Οικονομικά 8-9 cm

το λιφτ...

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Ιούλ 25, 2012 10:39 pm

Ρε παιδια, αν σηκωθεί η κοιλιά του αυτοκινήτου 60 εκ, τι ακριβώς κερδίζεις αν βάλεις και ενα βοδυ λιφτ? Σηκώνεις κι άλλο το κέντρο βάρος ΠΑΝΩ απο αυτό που χρειάζεσαι. Αρα το βοδυ, δεν κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.

Δλδ ενα πλαίσιο με 215/85/16 και +8 ανάρτηση με κομμένους θόλους έχει ψηλότερο κ.β. απο το ίδιο ακριβώς με +6εκ βοδυ? Σε καμία περίπτωση.

Ουτως ή άλλως όταν δουλέψει ακόμη και μια 8-10αρα ανάρτηση με λάστιχο πάνω απο 215/75, θα θελήσει κοψιμο θόλων. Αν το θέμα μας είναι το να κοπεί "λίγο" τοτε, οκ, κόβεις μονο τις γωνίες, βάζεις άλλα 6-10 εκ βοδυ, και συμβιβάζεσαι με αυτό.

Εκεί που χρειάζεσαι πραγματικά το βοδυ είναι οταν φτάσεις σε τέτοια διάσταση λάστιχο που πλέον όσο και να κόψεις δε σου φτάνει, ή δεν θέλεις να κόψεις άλλο αισθητικά, ή έχεις πχ φτάσει στα φανάρια...

(οκ, υπάρχει και άλλος τελείως άσχετος λόγος πχ, απο τον εργάτη να μπουκώνει ο αερισμός κάτω απο το καπώ και να ανεβάζει πιέσεις ο κομπρέσσορας του κλιματιστικού και να κλείνει μέσα στον κάυσωνα της πόλης... Οπότε σκέφτομαι δοκιμάσω ενα +3-4 για να αερίσω λίγο τον χώρο... :offtopic: )
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιούλ 25, 2012 11:13 pm

Πριν συνεχισουμε πρεπει να ξεκαθαρισουμε κατι. Το body lift ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο την αναρτηση.
Το body lift ειναι καθαρα ενα τρικ για να δημιουργησεις χωρο για τα λαστιχα. Τα οποια δεν ειναι αναγκη να ειναι πολυ μεγαλυτερα. Εχω δει μαμα jimny απο αναρτηση και με ενα body των 5cm φοραγε 215/75R15.


Παμε τωρα στο κεντρο βαρους. Μην μπερδευετε την καμπινα με τα υπολοιπα μηχανικα μερη. Οταν σηκωνουμε με body την καμπινα, το σασι-μοτερ-κιβωτιο-transfer-ρεζερβουαρ μενουν στο ιδιο υψος. Αυτα ειναι και τα πιο βαρια μηχανικα μερη που οριζουν το κεντρο βαρους. Εαν αυτα τα φορτια τα βαλεις στην αναρτηση με +5cm ΤΟΤΕ την επιβαρυνεις περισοτερο.


Αν σας βοηθαει ειναι σαν τον μετρονομο που δινει τον ρυθμο στους μουσικους.
Εικόνα
Οσο σηκωνεις τον βαρυδακι πιο ψηλα, τοσο πιο αδρενες γινεται γιατι τοσο σηκωνεται το κεντρο βαρους και εξισοροπει το βαρυδι στο κατω μερος. Ακριβως το ιδιο και εδω.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Ιούλ 26, 2012 7:02 am

:innocent:

Ελλάδα 4χ4 = χιόνι, ποτάμια, λάσπη, με αυτή την σειρά.
Στα δύο από αυτά είναι σχεδόν πάντα άχρηστη η κοιλιακή ελευθερία μετά τα 6-7 εκ ψηλώματος από ανάρτηση και μεγαλύτερη σημασία έχει το ύψος στα διαφορικά.
Επίσης στο ψήλωμα με ελατήρια χάνεται σταδιακά άρθρωση αν δεν αλλάξει η ανάρτηση και μεταφερθούν τα πάντα (ναι τα πάντα) έτσι ώστε να είναι σε εργοστασιακές γωνίες.
Το Body lift σε σχέση με το ψήλωμα από ελατήρια κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Η καλύτερη μετατροπή αρχίζει με όσο αντέχουμε σφάξιμο του αυτοκινήτου για να έχουμε virtual lift και τα υπόλοιπα ακολουθούν META.
Μετά τα 28αρια χρειαζεται για 4χ4 ή τράνσφερ ή τράνσφερ και γρανάζια τράσνφερ άρα και οτι άλλο χρειάζεται για αυτή την αλλαγή.
Μετά τα 29αρια και μπλοκέ χρειάζεται ημιαξόνια , μετά τα 31 άξονες.


Iti rider η σειρά έχεις ως εξής ...διαλέγεις τι ελαστικά θέλεις ανάλογα με το τι θες να ξοδέψεις και χωρίς να υπολογίζεις τι θα κάνεις για το ψήλωμα , απλά όλα τα άλλα.
Καταλήγεις σε κάποιο ύψος ελαστικού. Μετά κόβεις το αυτοκίνητο , όσο μπορεις και θες. Κατόπιν αρχίζεις και σηκώνεις το αυτοκίνητο μέχρι 6-8εκ . Αν χρειάζεσαι κι άλλο χώρο για τα ελαστικά βάζεις Body μέχρι 5εκ , αν χρειάζεσαι κι άλλο την πάτησες . Επρεπε να είχες κόψει περισσότερο.

Ο λόγος είναι απλός, έχεις ήδη ψηλώσει το ΚΒ πχ 6εκ από ελατήρια και αλλο 1-2 εκ από το body (γιατι δεν σηκώνεις όλο το αυτοκίνητο) και η διαφορά στην ακτίνα των τροχών ...άρα ελπίζω να έχεις ανοίξει το μετατρόχια κατά 15εκ τουλάχιστον αλλιώς έχεις χειρότερη γωνία από ενα εργοστασιακό και στην πρώτη πλαγιά θα φέρεις τούμπες.
Μετά από τα 10-15 εκ αύξησης στο μετατρόχιιο όμως θα αρχίσεις να διαλύεις κάθε φορά που πάς βόλτα ρουλεμάν βασιλικών πύρων και να στραβώνεις χωνιά σαν πρέτζελ (και με 6 θα διαλύεις αλλά όχι κάθε φορά). Αρα πάει το Budget μετά γιατι αν δεν ενισχύσεις το χωνί όπως πρέπει (ξέχασε το Ελλάδα αν δεν το κάνεις μόνος σου ) θα χρειαστείς και άξονες κλπ κλπ κλπ.

Αν χρειαστείς κάτι ρώτα τον Θοδωρή και μην διαβάζεις χαζομάρες.



Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφω εδώ ακόμη . Θοδωρή εσύ φταίς
:sleeping:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιούλ 26, 2012 8:15 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Πέμ Ιούλ 26, 2012 4:57 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Ιούλ 26, 2012 9:18 pm

Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό kermit » Πέμ Ιούλ 26, 2012 9:19 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 27, 2012 1:06 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 27, 2012 1:22 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό kermit » Παρ Ιούλ 27, 2012 3:44 am

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιούλ 27, 2012 10:07 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τρί Αύγ 28, 2012 7:50 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Αύγ 28, 2012 9:50 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τρί Αύγ 28, 2012 10:54 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Αύγ 29, 2012 4:49 pm

Εμενα το αμαξι με τις ζαντες αυτες εχει ανοιξει 20εκ συνολικα. Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα αν και δεν εχει δουλεψει ακομα σε καματια εκτος, οποτε θα δειξει...
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron