Καλημέρα παιδιά! Θέλω να κανω μια ερώτηση και εγω πανω σε αυτή την μετατροπή! Σε περίπτωση που το jimny έχει g13a κηνητίρα το σασμάν μένει? να φανταστώ πλεξούδες εγγέφαλο και αισθητήρες περίπατο και αυτά? Ευχαριστώ!
Ενός φίλου, Φορτωμένο, σηκωμενο +6, και γαζωνει!!!
140 πορεία εθνική για πλάκα για να πας γρήγορα στον προορισμό σου και να το ευχαριστιεσαι και στο χώμα!!! Όχι να σου βγαίνει η πίστη μέχρι να πατήσεις χωμα...
Επειδή ο μ13 μου έκαψε δεύτερη φορά βαλβιδεσ θα κάνω την αλλαγή εντός της εβδομάδα!! Οπότε το μόνο που θέλω είναι ο κινητήρας όλα τα υπόλοιπα κουμπώνουν κανονικά? (Σασμάν,βάσεις,πλεξούδα,)
ναι. απλά πρέπει ο μηχανικός να δει και να πάρει αυτόν που η egr είναι πάνω από μπλοκ και όχι πάνω στην εξάτμιση. όπως και στο δικό μας δηλαδή. Βαλβιδες σου έκαψε από το γκάζι ?
Οκ ευχαριστώ!! Από τι άλλο? Πανω από 3.000 στροφές δεν δούλεψε πότε αέριο, πάντα στα ζόρια βενζίνη και σε ταξίδι ανά 100 χλμ. 20 με βενζίνη! Κοίταγμα κάθε 30.00 χλμ! Και όμως πάλι τις έκαψε..
τα τζιμνυ θέλουν ενισχυμενες έδρες βαλβιδων και 1.6 να βάλεις .. εγώ στο δικό μου πλέον το έχω και ψεκαζει συνέχεια και βενζίνη. αν κάψει έδρες βγάζω κεφαλή και βάζω ενισχυμενες έδρες και με 500 -600 ευρώ , και καθαρίζεις μια και καλή.
Έχω ρωτήσει για το σύστημα σου και μου είπαν 250ε όλη η μετατροπή. Όλα τα παρελκόμενα όπως η egr, η πεταλούδα γκαζιού, ο αισθητήρας στροφαλου, το δυναμό, ο κινητήρας ac, όλα αυτά μπαίνουν από τον μ13 ή πρέπει ο μ16 που θα βρω πρέπει να τα έχει όλα πάνω?
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις άλλα θέλω να γίνει σωστή δουλειά!
Τι εννοείς 250 ευρω ? το κόστος αγοράσ μοτέρ ??? το κόστος τοποθέτησης ή και τα 2 ???
Πολλαπλη εισαγωγης και εξαγωγης μένει ιδια. το ίδιο και τα ψυγεία νερού και - a/c ... Τώρα για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να σου πω γιατι τις λεπτομέρειες τισ ξέρει ο μηχανικός που μου το έβαλε. Εσυ παίρνεις μόνο κινητήρα... οπότε όταν τον βρεις με πολλαπλές, πες του να στις βγάλει και να σου κόψει και κατι από την τιμή ...