24 Ώρες 4Χ4 2010

5...4...3...2...1....GO !!!!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Νοέμ 03, 2010 12:43 pm

Στην Αίγλη Ζαππείου η εκκίνηση
Από την Αίγλη του Ζαππείου θα γίνει η εκκίνηση του
Cooper 24 Ώρες 4Χ4 2010. Εκεί θα τερματίσουν οι
αγωνιζόμενοι και 24 ώρες αργότερα. Το Ζάππειο και
η Αίγλη φιλοξένησαν και την εκκίνηση των
Ακροπολικών Ιχνηλασιών το 2006. Για χρόνια το σημείο
ήταν ο χώρος που ξεκινούσε το Rally Acropolis!
H επιλογή αυτή είχε σα στόχο την καλύτερη δυνατή
προβολή του αγώνα και των χορηγών των συμμετεχόντων.

Εικόνα

Εικόνα

Περισσότερα για το χώρο στο http://www.aeglizappiou.gr/

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ Νοέμ 03, 2010 7:20 pm

«Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το.... απορρίπτειν»

Αγαπητοί μου φίλοι.

Όντας στην ευχάριστη θέση να είμαι ο Τεχνικός έφορος στον αγώνα 24 Ώρες 2010 του Ιχνηλάτη, θα ήθελα να σας παρακαλέσω «σήμερα» να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς που έχει αναρτήσει η Οργανωτική επιτροπή στο site του αγώνα, (και να μην βασιστείτε στα «μου είπε ο τάδε»), πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποιο είναι δηλωμένο.

Περιληπτικά ( και χωρις να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά που αναφέρονται ) και στοχεύοντας σε αυτούς που δεν είναι «τακτικοί θαμώνες» των αγώνων, θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.

1.«Υπερπαραγωγές»-Bullbar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.

2.Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή βαζουμε «γλίστρες» ή «ντυμένες».

3.Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.

4.Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.

5.Λασπωτήρες. Αυτονόητο

6.Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.

7.Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.

8.Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.

9.Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.

10.Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».

11.Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.

12.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.

Η ανωτερω σειρά δεν ειναι σειρά σημαντικότητας.

Γενικά να ειναι ενα τακτοποιημενο αυτοκινητο, να μην κυκλοφωρουν χυμα καλώδια δωθε κειθε περαν των απαραιτητων για τις φορητες συσκευες GPS κ.λ.π.



Κι ότι θέλετε.
Στην διάθεση σας.
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 08, 2010 1:35 pm

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Παρ Νοέμ 12, 2010 5:41 pm

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Νοέμ 16, 2010 12:52 pm

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί Νοέμ 16, 2010 9:04 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ Νοέμ 17, 2010 11:53 am

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Παρ Νοέμ 19, 2010 8:23 pm

Πριν από λίγο ο αλυτάρχης του αγώνα ολοκλήρωσε το διήμερο τσεκάρισμα του συνόλου της διαδρομής. Την βρήκε ενδιαφέρουσα, ασφαλή και ικανή να «φιλοξενήσει» μέση ταχύτητα μεγαλύτερη των 40 kmh που ήταν η αρχική σκέψη. Εικόνα

Ήταν ουσιαστικά το τελευταίο τσεκάρισμα του αγώνα, αν και το τελευταίο κομμάτι θα ελεγχθεί και πάλι μέσα στις επόμενες μέρες. Έχει αρκετή λάσπη, που θα δυσκολέψει αλλά δε θα προβληματίσει τα πληρώματα, αν δε βρέξει τις επόμενες μέρες.

‘Έτοιμα είναι και τα κύπελλα του αγώνα, τα οποία είναι χορηγία του μεγάλου υποστηρικτή του αγώνα, των 4 Τροχών, που τον στηρίζουν ανελλιπώς από την πρώτη στιγμή.

Έτοιμα είναι και τα μπλουζάκια του αγώνα. Δείτε το εμπρός και το πίσω τους μέρος!
Εικόνα
Εικόνα


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ Νοέμ 20, 2010 2:48 pm

η "υπερπαραγωγη" που λεγαμε.... ( ενα παραδειγμα προς αποφυγη )
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ Νοέμ 20, 2010 2:48 pm

να ειχα βαλει και την φωτο καλα θα ηταν

Εικόνα
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 22, 2010 8:00 pm

Δελτίο πληροφοριών Νο 1
Στην ειδική Νο 3, Δίστομο-Θήβα, με μήκος από 173 μέχρι και 195 χιλιόμετρα, ανάλογα με την κατηγορία, θα υπάρξει σημείο ανεφοδιασμού στα 150 (Open και SUV-Entry) και στα 125 χιλιόμετρα για τις υπόλοιπες κατηγορίες.
Στο Service Δίστομο 2, στο πρατήριο ανεφοδιασμού, θα υπάρχει φορτηγάκι VW Amarok, στο οποίο θα πρέπει να φορτώσετε κάνιστρο με όσο καύσιμο θέλετε, σε δοχείο ασφαλείας, με τον αριθμό σας επάνω. Το κάνιστρο θα μεταφερθεί από την οργάνωση στο σημείο ανεφοδιασμού. Μετά θα πρέπει να το κουβαλήσετε, άδειο, μέσα στο αυτοκίνητό σας.
Το VW Amarok θα βρίσκεται στο πρατήριο μέχρι τις 1:30 τα ξημερώματα της Κυριακής. Φροντίστε μέχρι εκείνη τη στιγμή να έχετε παραδώσει το κάνιστρο ασφαλείας.

Δελτίο πληροφοριών Νο 2
Tα ATVs μπορούν να μετακινηθούν από την Αίγλη στο Olympus Plaza στην αρχή του αγώνα και από το Olympus Plaza στην Αίγλη στο τέλος με trailer.
Δε θα θεωρηθεί ότι τερμάτισαν αν δεν παραδώσουν το καρνέ στην Αίγλη πριν τις 12:00 το μεσημέρι της Κυριακής

Πρόγνωση καιρού
για τις μέρες του αγώνα, στις περιοχές από όπου περνά ο αγώνας.

Πίνακες Χρόνων
Τελειοποιήθηκαν και δημοσιεύονται οι πίνακες χρόνων ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Στο τελικό κομμάτι Olympus-Tερματισμός, οι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι πριν τις 12:00 ή Olympus + 1:30, ότι είναι πιο αργά! Μπορείτε να τους βρείτε .

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 22, 2010 9:59 pm

Εικόνα
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Νοέμ 22, 2010 10:23 pm

και σε αντιθεση με την προηγουμενη "υπερπαραγωγη" ο σωστος τροπος

Εικόνα

Εικόνα
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Νοέμ 23, 2010 6:42 pm

O τεχνικός έλεγχος για τα πληρώματα από την Αττική είναι Τετάρτη 24 Νοεμβρίου από τις 18:00 στο Ι-ΚΤΕΟ Πήγασος, Λεωφόρος Φυλής 81, Καματερό (από έξοδο 5 Αττικής οδού προς Χασιά-Λεωφόρο Φυλής).

Η παρουσία των πληρωμάτων από την Αττική στις 24 Νοεμβρίου είναι υποχρεωτική! Όποιο πλήρωμα από την Αττική έλθει να περάσει τεχνικό έλεγχο το Σάββατο το πρωί, θα πληρώσει πρόστιμο το διπλάσιο του παράβολου συμμετοχής. Δεν ισχύει για όσα αυτοκίνητα έχουν παραλήψεις, περάσουν την Τετάρτη και επανακληθούν να περάσουν το Σάββατο.

Δε θα γίνουν εξαιρέσεις.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Νοέμ 25, 2010 2:25 pm

Δημοσιεύτηκαν τα σημεία παρακολούθησης για τους θεατές, χάρτες και χρονοδιάγραμμα τους. Μπορείτε να τα βρείτε .

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

cron