Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

το λιφτ...

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΤΙΡΙΔΗΣ » Τετ Απρ 13, 2016 12:19 pm

Καλησπερα παιδια υπαρχουν και τα χειροποιητα τα αγοραζεις απο αυτους που πουλανε υδραυλικα συστηματα και τα φτιαχνεις μονος σου και σου ερχονται ποιο φτηνα σε σχεση με AVO, COILOVER και αλλες τετοιες μαρκες αρκει να ξερεις πως θα τα φτιαξεις.ΠΧ.εγω τωρα θα βαλω εγω το σετακι mad-monroe και το επομενο θα ειναι χειροποιητες μπουκαλες με ελατηρια με προσθηκες ή αν δεν κανουν τα ελατηρια εχω ενα φιλο ελατηρια που θα μου φτιαξει τα ελατηρια και ποιο ενυσχιμενο και αντοχης και πιστεψτε με θα βγουν σε καλη τιμη :wink: :wink:
ΣΤΑΥΡΟΣ 4Χ4
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΤΙΡΙΔΗΣ
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 17, 2011 1:17 pm
Τοποθεσία: NIKAIA ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Τετ Απρ 13, 2016 12:53 pm

Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό kermit » Σάβ Απρ 16, 2016 3:50 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Σάβ Απρ 16, 2016 5:34 pm

Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Απρ 17, 2016 1:32 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Απρ 17, 2016 8:51 pm

ωραια ολη αυτη ανταλαγη αποψεων! Θα χρειαστω σε λιγο καιρο να παρω αμορτισερ ! θα ηθελα να ξερω αν γνωριζει κανεις και μερικες αλλες μαρκες απο τις γνωστες να προτεινει!

μεχρι τωρα εχω δοκιμασει και σας λεω πως μου φανηκαν .
monroe = χαλια χαλανε πολυ γρηγορα και πολυ μπιπ σετ για μενα
Kyb ασιμη = αρκετα σκληρα αντεχουν πολυ στο χρονο ωραια για γρηγορη οδηγιση στα μειων οτι το αμαξι μετα γινεται κουδουνιστρα.
procomp es 1000= ολοι λενε ειναι σκληρα εμενα μου φανηκαν σχετικα ανετα και μπιπ αλλα καλητερα απο μορνροε.
procomp mx = τα μονα ρυθμιζομενα που εχω βαλει αρκετα καλητερα απο τα παραπανω. Αντεξαν πολυ καλα και σε ρυθμους αγωνα .

ειναι προσωπικες εμπειριες ολοι μπορει να εχουν αλλη αποψη.
οι σκεψεις μου ειναι τωρα να παρω 2 καινουρια εμπρος Κyb ασιμη ( εμπρος θελω κατι σχετικα σκληρο γτ εχει αυξημενο βαρος λογο εργατη και μερικα αλογα παραπανω. και για πισω ειμαι σε σκεψεις η KYB ασιμη η τπτ σε ρυθμιζομενο.

δεκτη καθε προταση για + 6 - + 8 υψος.

τωρα ειναι με ασιμη εμπρος και procomp es 1000 Πισω
και ελατηρια εμπρος oldman για χρηση εργατη και mad πισω
πλεον εχει αρχισει να μην μου αρεσει η συμπεριφορα
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Κυρ Απρ 17, 2016 9:16 pm

Φίλε Dimny,

Η παραπομπή μου στο άρθρο που όντως έγραψα εγώ (συλλέγοντας στοιχεία από διάφορες πηγές) δεν ήταν προκειμένου να επιβεβαιώσω την ορθότητα των γραφόμενών μου (άλλωστε, αφού εγώ τα έγραψα προφανώς τα θεωρώ σωστά), αλλά για να μη χρειαστεί να επαναλάβω όλα αυτά που γράφω στο άρθρο, τα οποία πολλοί προφανώς δε γνωρίζουν και εξηγούν πολλά πράγματα γύρω από τη λειτουργία της ανάρτησης...

Προφανώς είμαι ανοιχτός σε κάθε κριτική και άποψη, δεν διεκδικώ το αλάθητο, απλά ήταν λίγο απαξιωτικά και ειρωνικά τα σχόλιά σου (τουλάχιστον εγώ έτσι το εξέλαβα, αν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη), χωρίς ουσιαστικά να απαντάς με στοιχεία ή επιχειρήματα πάνω σε αυτά που διαφωνείς, γι' αυτό και "αντέδρασα".

Τέλος με αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα από μέρους μου, πάμε παρακάτω στο θέμα μας...

Η συντριπτική πλειοψηφία των αμορτισέρ που κυκλοφορούν στην αγορά (τουλάχιστον για τετρακίνητα οχήματα που γνωρίζω) με κόστος μέχρι 400 - 500 ευρώ είναι διπλού σωλήνα (Monroe, OME, ProComp, AVO, Rancho κλπ). Ο λόγος είναι ότι είναι πιο απλά σαν κατασκευή και άρα σαν κόστος, ενώ έχουν και πιο μαζεμένες διαστάσεις, οπότε και απευθύνονται σε σχετικά νορμάλ οχήματα για μέτρια χρήση.
Άρα αυτό απαντάει και στο ερώτημά σου ποιά αμορτισέρ της αγοράς είναι διπλού σωλήνα, τιμές δε γνωρίζω επακριβώς αλλά είναι εύκολο να ρωτήσεις σε κάποιο μαγαζί...

Τα μονού σωλήνα είναι πιο ακριβά σαν κατασκευή, άρα και τιμή πώλησης, έχουν καλύτερες και ακριβέστερες μηχανολογικά προδιαγραφές και προορίζονται για πιο εξειδικευμένη χρήση (πχ αγώνες), ενώ έχουν και μεγαλύτερες διαστάσεις, ξεχωριστά κάνιστρα αζώτου κλπ...

Στα μονού σωλήνα, για να μειώσεις ή να αυξήσεις τη ροή του λαδιού που περνάει από τις οπές συμπίεσης ή εκτόνωσης (δηλαδή τη "σκληρότητα" του αμορτισέρ), αλλάζεις τον αριθμό ή/και τη σκληρότητα των ροδελών (shim stack) στην κάθε πλευρά του πιστονιού (δεν μεγαλώνεις ή μικραίνεις τις τρύπες). Στα ρυθμιζόμενα μονού σωλήνα, υπάρχει ένα κύκλωμα bypass στο σημείο του ρυθμιστή (στο ένα άκρο του αμορτισέρ), όπου ανάλογα με τη θέση του κοχλία, ρυθμίζεις πόσο λάδι θα παρακάμψει τη ροή μέσα από τις ροδέλες του πιστονιού και έτσι ρυθμίζεις τη σκληρότητα.

Η ρύθμιση στα διπλού σωλήνα (το bypass δηλαδή του λαδιού) γίνεται στην base valve, δηλαδή στην κεντρική βαλβίδα που υπάρχει στο κάτω μέρος του αμορτισέρ.

Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδήμων ή ξερόλας, με το θέμα ανάρτηση Jimny έχω ασχοληθεί πολύ επί μακρόν, πληρώνοντας πολλά λεφτά, δοκιμάζοντας πολλές λύσεις και πατέντες, με πολλά "χωμάτινα" χιλιόμετρα, οπότε έχω μια σφαιρική και αρκετά πλήρη εικόνα επί του θέματος...

Στο τέλος, πέρα από αναλύσεις και μηχανολογικές ορολογίες, η επιλογή της ανάρτησης είναι καθαρά υποκειμενική υπόθεση μιας και ο καθένας έχει τις δικές του απαιτήσεις, προτιμήσεις και συμπάθειες...

Ο σκοπός είναι να μπορούμε να πηγαίνουμε στο βουνό όσο πιο συχνά μπορούμε και να ευχαριστιόμαστε τα οχήματά μας, γι' αυτό άλλωστε και ασχολούμαστε μαζί τους...
Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Δευτ Απρ 18, 2016 11:09 am

Αρίστο,

Επειδή δεν πολυκατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, ας ξεκινήσουμε με αυτά που έχεις, δηλαδή μπροστά ελατήρια ΟΜΕ για χρήση εργάτη και πίσω Mad, με αμορτισέρ ΚΥΒ ασημί μπροστά και ProComp ES1000 πίσω...

α) Θέλεις να αλλάξεις μόνο αμορτισέρ ή και ελατήρια ?
β) Στα ελατήρια έχεις προσθήκες ή όχι και πόσο μεγάλες ?
γ) Αν αλλάξεις ελατήρια για πόσο ύψος θα πας ?

Αυτά είναι βασικά για να επιλέξεις τι αμορτισέρ θα βάλεις αργότερα. Δεν ξέρω πως κατέληξες στο συνδυασμό που έχεις τώρα και αν είσαι ευχαριστημένος, πάντως υπάρχουν αρκετοί συνδυασμοί που λογικά θα σε καλύψουν.

Πρωτίστως βέβαια θα πρέπει να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου, βάση της χρήσης που θα κάνεις επί το πλείστον, πόσο βάρος έχεις συνήθως (πχ συνοδηγός, παιδί ή παιδιά, μπαγκάζια), τι στυλ οδήγησης, τι απαιτήσεις από άνεση θέλεις, πόσο "σκληρό" offroad κάνεις ή θέλεις να κάνεις κλπ...

Αφού καταλήξεις στο ύψος της ανάρτησης (ελατηρίων), θα υπάρχουν προτάσεις για αμορτισέρ.

Πάντως έχε υπόψη ότι τα μπροστινά ελατήρια της ΟΜΕ για χρήση εργάτη, δεν είναι πιο σκληρά, αλλά απλά είναι περίπου 1,5 εκ μακρύτερα, όσο δηλαδή είναι περίπου το ύψος που χάνεις από το βάρος του εργάτη...
Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Απρ 21, 2016 8:58 pm

Γεια σου Αντωνη . Αν και δεν σε εχω γνωρισει προσωπικα . ξερω και βλεπω οτι ασχολησε πολλα χρονια με αναρτηση και jimny .

Λοιπον εμενα στο στυλ οδηγισης μου ειναι σβελτο προς γρηγορο. Δλδ θελω να εχει κατευθυνση και σταθεροτητα σε δρομο και χωμα .
Ξερω οτι στο χωμα ολα αυτα κοπανανε αρκετα .
Η προσθηκες μ ειναι 3 cm εμπρος και 2 πισω + 3 cm bodylift.
Επισεις εχουν κατσει τα ελατηρια γενικα και πισω εχουν πανω απο 100.000 χλμ με φορτιο επανω .

Στον συνδιασμο που εχω τωρα εχει τυχει ετσι κατα τυχη με τον καιρο! Δεν ειναι ασχημα αλλα δεν ειναι ιδανικα .
Ανεση σε μετρια επιπεδα . θα θυσιαζα καποια ανεση ωστε το jimny να ειναι σταθερο στο δρομο . μιας και τα πιο πολλα χλμ γινονται εκει. Χωμα απο βολτες ειμαι αρκετα σιδεροφαγος χωνεται για τα καλα χωρις να υπαρχει ιδιαιτερη λυπηση.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Παρ Απρ 22, 2016 8:34 am

Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Παρ Απρ 22, 2016 8:03 pm

Σε ευχαριστω Αντωνη . Θα δω πως θα παει .
Το body lift δεν γινεται να το βγαλω δεν εχω χωρο στο τουνελ και στο χωρο μηχανης . (αλλο σαζμαν και μοτερ)
Αντιστρεπτικη ειναι κανονικα πανω . και ειμαι φαρδυτερος κατα + 6 απο καθε πλευρα.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » Σάβ Απρ 23, 2016 12:03 pm

Καλή επιτυχία Αρίστο,

Μια πολύ καλή μετατροπή για εκτός δρόμου χρήση πάντως είναι η αποσπώμενη αντιστρεπτική, θα δεις μεγάλη διαφορά και στην άνεση εκτός δρόμου αλλά και μεγαλύτερες διαδρομές = λιγότερες σούζες και καλύτερη πρόσφυση με μικρότερες κλίσεις... :wink:
Metalaxe
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2004 12:47 pm

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Ναπολεων » Πέμ Ιουν 21, 2018 5:49 pm

Καλησπέρα άλλαξα και εγώ τις αναρτήσεις με ελατήρια mad +3.5 και αμορτισέρ Monroe adventure
Οι κωδικοί από τα ελατήρια ήταν μπροστά s129 και πίσω s051 και των αμορτισέρ d4442 μπροστά και d8004 πίσω
Ύψος μπροστά από την μέση του τροχού μέχρι πανω πήρα 1 cm (ήμουν 44 cm και πήγα 45 cm) και πίσω 4 cm (ήμουν 43 cm και πήγα 47 cm) πιθανόν τα πίσω ελατήρια είχαν καθίσει γιατί κουβαλάω βάρκα πολυ συχνά. Έχω μια διαφορά 2 cm πιο ψηλό πίσω από μπροστά. Επίσης κάτι που παρατήρησα είναι ότι στην δεξιά μεριά αυτοκινήτου οι μετρήσεις είναι ίδιες αλλά και μπροστά και πίσω είναι ένα cm κάτω σε σχέση με την αριστερή μεριά δλδ 44 cm μπροστά 46 cm πίσω στην δεξιά μεριά και 45 cm μπροστά και 47 cm πίσω στην δεξιά δεν ξέρω γιατί..
Οι διαφορές που έχω δει στην άσφαλτο προς το παρόν είναι πάρα πολύ καλύτερα κρατήματα,
καλύτερη απόσβεση κραδασμών μπροστινού άξονα και πολύ λίγο καλύτερη αποσβεση κραδασμών στον πίσω άξονα και μάλλον πιο καλό φρενάρισμα όταν σταματάς απότομα. 2 μέρες τα φοράω μονο.
Άβαταρ μέλους
Ναπολεων
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2017 6:19 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό Ναπολεων » Πέμ Ιουν 21, 2018 5:53 pm

Άβαταρ μέλους
Ναπολεων
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 27, 2017 6:19 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Κωδικοί από ελατήρια Mad και αμορτισέρ Monroe

Δημοσίευσηαπό dimsag » Κυρ Δεκ 09, 2018 1:36 pm

Καλησπέρα ρε παιδιά, νέος γενικά στην παρέα (αν και έχω το jimny 6 περίπου χρόνια...)
αιώνιο το θέμα των αναρτήσεων....
Άλλαξα επιτέλους το σύστημα των αναρτήσεων με Mad-monroe +3.5. Ψήλωσα αρκετά γιατί είχαν κάτσει τα παλαιά συστήματα, ωστόσο θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με τους κωδικούς.
Μου βάλανε MAD ελατήρια HV393021 που νομίζω ότι είναι τα σωστά (για 3.5cm) αλλά αμορτισέρ μου έβαλαν monroe D4442 μπροστά και D8004 πίσω, που από ότι είδα επίσημα δεν είναι για το jimny. Ο μηχανικός έβαλε τον ανωτέρω συνδυασμό χωρίς να μου το πει και όταν τον ρώτησα γιατί έβαλε αυτά, μου είπε ότι τα απορτισερ μonroe που είναι για jimny είναι στο μαμα υψος και θα τερματίζουν πολύ εύκολα με τα Mad. Γνωρίζει κανείς εάν είναι "σωστός" ο συνδυασμός αυτός?
Και γιατί τα ρωτάω αυτά? νομίζω ότι είναι πολύ σκληρό πίσω το αμάξι, στα σαμαράκια με τινάζει λες και τρώω κλοτσιά από πίσω.... Λογικό μάλλον θα μου πείτε εάν ισχύει το ότι τα D8004 είναι για ISUZU που είναι και 1 τόνο πιο βαρύ από το jimny....
Εάν του ζητήσω να βάλω τα "κανονικά" (d7705) θα είναι ίδια η αίσθηση? έχει νόημα να τα αλλάξω?
Ευχαριστώ!!!
dimsag
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 25, 2016 8:52 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες