Παρεμφερές σύστημα με αυτό έχουνε πάρα πολλά αυτoκίνητα και απ'όσο ξέρω και της Toyota ίδιο είναι (το VVTi και όχι το VVTLi που έχουν οι corolla & celica T-sport).
To σύστημα είναι πολύ απλό και γι'αυτό το χρησιμοποιούν όλο και περισσότεροι κατασκευαστές (πχ renault), ουσιαστικά είναι ενα γρανάζι εκκεντροφόρου μεταβλητού βήματος.
Πάντως Μιχάλη μ'αρέσει το παράδειγμά σου με το Skyline
Τα VTEC της Honda είναι εντελώς διαφορετικά αν και το i-vtec που έχουν τα τελευταία συμπεριλαμβάνει και ενα παρόμοιο σύστημα αν δεν κάνω λάθος.
Τα κλειστά Jimny έχουν απο το 2000 τον Μ13Α και απο τότε που το πήρα (σχεδόν 2 χρόνια) στην ιαπωνία το sierra είχε τον VVT Μ13Α.
Σήμερα ο ίδιος ακριβώς κινητήρας (Μ13Α με VVT) υπάρχει και στα ευρωπαικά Wagon R+ και στα Ignis ενώ τα Liana απ'όσο ξέρω έχουν ακόμα τον Μ13Α χωρίς το VVT.
Μακάρι όταν με το καλό έρθει το ανανεωμένο Jimny να έχει αυτόν και εγω προσωπικά εκτιμώ πως θα τον έχει.