Evia Rally Raid 2012

5...4...3...2...1....GO !!!!

Evia Rally Raid 2012

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ Οκτ 30, 2011 8:36 pm

Evia 2012 Promo

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FLBEqwLv0kU[/youtube]
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ Οκτ 30, 2011 8:39 pm

Εικόνα
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ Απρ 19, 2012 7:06 am

«Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το.... απορρίπτειν»



Αγαπητοί μου φίλοι.

Εν όψη του EVIA RALLY RAID, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς για το πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποίο είναι δηλωμένο.

Περιληπτικά ( και χωρίς να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά ) θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.

1. «Υπερπαραγωγές»-Bull-bar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2. Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή «γλίστρες» ή «ντυμένες».

3. Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.

4. Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.

5. Λασπωτήρες. Αυτονόητο

6. Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.

7. Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.

8. Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.

9. Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.

10. Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».

11. Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.

12. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.


Σας ευχαριστούμε.
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Απρ 26, 2012 10:58 am

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm


Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

cron