από kermit » Τρί Αύγ 06, 2013 10:05 pm
BF σε 215/75 μόνο, νομίζω.
Χωρίς αποστάτες, βρίσκουν ελάχιστα στο τέρμα στριμένο τιμόνι, στο μπροστά θόλο, με την γωνία του ελαστικού.
Αν βάλεις αποστάτες, βρίσκουν πολύ περισσότερο ακόμη και τα πίσω ελαστικά.
Όχι τόσο ωστε να με ενοχλεί πχ τα τελευταία χρόνια που φοράω 215/75 χειμώνα καλοκαίρι. Άλλους μπορεί να τους ενοχλεί.
Το οτι φοράω ελατήριο mad+6, δεν λέει τίποτε, γιατί όταν συμπιέζεται ο τροχός, βρίσκεται στην ίδια ακριβώς θέση με ενα αυτοκίνητο μαμά. Άρα βρίσκει το ίδιο με ένα μαμα.
Το αν σε ενα αυτοκίνητο μαμα με πεσμένα αμορτισέρ και ελατήρια, οι καθημερινές συμπιέσεις μπορεί να είναι και οι οριακές, αρα να βρίσκει το λάστιχο συχνότερα αυτό είναι άλλο θέμα.
Πάντως με αρκετούς βιασμούς που έχω ρίξει στο αυτοκίνητο, τα πλαστικά του είναι όλα εντάξει. Μόνο με τα CAYMAN βοήγκηξαν οι θόλοι (μάσησε το ενα πλαστικό μπροστά και ανοίξαν τα εξωτερικά πλαστικά 1cm περίπου), και αυτό μετά απο αγώνα.
ΜΙΑΣ και είπες για τσέπη πάντως, αν πας σε 215/75, θα βάζεις καθημερινά το χέρι στην τσέπη για καύσιμο.
Τέλος, για την χρήση. Έχω δεί παλικάρια να ανεβάζουν κατευθείαν το λάστιχο σε διάμετρο, με την μαμα ανάρτηση, και να κόβουν μόνο φτερά. Το αυτοκίνητο ανεβαίνει απίστευτα επίπεδο στο off road, με πολύ λίγα χρήματα. (στην ουσία μόνο τα ζαντολάστιχα), και ταυτόχρονα κρατάει το χαμηλό του κέντρο βάρους, αυξάνοντας την απόσταση αμαξώματος+διαφορικών κατευθείαν απο το λάστιχο. Στα μείον, εννοείται η εμφάνιση μετά το νυστέρι, και βεβαίως η μετάδοση, μιας και το ανέβασμα της διαμέτρου σκοτώνει την δύναμη. Αυτά, για την περίπτωση που σε ενδιαφέρει το 215/75 για εκτός δρόμου χρήση, μιας και νομίζω οτι για οποιαδήποτε άλλη, δεν θα κάνεις την καλύτερη επιλογή.