Τον Σεπτέμβριο του 2005 η Opel παρουσίασε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο Antara, ένα 3θυρο όχημα ελευθέρου χρόνου. Μόλις λίγους μήνες μετά η εταιρεία αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής η οποία διατηρεί αρκετά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όμως πλέον διαθέτει 5 πόρτες.
Με το μήκος του να φτάνει τα 4,57 μέτρα το Antara τοποθετείται –βάσει των διαστάσεων του- ανάμεσα στα Toyota RAV4 και Hyundai SantaFe.
Το εσωτερικό σαφώς ακολουθεί τις φόρμες που έχουν καθιερώσει τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας με τους τρεις κυκλικούς αεραγωγούς στο κέντρο να τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του συνόλου.
Αρχικά θα διατίθενται τρεις εγκάρσια τοποθετημένοι κινητήρες. Η βασική έκδοση θα φορά ένα βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων απόδοσης 141 ίππων. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2 λίτρων με τους 150 ίππους θα συνδυάζει οικονομία και επιδόσεις, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ένα V6 σύνολο 3,2 λίτρων, 224 ίππων.
Το σύστημα τετρακίνησης αποτελείται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ηλεκτρο-υδραυλικό διαφορικό που μοιράζει συνεχώς τη ροπή στους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου. Η ανάρτηση αποτελείται μπροστά από γόνατα Μακ Φέρσον, ενώ πίσω χρησιμοποιείται ένα σύστημα τεσσάρων συνδέσμων.
Οι τιμές θα ξεκινούν περίπου από τις 27.000 ευρώ και η επίσημη παρουσίαση του Antara αναμένεται στο προσεχές σαλόνι στο Παρίσι στις 30 Σεπτεμβρίου.
Το κειμενο ειναι αυτουσιο απο το
www.4troxoi.gr
Βασικα ψαχνω για suv... αλλα ομολογω οτι εχω μπερδευτει...
θελω να πατα σταθερα στην ασφαλτο, ανετο εως χλιδατο στο εσωτερικο του (μιας και θα προοριζεται για ταξιδια και μονο), γρηγορο (~150 αλογα) αλλα οικονομικο, με υψηλα στανταρ ασφαλειας (πχ. απο 6 αεροσακους και πανω) και με ικανοποιητικους χωρους για αποσκευες. Οσο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες... να διαθετει μονιμη τετρακινηση ή εστω επιλογη αυτης (πχ. νεο Rav4 ή X-rail). Δεν με ενδιαφερουν τοσο οι extreme off-road καταστασεις, οσο το να μπορω να παω μια οικογενειακη εκδρομη και σε ενα σχετικα βατο χωματοδρομο και να μην κολλησω στην πρωτη λασπουρια.
Ημουν κατοχος ενος Rav4 MK2 facelift και ημουν ευχαριστημενος συνολικα αλλα το πουλησα για να παρω το Jimny (τοτε δεν ειχα οικογενεια ακομα). Tωρα, με 2 παιδια τα δεδομενα αλλαξαν.
Μεσα στις επιλογες μου ηταν...
παλι το Rav4 MK2 facelift €26-27000(το καινουριο μου φαινεται πολυ ακριβο)
το G.Vitara 5θ €32000
το νεο Terios €24000
και το Αntara €-----.
Δυστυχως το Τεριος το απεκλεισα λογω ποιοτητας κατασκευης και κακης σχεσης τιμης/αποδοσης.
Βλεπωντας ομως τα αρθρα περι επελευθερωσης του πετρελαιου στην Αθηνα, αποφασησα να περιμενω μεχρι τελος του χρονου για να "χτυπησω" ενα πετρελαιοκινητο.
Aπο τα παραπανω suv, το καθενα εχει τα υπερ και τα κατα του... ισως ομως να υπαρχουν καποια πραγματα που να τα γνωριζει καποιος απο σας και εγω να μην τα ξερω... παρακαλω, καταθεστε τις αποψεις σας, μπας και βγαλω καμια ακρη...