24 Ώρες Off Road 2011

5...4...3...2...1....GO !!!!

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Παρ Νοέμ 25, 2011 6:13 pm

Καλη επιτυχια Χρηστο!!! :D
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό pavlos » Παρ Νοέμ 25, 2011 9:15 pm

..Χρήστο, κατα πρώτον κοίτα να το ευχαριστηθείς....κατά δεύτερον αν σου πετύχη μπροστά σου καμμιά κούπα, πάρτην.
Δεν θα το μετανοιώσεις....

Καλη επιτυχία....
Άβαταρ μέλους
pavlos
El Presidente
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 9:02 am
Τοποθεσία: νησιά: BOUROU BOUROU

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Παρ Νοέμ 25, 2011 10:06 pm

:hello:
...καλό δρόμο θηρίο μου!!!
Να πας και να καραγουστάρεις !!!
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Σάβ Νοέμ 26, 2011 2:44 pm

Ξέρει κανείς τι ώρα θα το δείξει η ΕΤ3..? Σήμερα?
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Σάβ Νοέμ 26, 2011 10:01 pm

Βιντεο Βουντημα Σαββατο

http://www.youtube.com/watch?v=8T307NcQLgQ
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 28, 2011 11:59 am

Εικόνα

Αποτελέσματα

Moto
Εικόνα

ATV
Εικόνα

Auto Z1 - Open
Εικόνα

Auto Z2 - Normal
Εικόνα

Auto Z3 - Entry
Εικόνα

Auto Z0- SUV
Εικόνα

Εικόνα
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Νοέμ 28, 2011 8:14 pm

:D :D :D
Λοιπόν, κατ αρχήν να πώ ενα ευχαριστώ στην διοργάνωση, γιατί δεν είναι εύκολη υπόθεση να στηθεί όλο αυτό στους καιρούς που περνάμε. Ήταν μία γιορτή για όλους. Η παρουσίες του Φωκίωνα και του Σταμάτη ήταν επίσης μια ευχάριστη νότα, και ακολούθησα κατα γράμμα την κοινή συμβουλή τους : "Απόλαυσέ το!"

Γυρίσαμε σώοι και εμείς και το Jimnaki στην θεσσαλονίκη, αφού φτάσαμε μέχρι την πλατεία Κοτζιά την Κυριακή το πρωι.

Εν τούτοις δεν μπορώ να μήν αναφέρω ενα κενό που μου εμεινε απο τον αγώνα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν τερμάτισα, διότι ακυρώθηκα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς ακυρώθηκα γιατι πήρα φορφεταρια σε 2 ειδικές.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς πήρα φορφετάρια γιατί αργήσα στην πρώτη ειδική ss1 πάνω απο μια ώρα απο την μέγιστη επιτρεπόμενη.
Δεν βρήκα πουθενά στον κανονισμο όμως, (ούτε αναφέρθηκε στο briefing) την ακύρωση της δευτερης ειδικής ss2 (αρα αναγκαστική ακύρωση αγώνα πλέον) επειδή αργήσαμε στην πρώτη, και εγώ και τα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα της Ζ2,Ζ3,Ζ0 που ήμασταν στο Σχηματάρι με φορφεταρια, όταν μας ανακοινώθηκε οτι θα πάμε απο εθνική στο Δίστομο κατευθείαν για την εκκίνηση της 3ης ειδικής ( ss4), μετά απο 6 ώρες.

Και πέρα απο τους κανονισμούς, ψάχνω να βρώ μια λογική στα στησίματα του χρόνου, όταν στην τελευταία μας ειδική, εφτασα στον τερματισμό 20 λετπά πριν τον ελάχιστο ιδανικό χρόνο, και με τα υπόλοιπα 6-7 αυτοκίνητα που για τον ιδιο λόγο ειχαμε αποκλειστέι απο την δέυτερη ειδικη, χαζολογούσαμε για να περάσει η ώρα πρίν περάσουμε τη γραμμή για να μήν φάμε ποινή προπορίας.
Θα μπορούσα να θεωρηθώ περίπτωση που στη μία ειδική αργησα πανω απο μια ώρα και στην άλλη εφτασα 20 λεπτά πρίν, αλλά όταν κάνουν το ίδιο 6-7 πληρώματα, δεν είναι τυχαίο, κατι δεν σχεδιάστηκε σωστά.

Εννοείται οτι μετά περιμέναμε άλλες 5 ώρες μέχρι τις απονομές απο τις 9.30 μέχρι τις 2.30. Σε 6+5= 11 ωρες θα μπορούσα να τρέξω και να κοιμηθώ κιόλας.

Η απάντηση που πήρα σε αυτά ήταν οτι αν τρέχαμε όλοι μας την δέυτερη ειδική, μπορούσε να απλώσει πολύ ο αγώνας, και αυτό δεν ήταν ασφαλές, γιατί εκείνη την ώρα οι μηχανές τα γουρούνια και τα Ζ1 θα ήταν σε διαφορετική περιοχή. Συμφωνώ με την άποψη του διοργανωτή, άλλωστε η ασφάλεια πανω απο όλα.

Όμως και εμείς της Ζ3 και της Ζ0 πληρώσαμε τα παραβολά μας, και ήταν σίγουρα ενα όμορφο συνολικό νουμερο.
Όμως και για μάς ήταν πολύ σημαντικός ο αγώνας, όπως στα παλλικάρια της Ζ1 και της Ζ2, γιατί για μας ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ μας μέχρι στιγμής αγώνας, και το μόνο που ζητάμε είναι να ΤΡΕΞΟΥΜΕ και να τερματίσουμε.

Και τέλος, προσωπικά, έκανα άλλα 1000 χιλιόμετρα το ίδιο σαββατοκύριακο, ξόδεψα άλλα ποσα καύσιμα, για να έρθω μόνο για την ΕΜΠΕΙΡΙΑ και το 1/3 της εμπειρίας μου ακυρώθηκε.

Νομίζω οτι η σχεδίαση θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, για να ικανοποιήσει όλες τις κατηγορίες. Πιθανόν για τις αγωνιστικές κατηγορίες τα πράγματα να ήταν άψογα.

Παρόλα αυτά τα υπόλοιπα 2/3 της εμπειρίας μου ήταν ΑΨΟΓΑ, και παρά τις παρατηρήσεις μου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ την διοργανωση και όλους τους συντελεστές για όλα. Ραντεβού του χρόνου!

Για τους φίλους εδώ μέσα που μου ευχήθηκαν με μεγαλο καλάθι (χαχαχ) :
Ο κόκκινος σίφουνας :P είχε να αντιμετωπήσει την απειρία του roadbook στα πρώτα μέτρα του αγώνα, κάνοντας τραγικά (και γελοία) λάθη που πληρώσαμε τελικά, και αν και βρήκε ρυθμό επέλεξε να μην σπάσει το αμάξι και η πρώτη ειδική τερμάτισε με μεγάλη καθυστερυση (βέβαια επειδή ξέρετε πόσο ταρζαν είμαι αν ήξερα οτι παω για ακύρωση δεν ξέρω πώς θα πηγαινα και αν θα γύριζα με το κτελ στην θεσσαλονίκη!!!). Η δευτερη ειδικη μου ακυρώθηκε, και στην τρίτη τερμάτισα στον ελάχιστο χρόνο, περιμένοντας και 20 λεπτα για να μήν φάω ποινή προπορίας. Αυτα! Του χρόνου στη Ζ2 :)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 28, 2011 9:03 pm

Εικόνα Εικόνα Εικόνα ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 28, 2011 9:18 pm

kermit έγραψε:Εν τούτοις δεν μπορώ να μήν αναφέρω ενα κενό που μου εμεινε απο τον αγώνα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν τερμάτισα, διότι ακυρώθηκα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς ακυρώθηκα γιατι πήρα φορφεταρια σε 2 ειδικές.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς πήρα φορφετάρια γιατί αργήσα στην πρώτη ειδική ss1 πάνω απο μια ώρα απο την μέγιστη επιτρεπόμενη.
Δεν βρήκα πουθενά στον κανονισμο όμως, (ούτε αναφέρθηκε στο briefing) την ακύρωση της δευτερης ειδικής ss2 (αρα αναγκαστική ακύρωση αγώνα πλέον) επειδή αργήσαμε στην πρώτη, και εγώ και τα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα της Ζ2,Ζ3,Ζ0 που ήμασταν στο Σχηματάρι με φορφεταρια, όταν μας ανακοινώθηκε οτι θα πάμε απο εθνική στο Δίστομο κατευθείαν για την εκκίνηση της 3ης ειδικής ( ss4), μετά απο 6 ώρες.
Η απάντηση που πήρα σε αυτά ήταν οτι αν τρέχαμε όλοι μας την δέυτερη ειδική, μπορούσε να απλώσει πολύ ο αγώνας, και αυτό δεν ήταν ασφαλές, γιατί εκείνη την ώρα οι μηχανές τα γουρούνια και τα Ζ1 θα ήταν σε διαφορετική περιοχή. Συμφωνώ με την άποψη του διοργανωτή, άλλωστε η ασφάλεια πανω απο όλα...

Όμως και εμείς της Ζ3 και της Ζ0 πληρώσαμε τα παραβολά μας, και ήταν σίγουρα ενα όμορφο συνολικό νουμερο.
Όμως και για μάς ήταν πολύ σημαντικός ο αγώνας, όπως στα παλλικάρια της Ζ1 και της Ζ2, γιατί για μας ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ μας μέχρι στιγμής αγώνας, και το μόνο που ζητάμε είναι να ΤΡΕΞΟΥΜΕ και να τερματίσουμε.


Νομίζω ότι τα είπαμε και στο τηλέφωνο, οπότε μου επιτρέπεις να θεωρήσω υπερβολική την δημοσίευσή σου.

Αλλά θα σου απαντήσω και πάλι: έκανες κάποιες σχεδόν 8 ώρες στην πρώτη ειδική. Καθυστέρησες δηλαδή πάνω από 2 ώρες απο τον ιδανικό χρόνο. Αν σκεφτείς ότι οι πρώτες μηχανές έκαναν 4,5 ώρες και εσύ ξεκίνησες 2 ώρες μετά, η διαφορά σου με αυτές, μετά την πρώτη ειδική, ήταν 5,5 ώρες. Δηλαδή πάνω από 300 χιλιόμετρα αγώνα, αν σκεφτείς ότι έπιαναν μέσες τις τάξης των 60 χ.α.ω. Αυτή η απόσταση δεν ελέγχεται... και απο τη στιγμή που δεν ελέγχεται, αυτό απειλεί την ασφάλεια των αγωνιζομένων. Και η ασφάλεια είναι ΠΑΝΩ από την ευχαρίστησή τους...

Ο κανονισμός λέει ρητά ότι οι ΣΕΧ κλείνουν μία ώρα μετά την ιδανική διέλευση του τελευταίου αυτοκινήτου. Εσύ ξεκίναγες 5-6 αυτοκίνητα πριν το τέλος... Οπότε οι σταθμοί έκλειναν 1:06 μετά την ιδανική σου διέλευση. Εσύ πέρναγες σχεδόν δύο ώρες μετά. Κανονικά δε θα έπρεπε να σε περιμένει ούτε ο τερματισμός της πρώτης ειδικής! Κανονικά δεν έπρεπε να σε αφήσουμε καν να ξεκινήσεις την τρίτη (τέταρτη του αγώνα). Το κάναμε σεβόμενοι την θέλησή σου να απολαύσεις έναν αγώνα - με ασφάλεια εννοείται...

Σίγουρα μας λειπεί ότι δεν καταφέρατε να καταταγείτε στα τελικά αποτελέσματα. Αλλά απο την άλλη, τη στιγμή που κάποιοι τα κατάφεραν, μένοντας μέσα στα απαιτούμενα όρια, δε θα ήταν άδικο γι' αυτούς; Οι αγώνες είναι απαιτητικοί και έχουν, πάντα, κερδισμένους και χαμένοους.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Νοέμ 28, 2011 9:57 pm

Δεκτά όλα περι κανονισμών.

Μαλλον θα ήταν πιό σωστό να μην μας περιμένει ο ΣΕΧ, απόλυτα, αλλα θα έπρεπε να αναφερθεί και στο briefing. Γιατί στο briefing αναφέρθηκε αναλυτικα οτι οι αργοπορημένοι θα έχουν ποινή φορφεταρια και θα πάρουν τον χρόνο του τελευταίου της ειδικής. Με βάση αυτό το δεδομένο τρέχαμε. Αρα το
Κανονικά δε θα έπρεπε να σε περιμένει ούτε ο τερματισμός της πρώτης ειδικής! Κανονικά δεν έπρεπε να σε αφήσουμε καν να ξεκινήσεις την τρίτη (τέταρτη του αγώνα). Το κάναμε σεβόμενοι την θέλησή σου να απολαύσεις έναν αγώνα - με ασφάλεια εννοείται...
δεν μπορώ να το θεωρήσω οτι το κάνατε για μένα, αλλα είναι κάτι που ισχύει για ΟΛΟΥΣ.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι οκ, καλώς ή κακώς συνέβει, προέχει η ασφάλεια και πήρατε τις αποφάσεις.

Θα μπορούσαμε όλοι στο Σχηματάρι να ενημερωθούμε οτι έχουμε αποκλειστεί ήδη, και να τα βάλουμε κάτω να επιλέξουμε αν θα παμε μέχρι το Δίστομο, να περιμένουμε τόσες ώρες, και να κάνουμε άλλη μια ειδική, χιλιόμετρα, καταπόνηση κλπ, αποκλεισμένοι απο τερματισμό. Δεν γνωρίζω αν ενημερώθηκαν οι υπόλοιποι, παντως εγώ όχι. Και ήμασταν πολλοί αργοπορημένοι εκεί. (παρεπιπτώντως έφτασα 15 λετπά μετα απο το Last vehicle due time, ξεκίνησα στις 15:01)

Ομως στην δημοσίευση μου το έγραψα καθαρά:
Η απάντηση που πήρα σε αυτά ήταν οτι αν τρέχαμε όλοι μας την δέυτερη ειδική, μπορούσε να απλώσει πολύ ο αγώνας, και αυτό δεν ήταν ασφαλές, γιατί εκείνη την ώρα οι μηχανές τα γουρούνια και τα Ζ1 θα ήταν σε διαφορετική περιοχή. Συμφωνώ με την άποψη του διοργανωτή, άλλωστε η ασφάλεια πανω απο όλα.

Δεν διαφωνώ με τις αποφάσεις που πάρθηκαν.

Απλά δεν ήμουν ο μόνος που άργησα τόσο στην απαιτητική πρώτη απαιτητική διαδρομή, την ώρα που πολλοί "αργοπορημένοι" φτάναμε προπορία στην τελευταία. Άρα ο σχεδιασμός των χρόνων για τις μικρές κατηγορίες πονούσε λίγο.

Ξανα λοιπόν, σωστά πάρθηκαν οι αποφάσεις, με την μόνη διαφορά οτι έπρεπε να ενημερωθούμε, απλά να έχετε υπ'όψιν οτι και για εμάς τους πρωτάρηδες, ο αγώνας είναι πολύ σημαντικός. Σε καμία περιπτωση για χρόνους κλπ, αλλα σίγουρα για τον τερματισμο.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Νοέμ 29, 2011 7:38 am

Δε διαφωνούμε σε ουσιαστικά πράγματα.

Και δέχομαι το ότι είναι άσχημο να μην τερματίζεις έναν αγώνα.

Σας εύχομαι το 2012 να πάτε πολύ καλύτερα.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron