Εχθές σε μια 15λεπτη βόλτα σε λασπη (στου Ατταρτ) το Jimny άρχισε να "γρατζουνάει", ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα πως και το χειρόφρενο δεν είχε καθόλου πλέον νεκρή διαδρομή, κατάλαβα πως είχε μπεί λάσπη στα ταμπούρα, έτσι μετά το παιχνίδι, τό'τρεξα & το φρέναρα λίγο, και όλα καλά.
Σήμερα όμως, στη διαδρομή πρός και από την δουλεια, παρατήρησα πως κάνει έναν υπόκωφο θόρυβο κύλισης (δεν εξαρτάται από τα στοιχεία του κινητήρα ή την σχέση στο κιβώτιο) κάτι που στην αρχή εξέλαβα σαν θόρυβο από συνεχείς μικροανωμαλίες του δρόμου, αλλά τελικά προέρχεται από τους πίσω τροχούς.
Σηκώνοντας έναν-έναν τους τροχούς με τον γρύλο, παρατήρησα πως ενώ οι δύο μπροστινοί περιστρέφονται εντελώς ομαλά και αθόρυβα, οι δυο πίσω παρουσιάζουν μια τραχύτητα και έναν (μικρό) θόρυβο κατά την περιστροφή (με την μικρή ταχύτητα που τους έστρεφα με το χέρι) .
Ο θόρυβος, είναι αλήθεια, μου θύμισε ρουλεμάν, αλλά είναι δυνατόν να παρουσίασαν πρόβλημα τα ρουλεμάν και των δύο τροχων ταυτόχρονα και τόσο σύντομα ;; (17500km έχει το αμάξι), ή μήπως είναι συνηθισμένο επακόλουθο της λάσπης στα ταμπούρα και όλη η φασαρία προέρχεται από κεί ;;
Το έχει αντιμετωπίσει κανείς αυτό ;; να πάω σε φρενά ή σε συνεργείο ;;
Επίσης, επειδή λόγω δουλειάς οι επισκέψεις στα εξουσιοδοτημένα (που δουλεύουν 8-4) είναι πολύ δύσκολη υπόθεση, αν υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει υπεύθυνο συνεργείο που να δουλεύει ως τις 6-8 στα νότια προάστια ή κοντά στην Μεταμόρφωση, παρακαλώ ας μου στείλει τηλ. και διεύθυνση.
Ευχαριστώ πολύ.