Superchargers

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Δευτ Μαρ 05, 2007 8:16 am

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό alessi » Δευτ Μαρ 05, 2007 4:23 pm

Άβαταρ μέλους
alessi
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:16 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Μαρ 05, 2007 6:47 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Μαρ 06, 2007 8:15 am

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό alessi » Τρί Μαρ 06, 2007 1:51 pm

Άβαταρ μέλους
alessi
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:16 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Μαρ 06, 2007 2:25 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Μαρ 06, 2007 4:52 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Μαρ 06, 2007 5:19 pm

πέτρο έχεις ορθογραφικά λάθη στο κείμενο :whistle:
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Μαρ 06, 2007 5:37 pm

Εχω δοκιμασει τα παντα αστα να πανε
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό alessi » Τετ Μαρ 07, 2007 2:56 pm

Άβαταρ μέλους
alessi
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:16 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Μαρ 07, 2007 3:26 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τετ Μαρ 07, 2007 5:41 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Κυρ Μαρ 25, 2007 5:11 am

Η διαφορά μεταξύ τούρμπο και κομπρέσσορα είναι ότι με το δεύτερο δεν ανησυχείς τόσο πολύ για μεγάλες θερμοκρασίες και τις συνέπειές τους(π.χ. μπορούν να γίνουν αιτία για προανάφλεξη).. Επειδή, ο στροβιλοσυμπιεστής εξάτμισης (τούρμπο) εδράζεται στην πολλαπλή εξαγωγής,αν δεν έχει το κατάλληλο μέγεθος, μπορεί να φρακάρει την απόσκοπτη ροή των καυσαερίων, ζορίζοντας έτσι τον κινητήρα, ενώ και το επακόλουθο πύρωμα της τουρμπίνας ανεβάζει έντονα τη θερμοκρασία του εισερχόμενου στο μοτέρ αέρα. Όχι ότι και ο αέρας του κομπρέσσορα θα είναι κρύος όμως! Για να μην παρεξηγηθώ! Ο,τιδήποτε συμπιέζεται από μια φτερωτή που περιστρέφεται με κάμποσες δεκάδες χιλιάδες στροφές, μόνο κρύο δε μπορεί να είναι! Απλά εκεί τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.
Κατά τ΄άλλα όμως, τα κινούμενα μέρη του κινητήρα θα ζοριστούν από την υπερπίεση που αναφέρατε (0,5bar), είτε αυτή δημιουργήθηκε από τούρμπο είτε από κομπρέσσορα. Απλά η μηχανική τους αντοχή υποβάλλεται σε λιγότερα μαρτύρια, αν αποφευχθούν οι υψηλές θερμοκρασίες. Από την άλλη πλευρά βέβαια, για να υποστηρίξω λίγο και τα τούρμπο, μπορείς να κινείσαι εκτός περιοχής λειτουργίας της τουρμπίνας αν ξέρεις να "παίζεις" με το φορτίο και τις στροφές του μοτέρ, κάτι που είναι κομματάκι δύσκολο με τον κομπρέσσορα, ενώ και η τροχαλία που παίρνει κίνηση από το στρόφαλο "κλέβει" μέρος από το έργο που παράγει ο κινητήρας(έχετε προσέξει τι συμβαίνει όταν είναι το A/C στο ΟΝ;).
ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό IKE » Κυρ Μαρ 25, 2007 12:29 pm

ΤζέτζηςΝ15 τα τούρμπο σχεδόν πάντα συνδυάζονται με intercooler. Εδώ ακόμα και οι κομπρέσορ χρησιμοποιούν Intercooler (στις mercedes πχ).

Τώρα αν δουλεύεις το τούρμπο εκτός της ωφέλιμης περιοχής λειτουργίας τότε ο κινητήρας δουλεύει με κακό συντελεστή απόδοσης, δεν θα το έλεγα πλεονέκτημα αυτό.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό ΤζέτζηςΝ15 » Κυρ Μαρ 25, 2007 11:13 pm

ΙΚΕ, φυσικά και θέλουν και τα δύο ιντερκούλερ! Κι αν τυχόν υπάρχουν κάποια turbo ή compressor kits που διατίθενται χωρίς αυτό(συνήθως ιαπωνικά HKS, Greddy κτλ), σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο για το κλίμα και την ποιότητα βενζίνης της χώρας μας. Πάντως αν νομίζεις ότι το ιντερκούλερ είναι πανάκεια κι ότι εξασφαλιζόμαστε από τις θερμοκρασίες,ειδικά τις θερμές εποχές, τότε κάνεις μεγάλο λάθος. Αν ήταν έτσι, δε θα είχαν λόγο ύπαρξης τα watercoolers, τα water spray και τα water injection.

Συμφωνώ για το μειωμένο συντελεστή απόδοσης και θα προσθέσω ότι εκτός αυτού μια φτερωτή εξαγωγής που κινείται ελάχιστα, δε συνεισφέρει στην εύκολη έξοδο των καυσαερίων, αυξάνοντας έτσι την ανάστροφη πίεση και σε ακραίες συνθήκες τη θερμοκρασία του μοτέρ. Παρόλα αυτά, είναι πλεονέκτημα να μπορείς να πληρώνεις τους θαλάμους καύσης με πίεση αέρα όχι παραπάνω της ατμοσφαιρικής, ανάλογα με τη βούληση του δεξιού σου ποδιού!
ΤζέτζηςΝ15
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τετ Ιαν 18, 2006 6:40 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron