Ενα samurai ανάμεσα σε jimny's

Θέματα που δεν εμπίπτουν σε άλλη κατηγορία ...οι φίλοι μας με άλλα 4Χ4 ....κλπ

Ενα samurai ανάμεσα σε jimny's

Δημοσίευσηαπό dasokomantos » Τετ Μάιος 30, 2007 8:43 pm

dasokomantos
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Μάιος 30, 2007 8:27 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Μάιος 31, 2007 12:08 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό ΜΠΩΚΟΣ ΝΙΚΟΣ » Πέμ Μάιος 31, 2007 6:31 pm

Πάνο μια μικρή διόρθωση , μάλλον μέ έχεις μπερδέψει με τον Ανδρέα στο Μαίναλο (μπλε vitara τετράπορτο) γιατί ego echo jimny kardia mou...
Άβαταρ μέλους
ΜΠΩΚΟΣ ΝΙΚΟΣ
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 06, 2006 6:56 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

Δημοσίευσηαπό Μαρία Σ. » Πέμ Μάιος 31, 2007 10:28 pm

...THE PRAY FOR SNOW VIDEO... winter 07-08
http://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU
Άβαταρ μέλους
Μαρία Σ.
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 1:14 pm

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Πέμ Μάιος 31, 2007 11:13 pm

Και μια ιστορικη πληροφορηση

ΤΟ JIMNY ειναι πιο παλιο απο το Samurai και μαλιστα με κινητηρα διχρονο
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Ιουν 01, 2007 12:33 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό marmizas » Παρ Ιουν 01, 2007 9:16 am

marmizas
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 21, 2007 9:27 am

Δημοσίευσηαπό Troll » Παρ Ιουν 01, 2007 11:48 am

In April, 1970 the Suzuki Jimny 4WD vehicle arrived. This car was developed
from the Hopestar ON. The body was open with canvas doors and there were 3
seats. The wheelbase was 193 cm, the suspension a rigid axle with leaf
springs front and rear on a separate chassis. The engine was initially the
2-cycle 2-cylinder air-cooled 359 cc, which became water-cooled in May,
1972. At that time a 2-door wagon was added. By 1976 complying with the
revised standards for the kei car vehicles, the engine became the 3-cylinder
539 cc (in the export since 1974), and the length grew to 317 cm by
putting the spare wheel at the back of the car instead of inside; this meant
that in the open version there was now room for 2 opposite seats at the
rear. The car was named Suzuki Jimny 55. By extending the wheel arches, the
width of the car grew to 139.5 cm in May, 1977. In October, 1977 the Suzuki
Jimny 8 was added with a 4-cylinder OHC engine of 797 cc. In October, 1978
an open body with metal doors was added. In the export the cars were called
Suzuki LJ10 with the air-cooled 359 cc engine and Suzuki LJ20 with the
water-cooled 359 cc engine, by 1974 renamed Suzuki LJ50 with the 539 cc
engine, and in 1977 Suzuki LJ80 with the 797 cc engine with a length of
318.5 cm. There was also a pick-up version of this vehicle with a wheelbase
of 220 cm and a length of 362 cm, called Suzuki LJ51 and LJ81 respectively.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Jimnakias » Παρ Ιουν 01, 2007 12:36 pm

Δίχρονο??? OMG!!! Σαν κλαστήρι θα ακουγόταν!!

SEEK AND YE SHALL FIND !!!
Άβαταρ μέλους
Jimnakias
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 29, 2005 7:09 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Δημοσίευσηαπό moderator » Δευτ Ιουν 04, 2007 8:44 pm

Άβαταρ μέλους
moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 3:35 pm


Επιστροφή στο 4X4 γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες