Project: Τrollmobil

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό Kostis1974 » Δευτ Νοέμ 28, 2005 12:37 am

Κατακρίνω αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το πεις.Βολταιρος
Άβαταρ μέλους
Kostis1974
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: Τετ Απρ 06, 2005 2:51 pm
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό skipper » Δευτ Νοέμ 28, 2005 11:26 am

Άβαταρ μέλους
skipper
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 5:01 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 28, 2005 5:06 pm

Αντε ρε, μιλανε ολοι μιλανε και οι θαλασσοπνιγμενοι. :hehe: :hehe:
αντε πουλα το και παρε κανα terios. :whistle:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό skipper » Δευτ Νοέμ 28, 2005 5:28 pm

Άβαταρ μέλους
skipper
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 5:01 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Δεκ 05, 2005 2:37 am

Tαυτοχρονα με την αλλαγη του συμπλεκτη λεω να προχωρησω και στην αντικατασταση των διαφορικων, προκειμενου να κοντινει λιγο το βημα του αυτοκινητου... κατεληξα λοιπον στο να αλλαξω τα διαφορικα και να βαλω τα κορωνοπηνια απ το προηγουμενο μοντελο. Κατι τετοιο θα ειχε ως αποτελεσμα τη μειωση της τελικης σχεσης κατα 14,4%. Αν βαλω τα κορωνοπηνια απ το αυτοματο VVT θα πετυχαινα μειωση κατα 19,7%.

1η 4H
VVT overall ratio 19.95:1
με τα κορωνοπηνια απ το προηγουμενο φτανει 22.83:1 (+14.4%)
με τα κορωνοπηνια απ το αυτοματο VVT φτανει 23.88:1!!!!(+19.7%)
1η 4L
VVT overall ratio 39.95:1
με τα κορωνοπηνια απ το προηγουμενο φτανει 45.71:1 (+14.4%)
με τα κορωνοπηνια απ το αυτοματο VVT φτανει 47.83:1!!!!(+19.7%)

Αν οι υπολογισμοι μου ειναι σωστοι τοτε η σχεση μεταδοσης θα ερθει παλι στα ισια της!
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1588
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Ιαν 12, 2006 12:00 am

Tελικα η αντιστρεπτικη καβαλησε τη μπαρα του τιμονιου... οποτε την εβγαλα τελειως... ειναι λιγο βαρκα-γυαλο, αλλα ευτυχως μπορω να σκληρηνω τα αμορτισερ και να μειωσω τις κλησεις...
Επειδη ειχε μακρυνει η σχεση μεταδοσης αλλαξα τα διαφορικα με αυτα του προηγουμενου μοντελου... επιτελους μπορω να ξαναβαζω την 5η στα ταξιδια!

Αλυτα προβληματα...
1. Λογω αλλαγης γωνιας του μπροστινου διαφορικου, ο μπροστινος αξονας βρισκει στην τραβερσα του σασι
Λυση: μετατροπη της τραβερσας ...JEO που ειναι το σχηματακι? ΟΕΟ?
2. Ο μαμισιος δισκος του συμπλεκτη δεν αντεχει τα μεγαλυτερα λαστιχα
Λυση: τοποθετηση Heavy Duty δισκου... ειμαι μεταξυ Centerforce και Suzisport... προτασεις?
:hmmm:
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1588
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό coupe333 » Παρ Ιαν 27, 2006 1:53 am

coupe333
 

Δημοσίευσηαπό Troll » Παρ Ιαν 27, 2006 4:39 pm

Ναι, τα μπρατσα ειναι της DG... δεν εχει σημασια ποσο μου στοιχησε.... οτι πληρωνεις παιρνεις... για να διορθωθει η αναρτηση θα φτασω στην προσφορα που σου ειχανε κανει... οποτε μην το σκεφτεσαι
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1588
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Πέμ Σεπ 28, 2006 11:11 pm

Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1588
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης