο με τους 2εεκ, τον αλλαζεις με τον 1600 της liana.
Οσον αφορα το δευτερο το εχω κανει εγω πρωσωπικα εδω και 2 χρονια και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Δεν χρειαστηκε να αλλαξω ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα αλλο, ουτε σασμαν, ουτε βασεις μηχανης, ουτε πλεξουδα, ουτε καν εγκεφαλο.Πουλησα το παλιο μου μοτερ και εδωσα και αλλα 500Ευρω και καθαρησα.Εδωσα αλλα 250Ευρω για εργασια ανεβα-κατεβα και service, και αλλα 250 για επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου ωστε να κατεβασω τις στροφες που αποδιδεται η μεγιστη ροπη και αυτο ηταν ολο.Εδωσα λοιπον συνολο 1000Ευρω και το αποτελεσμα, παντα κατα τη δικη μου γνωμη, ειναι καταπληκτικο.Οποιος θελει μπορει να το δοκιμασει και μονος του.
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Απρ 13, 2010 9:05 pm

Η μοντα του κυριου απο πανω ειναι μια πολυ καλη ιδεα. Φιλε ποιον εχεις βαλει? με τα 125 αλογα?



Επειδη εχω ψαχτει λιγο με το θεμα μοτερ αλλα ακομα δεν εχω αποφασισει, παρε μια ιδεα......
G13B με καρμπυρατερ απο Yamaha R1 του 2001 (αν διακρινω καλα).
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Συνδυασμος που στροφαρει στις 9000RPM (ισα για να καθαρισουν τα λαστιχα απο τις λασπες μωρε) και αποδιδει 150 αλογα με 18 κιλα ροπη.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό panosred » Τρί Απρ 13, 2010 9:23 pm

1600 liana μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες ποιος τυπος ειναι κτλ ?
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό panosred » Τρί Απρ 13, 2010 9:34 pm

ο μαστωρας μου ειχε πει οτι η μηχανη μου ειναι η santana 2 για liana παω η baleno?
ΣΚΛΙΒΑΝΗ ....................ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
panosred
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 01, 2009 12:23 pm

Δημοσίευσηαπό gargas » Τρί Απρ 13, 2010 9:35 pm

jeo αυτο σκεφτεσαι εσυ???
ωραια ιδεα τωρα δεν ξερω την αξιοπιστια που μπορει να εχει??
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τρί Απρ 13, 2010 9:45 pm

Μαλιστα suzuki liana 1600 με τα 125 αλογα.Σιγα την επηστημονια και σιγα την μοντα.Σε 2 μερουλες ειχα καθαρισει.Το μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ οι περισσοτεροι απο σας δεν θα καταλαβουν οπτικα την διαφορα.Απλως ειναι λιγο πιο ψηλο και λιγο πιο μπροστα ο δεικτης λαδιου.Καμια απολυτως μετατροπη σας λεω.Και σιγα τα λεφτα που εδωσα.Και αδιαφορω για τα αλογα, αλλα ξερεις τι ειναι να φυγεις απο τα 11,1 κιλα ροπης στις 4100 στροφες και να πας στα 15.5 κιλα ροπης στις 3000 στροφες?Και εδω ειναι ολη η ουσια, γιαυτο και θριαμβεβουν τα diesel στο βουνο, υψηλα κιλα ροπης σε χαμηλες στροφες.
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες