Κατόπιν ώριμης σκέψεως και έχωντας στο μυαλό οτι δεν είναι η κάλύτερη λύση για recovery αλλά με το σκεπτικό οτι στο μέλλον που θα θέλω κάτι παραπάνω μπορεί να χρησιμοποιήθεί σαν δεύτερος εργάτης για πίσω τελικά πήρα τον συγκεκριμένο φορητό 6000lbs 220 euro .. του οποίου ο κατασκευαστής ειναι η come - up...
Σήμερα έφαγα σχεδόν όλη την μέρα στον να τον φτίαξω, να είναι πρακτικός και έυκολος στην χρήση.... δεν έχω καταφέρει να τον φτάσω έτσι όπως τον φαντάζομαι αλλά κάποιες πρώτες δοκιμές έγιναν..... και στον μέλλον θα τελειοποιηθει...
Ειναι αρκετά αργός....με αρκετά όμως μεγάλο γρανάζωμα... στα + ειναι οτι καίει ελάχιστο ρεύμα... και έχει θερμική ασφάλεια...
Το σημαντικότερο ειναι η σωστή σύνδεση του στην μπαταρία...
Αν θέλετε να πιάσει την απόδοση που γράφουν τα χαρτιά του απορίψτε την οποιαδήποτε λύση με δαγκάνες, βιδα ή πεταλούδα ειναι οτι καλύτερο....
Μην σας μπερδεύει οτι το κουτί λέει οτι ειναι για boat ή άλλη όψη του κουτιού λέει οτι κάνει και για 4x4 recovery
Εντύπωση μου έκανε η TUV ένδειξη...
Εδεσα το αυτοκίνητο με τραβηγμένο χειρόφρενο σε ένα δέντρο (οδόστρωμα πλάκες χαρακωτές) και χωρίς να τον ακούσω να ζοριστεί το πήγε βόλτα με άνεση (υπ'οψιν είχα βάλει snatch) (Με εμένα μέσα)
Πάτησα φρένα στο αυτοκίνητο, πάτησα το μαγικό κουμπί και κατάλαβα μια έντονη επιθυμία να πάει πίσω... δεν τον ζόρισα.. δεν υπήρχε λόγος... αλλά πραγματικά μου έδωσε να καταλάβω οτι δεν είναι "ψόφιος" και σε ένα μικροκόλημα που μπορεί να μην υπάρχει πρόσφυση να με τραβήξει κάποιος μπορεί να τα καταφέρει...
Ορίστε και μερικές ακόμα φώτο...
Vertical lift 600kg..!!!!!
λογικά με snatch block φτάνει χαλαρά τον tn
Ακόμα και σε 50% κλίση με snatch block η δύναμη του λογικά καλύπτει το jimny!
Εχει και ένα μηχανισμό σωστού τυλίγματος του συρματόσκοινου (5mm)
Περισσότερα comments οταν θα τον χρησιμοποιήσουμε σε real καταστάσεις...
Υ.Γ. Ο τύπος που τον αγόρασα είναι μέλος της Αττικής Λέσχης μου είπε οτι με αυτόν βγάλανε προχτές ένα κολλημένο frontera...
Η δοκιμές θα δείξουν...
ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΗ....