Οικονομικά 8-9 cm

το λιφτ...

Οικονομικά 8-9 cm

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Τετ Ιούλ 18, 2012 8:07 pm

Aν μπείς στο τρυπάκι της βελτίωσης δύσκολα σταματάς τελικά....

Θέλω κάποια στιγμή να πάω σε μεγαλύτρο λάστιχο, κάτι σε 215/85-16, 225/75-16, 30χ9.5-15 ας πούμε και προσπαθώ να δω τι θα χρειαστώ ώστε να τα βάζω σιγά-σιγά και έχω κάποιες απορίες.

Σκέφτομαι λοιπόν τα παρακάτω για να κάτσει σωστά το λάστιχο,

-Μετάδωση:
Ένα κόντεμα των γραναζιών του transfer ανάλογο της διαφοράς στη διάμετρο.
τα ημιαξόνια θα αντέξουν?

-Ανάρτηση:
προσθήκες 2-3cm στα ήδη +6cm ελατήρια
2-3cm bodylift
caster correction kit για μπροστά
μετατροπή των παναρ σε ρυθμιζόμενες
τα monroe που βάζουμε στο +6 φτάνουν και αν όχι υπάρχει άλλη οικονομική λύση για +9cm?

Λοιπά:
Kόψημο των θόλων όπου χρειάζεται
μάκρυτερα σωληνάκια φρένων
με τα σωληνάκια της τετρακίνησης τι κάνουμε?
Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Ιούλ 19, 2012 8:38 am

Λοιπον μπορεις πολυ ευκολα να βαλεις κατι τετοιο κ δεν χρειαζεται να αλλαξεις αμορτισερ http://www.bits4vits.co.uk/store/jimny/ ... d_395.html

Παναρ ρυθμιζομενες σε ενα μηχανουργειο περιπου 30Ε.

Καστερ κιτ http://www.bits4vits.co.uk/store/jimny/ ... d_168.html

Hμιαξονια μπροστα αντεχουν αν δεν βαλεις μπλοκε.

Πισω κ με μπλοκε εισαι οκ.

Βοδυ αποφυγε το αν μπορεις.

Σωληνακια 4χ4 ειναι οκ.

Σωληνακια φρενων μακρυτερα σιγουρα, κοστος 100Ε.

Κοψιμο θα κανεις εμπρος κ πισω.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Πέμ Ιούλ 19, 2012 3:47 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Κυρ Ιούλ 22, 2012 10:37 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Ιούλ 23, 2012 7:29 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Ιούλ 23, 2012 7:34 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Δευτ Ιούλ 23, 2012 8:10 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Ιούλ 23, 2012 8:56 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Δευτ Ιούλ 23, 2012 9:11 pm

Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό panosd » Τρί Ιούλ 24, 2012 5:05 pm

Το βοδι να το αποφυγεις γτ μονο κακο προκαλει.Ανεβαζει το κεντρο βαρους

ψηλα κανει το αμαξι πιο επιρεπες σε πλευρικους ανεμους, κλισεις στις

στροφες κτλ. Το σασι παραμενει χαμηλα αλλα η καμπινα σηκωνεται.

Δλδ κανει το ακριβως αντιθετο απο αυτο που σου περιεγραψε ο off-

roadmaster.

Οσο για το κοψιμο, δεν χρειαζεται υπερβολικα πραγματα οπως λετε για

αλλαγη σε φωτα κτλ. Αυτα που βλεπετε στα αγωνιστικα ειναι γτ

μετατοπιζουν τον αξονα πιο μπροστα κ γτ εχουν διασταση μεγαλυτερη απο

33''.

Για 30'' ενα λιφτ στα 7-8 εκ ειναι οκ κ με πολυ λιγο

κοψιμο μονο στην λαμαρινα μεσα απο τα πλαστικα φτερα.

Οποτε μην τρομαζεις :D
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τρί Ιούλ 24, 2012 9:02 pm

Οταν το σηκωνεις με αναρτηση σηκωνεις καμπινα και σασι ενω με body σηκωνεις μονο καμπινα. Αρα με την τελευταια λυση κρατας ενα μερος χαμηλα.
Επισης το 215/85/16 δε χωραει σιγουρα με λιγο κοψιμο και 8εκ αναρτηση!
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Τρί Ιούλ 24, 2012 10:45 pm

Θα διαφωνησω μαζι σου στο θεμα με το οτι επειδη σηκωνεις μονο την

καμπινα αυτο σημαινει οτι κανεις ''καλο''.

Οταν σηκωνεις ενα αμαξι μονο απο αναρτηση αλλαζεις ολο το στησιμο του

αυτοκινητου κ συμπεριφερεται σαν ενα συστημα γτ αλλαζεις κ διαδρομες κ

γεωμετρια κ συμπεριφορα. Με το βοδυ εχεις την αναρτηση που εχεις

επιλεξει για ενα χ υψος κ μετα την βαζεις να δουλεψει σε ενα + παραπανω

υψος.

Αρα κανεις κακο παρα καλο. Μπορουμε να το δουμε κ στην πραξη καποια

στιγμη. Να δεις πως συμπεριφερεται ενα αμαξι με μια σωστη αναρτηση σε

οποιοδηποτε υψος κ πως ενα αλλο στο αντιστοιχο υψος αλλα με βοδι.

Τωρα για την διασταση που λες επειδη ειναι κοντα σε 31'' θελει αναρτηση

+10. Αλλα για να μπορουμε ακριβως να πουμε στον φιλο τι να κανει θα

πρεπει να καταληξει πρωτα ο ιδιος σε μια διασταση κ μετα αναλογα να

φτιαξει την αναρτηση του.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιούλ 24, 2012 10:45 pm

Οπως τα λεει ο απο πανω μου ειναι. Με το body lift το κεντρο βαρους μενει πιο χαμηλα απ' οταν σηκωσεις ολοκληρο το αυτοκινητο. Ειναι και μια καλη λυση για να μην κοψεις το αυτοκινητο.
Με μια μικρη προς μετρια αυξηση της αναρτησης και το body lift μπορει να μην χρειαστει να κοψεις τους θολους.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιούλ 24, 2012 10:46 pm

Τωρα ειδα οτι ποσταρες Πανο, για τον Γιωργο μιλαγα. :oops:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τρί Ιούλ 24, 2012 10:48 pm

xaxa clasic
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες