Καλημέρα ή Καλησπέρα,
Αναζητώντας τρόπο να βελτιωθεί το Jimny μας συζητάω και ψάχνω για την αλλαγή κινητήρα. Το δικό μου, 11ος 1999, φοράει τον G13BB, με έναν εκκεντροφόρο που φόραγε και το Swift.
Μου πρότειναν να κοιτάξω την αλλαγή με τον G16B, κορμό και καπάκι. Είναι πιθανόν να μην χρειασθεί αλλαγή εγκεφάλου και καλωδίωσης.
Σίγουρα θα χρειασθεί προσθήκη στη χελώνα, η οποία υπάρχει έτοιμη από την Αμερική και νέος δίσκος μεγαλύτερης αντοχής, εδώ χρειάζεται ψάξιμο.
Η αλλαγή αυτή ήδη έχει γίνει σε Samurai και δουλεύει χωρίς όμως το αναμενώμενο αποτέλεσμα σε ταχύτητα εν αντιθέσει με τη ροπή. Φοράει βεβαίως και αναπνευστήρα Airflow -
http://www.4wdworld.com.au/products/airflow/
Σχετικές σελίδες μέχρι τώρα:
http://www.rpmmachine.com/enginerebuild ... kitop.html - εδώ βρίσκουμε ποιούς κινητήρες φορούσαν τα μοντέλα της SUZUKI και άλλα βέβαια.
http://www.importperformanceparts.net/i ... kets1.html - εδώ υπάρχουν και διαστάσεις των κινητήρων εκτός από χρονολογίες και μοντέλα
http://www.rpmrons.com/Suzukiengines.html
http://www.whitecraigs.co.uk/newcars/jimny5.php - εδώ φαίνονται και κάποιες διαφορές ανάμεσα στον M13A και G13BB.
Μπορώ να σου προτείνω το
εξουσιοδοτημένο συνεργείο Suzuki, που δουλεύει και προετοιμάζει το Sami αυτό για Mud Challenge, και θα σου πει τι μπορείς να κάνεις. Μηχανές κατα σύμπτωση ήδη έχω βρεί στα Κ. Πετράλωνα και ίσως έχουν και οι ίδιοι.
Μιλώντας τηλεφωνικά με μηχανικό που έφτιαξε Jimny 100 hp, πειράζοντας τον εγκέφαλο στην Ιταλία, μου απέρριψε τέτοια αλλαγή. Περιμένω νέα του από Σεπτέμβριο για την αύξηση της ιπποδύναμης.
Περιμένω τη γνώμη όλων σας και μην ξεχνάτε πάω ψάχνωντας γιατί δεν έχω τεχνικές γνώσεις και ρωτώντας μαθαίνω.