Επιλογή εργάτη

....για τα δύσκολα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τρί Δεκ 21, 2010 4:02 am

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τρί Δεκ 21, 2010 11:04 am

ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Δεκ 21, 2010 3:50 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τετ Δεκ 22, 2010 12:51 am

ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τετ Δεκ 22, 2010 12:55 am

ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kermit » Κυρ Ιαν 16, 2011 3:20 pm

Λοιπον επανέρχομαι στους εργάτες και παρατηρώ τα εξής:
Για να πάιξω σωστα με το ύψος της τοποθετησης, και με το κεντράρισμα, οι επιλογές μου περιορίστικαν σε 2. Οι warn είναι στα 53-55,5 εκ. μηκος (οι tabor ειναι στα 52,8εκ για την ακρίβεια) και οι t-max είναι στα 53,7 εκ. Αυτο σημαίνει οτι μπορουν να τοποθετηθούν ανάμεσα στο πλαίσιο που έχει κενο 58 εκ. περιπου και όταν πιάσουν το τέρμα αριστερα, εναι ΣΧΕΔΟΝ κεντραρισμένοι.
Οι come up ειναι 60+ εκατοστά οπότε πρέπει να μπουν πάνω ή κάτω απο το πλαίσιο. Τωρα θα μου πείτε για κοψίματα κλπ κ οτι ολα γίνονται, αλλα ο καθένας έχει άλλες οπτικές για τη χρηση του τουτου του και τις off road δυνατότητες και στα δικά μου στανταρτ είναι να χωνέψει ο εργάτης τελείως στον προφυλακτήρα.

Για τον tabor ακουσα οτι απο τον warn αλλάζει μόνο το φρένο του, το μοτέρ είναι ιδιο. Μαλιστα καποιος μου πρότεινε να αλλάξω φρενο στον tabor και θα έχω στην ουσία λέει εναν warn. Υπάρχει κάποια αποψη?

Βλέπω να καταλήγω μαλλον στον ΤΜΑΧ PEW-9000 ή PEW-9500 που έρχονται ήδη με σχοινί κ ζυγίζουν 28κγ., είναι οι κίτροινοι. Εκτός αν κάποια καλή προσφορά μου αλλάξει γνώμη..

Κατι τελευταίο. Για την στεγανότητα είναι καλή ιδέα να τον ανοίξω πριν τον βάλω κ να περάσω φλατζόκολλα στις ενώσεις ή το βρίσκετε (@)(@) σαν ιδέα?
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιαν 16, 2011 7:25 pm

(@)(@) ιδεα....

Μη το κανεις γιατι εχουν απο το εργοστασιο μια αρχικη στεγανοτητα. Αν δεν κανεις κατι καλα (πιστεψε με λογω δουλειας εχω ανοιξει αρκετους και δεν ειναι δουλεια για αρχαριο) θα τον κανεις ενυδρειο.


Κοιτα δεν ειναι οτι ειναι κακοι οι tabor. Απλα πρεπει να καταλαβεις πως ειναι η οικονομικη σειρα της WARN.
Απο καπου εχουν κοψει ποιοτητα.
Εγω θα τους εβαζα σε lada για να τραβανε την φουσκωτη βαρκα του jumbo απο την παραλια....

Οσο για την θεση, μην αγχωνεσαι. Ακομα και 10-15cm εκκεντρος να ειναι ο εργατης απο την νοητη ευθεια, παλι το ιδιο θα τραβαει.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Δευτ Ιαν 17, 2011 10:42 am

Φιλε εχω κολησει σε ποταμι, σε αμμο, και στην απολυτη ευθεια προσπαθει να με τραβηξει ενα gv με tabor και δεν μπορει.Χρειαστηκε να βαλουμε τροχαλια.Το ιδιο gv κολησε σε χιονια, μεχρι τα φαναρια του βεβαια, αλλα προσπαθησε να τραβηχτει σε κατηφορα και με τροχαλια και δεν μπορεσε να κανει ουτε ποντο.Τελικα καταφερα να τον ξεκολησω εγω με εναν ΙΣΤΟΡΙΚΟ ramsey 8500 που εχω, ο Πανος ξερει.....Τι να πω, αν τραβανε ετσι οι warn...............
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 17, 2013 4:49 pm

τι εχετε να μου πητε για τον kew8000 για το jimaki μου????? αξιζει η να κοιταξω για καποιον αλο εχετε να προτεινετε καποιον??????






jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Ιαν 17, 2013 4:57 pm

Ποσο θα σου κοστισει; Εγω κ να αλλαζα παλι Τ-ΜΑΧ θα εβαζα γιατι υπαρχει αντιπροσωπος εδω, ειναι οικονομικος και μεχρι τωρα δεν εχω κανενα προβλημα
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 17, 2013 4:59 pm

jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Ιαν 17, 2013 5:03 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 17, 2013 5:06 pm

jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Ιαν 17, 2013 5:11 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 17, 2013 5:16 pm

jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εξοπλισμός 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron