24 Ώρες Off Road 2011

5...4...3...2...1....GO !!!!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Οκτ 06, 2011 8:00 pm

Εικόνα

Ενημερωτική Συνάντηση Αγωνιζομένων και Οργάνωσης

Για να συζητηθούν οι λεπτομέρειες και να λυθούν οι όποιες απορίες των αγωνιζόμενων, τουλάχιστον μέχρι αυτή τη στιγμή, κανονίσαμε να βρεθούμε την

Τετάρτη 12 Οκτώβρη στις 19:00 στο

Εστιατόριο του Μιχάλη Τεχλικίδη στη Δροσιά, Αργοναυτών 13

στο σημείο που φαίνεται στους χάρτες.

http://www.ploigos.gr/?sessionid=3d892d ... 4cf965c90b

http://www.ploigos.gr/?sessionid=9a01c8 ... 3e9a5e8194

http://www.ploigos.gr/?sessionid=dd2bb6 ... 86d080064e

Θα βρίσκονται εκεί:
ο Φωκίωνας Πετρίτης, τεχνικός έφορος για τα αυτοκίνητα
ο Μελέτης Σταμάτης, αλυτάρχης και υπεύθυνος για τις Moto και τα ATVs
ο Γιάννης Αθανασίου, υπεύθυνος της διαδρομής

Σας περιμένουμε όλους

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Παρ Οκτ 07, 2011 4:19 pm

Εικόνα

Περιγραφή των δύο ειδικών που έχουν καταγραφεί μέχρι αύτή τη στιγμή

Παρθενώνας
1η Ειδική Διαδρομή – 235 Χιλιόμετρα
Αφορά ΟΛΕΣ τις κατηγορίες

Η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα και μία από τις μεγαλύτερες σε αγώνες του είδους στην Ελλάδα. Η ιδιαιτερότητά της; Το μεγαλύτερο κομμάτι της είναι σε απόσταση αναπνοής από την Αθήνα!
Είναι μία πρόκληση για αυτοκίνητα και οδηγούς, αφού αλλάζει συνέχεια σε υφή εδάφους και από γρήγορα σε αργά κομμάτια και τούμπλαλιν. Όποιος δεν κουράσει το όχημά του στην απαιτητική ειδική, θα έχει σίγουρα πλεονέκτημα στη συνέχεια. Από την άλλη, αν μείνει πολύ πίσω, δύσκολα θα καλύψει τη διαφορά.
• Τα πρώτα 12 χιλιόμετρα είναι μέσα στο δάσος, σε τεχνικό, στενό, κομμάτι.
• Μετά ακολουθεί λίγη άσφαλτος και ένα σχετικά σκληρό κομμάτι, σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση για 20 χιλιόμετρα.
• Είσοδος και πάλι σε δασικό δρόμο με τεχνικό κομμάτι, που μετατρέπεται σε πατημένο, από Ακροπολική διαδρομή, για άλλα 20 χιλιόμετρα.
• Το κομμάτι γίνεται καθαρά οff road, σκληρό με πέτρα, για περίπου 10 χιλιόμετρα.
• Ακολουθεί κατηφορικό, τεχνικό κομμάτι και είσοδος σε πεδιάδα για 20 χιλιόμετρα.
• Στη συνέχεια και πάλι δασικός δρόμος με καλό έδαφος, αλλά επίσης τεχνικός, για 15 χιλιόμετρα.
• Άσπρα χώματα και πάλι παλιό Ακρόπολις στη συνέχεια, για άλλα 15 χιλιόμετρα, με υψηλές οδηγικές απαιτήσεις.
• Το επόμενο κομμάτι είναι σχεδόν καινούριο. Ξεκινά από πεδινό κομμάτι και καταλήγει σε ορεινό με χαμηλή βλάστηση. Το έδαφος είναι απαιτητικό, αν και όχι ιδιαίτερα σκληρό, για 20 ολόκληρα χιλιόμετρα.
• Σκληρό γίνεται στη συνέχεια, για τα επόμενα 20 χιλιόμετρα, με ένα κομμάτι να είναι εκτός δρόμου, ανάμεσα σε βάτα, ιδιαίτερα απαιτητικό από τα αυτοκίνητα.
• Ξαναγυρνάμε σε Ακροπολική ειδική, ανηφορική στην αρχή και κατηφορική μετά, σε καλό χώμα, απαιτητική σε οδήγηση, για άλλα 20 χιλιόμετρα.
• Η συνέχεια είναι σε κάμπο, με χωράφια και πιθανά πολύ λάσπη αν έχει βρέξει. Για 20 χιλιόμετρα και πάλι.
• Νέα χάραξη στο Μοσχοπόδι μετά, με 15 χιλιόμετρα στο απαιτητικό από πλευράς πλοήγησης δάσος.
• Το τελείωμα της ειδικής μας φέρνει στους πρόποδες ενός λόφου με σχεδόν απάτητα κομμάτια και στη συνέχεια σε χωράφια και καλό δρόμο, πριν φτάσουμε στο Olympus Plaza και την πρώτη ανασυγκρότηση του αγώνα.

Πάνας
5η Ειδική Διαδρομή – 66 Χιλιόμετρα
Αφορά την Open, τις Moto και τα ATVs

Είναι η ειδική με την οποία κλείνει ο αγώνας. Και δεν είναι καθόλου εύκολη, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του 24ωρου. Φέρνει τους «γρήγορους» από το Olympus Plaza αρκετά κοντά στον τερματισμό. Βγήκε λίγο πιο μικρή από τον αρχικό σχεδιασμό, για να αποφύγουμε τα κομμάτια με κίνηση κοντά στην Αθήνα, Κυριακή πρωί…
Δυσκολεύει σταδιακά, έτσι για να μην αφήσει τα πληρώματα να… κοιμηθούν, μετά από 24 και βάλε ώρες στο δρόμο ήδη! Το τελείωμά της είναι… απίστευτα απαιτητικό σε πλοήγηση και απαιτήσεις από τα οχήματα. Μπορεί να κρίνει τα πάντα, ιδίως αν οι διαφορές είναι μικρές.
• Στην αρχή κινείται σε κάμπο, ανάμεσα σε χωράφια και έχει, δυστυχώς, αρκετή άσφαλτο.
• Μετά το 15ο χιλιόμετρο αρχίζει να ανεβαίνει προς τα Δερβενοχώρια, σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση και απαιτητικό οδόστρωμα, που σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται σκληρό.
• Στα 35 χιλιόμετρα έχουμε γρήγορο κομμάτι, σε καλό χώμα, κατηφορικό και όχι ιδιαίτερα απαιτητικό, για ανασύνταξη δυνάμεων.
• Ανασύνταξη που θα χρειαστεί από εκεί και πέρα, για τα 20 τελευταία χιλιόμετρα της ειδικής, που κινούνται, κυρίως, σε δύσκολους, στενούς, δασικούς δρόμους, απαιτητικούς σε πλοήγηση και αντοχή.
• Τα τελευταία 3 χιλιόμετρα θα βάλουν σε δοκιμασία μηχανές, ανθρώπους και την αντοχή τους μετά από 24 ολόκληρες ωρες.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Οκτ 12, 2011 12:26 pm

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Οκτ 13, 2011 11:43 am

Εικόνα

Δελτίο Πληροφοριών Νο2
Όποιος συμμετέχων πιστεύει ότι τα καύσιμα στο ντεπόζιτό του δεν αρκούν για τις τρεις μεγάλες ειδικές του αγώνα πρέπει:
• Να φέρει ένα άδειο κάνιστρο στην εκκίνηση του αγώνα.
• Το κάνιστρο πρέπει να φέρει ξεκάθαρα το όνομα ή τον αριθμό του συμμετέχοντα. Aν το καύσιμο είναι diesel πρέπει επίσης να επισημαίνεται.
• Το κάνιστρο πρέπει να παραδοθεί στον υπεύθυνο ανεφοδιασμού, μαζί με χρήματα για τα καύσιμα
Χρήματα:
o Κάνιστρο 10 λίτρων = 50 ευρώ
o Κάνιστρο 20 λίτρων = 100 ευρώ
• Η οργάνωση θα μεταφέρει το κάνιστρο κοντά στη μέση των διαδρομών SS1, SS2 και SS4.
• Ο ανεφοδιασμός είναι ευθύνη των αγωνιζόμενων.
• Δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για τον ανεφοδιασμό.
• Τα κάνιστρα θα επιστραφούν στους αγωνιζόμενους στον τερματισμό του αγώνα.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Οκτ 13, 2011 12:05 pm

Εικόνα

Δελτίο πληροφοριών Νο 3
Oι μοτοσικλέτες, τα δίτροχα οχήματα γενικότερα, δε θα τρέξουν την 3η ειδική του αγώνα. Αντ’ αυτού θα παραμείνουν στο bivouac στο Δίστομο να ξεκουραστούν για σχεδόν 5 ώρες.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Παρ Οκτ 14, 2011 11:00 am

Εικόνα

Επειδή κάποιοι πρόλαβαν να δημιουργήσουν πρόβλημα, εκ του μη όντως, να διευκρινίσουμε κάτι:
Τα χρήματα για τα καύσιμα αφορούν και τα ΤΡΙΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΝΙΣΤΡΩΝ. Άρα
3x20=60 και 60x1.7=102 αντίστοιχα
3x10=30 και 30x1.7=51
Οπότε ούτε καν τα έξοδα του οχήματος ανεφοδιασμού δεν καλύπτονται…

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Οκτ 17, 2011 1:02 pm

Εικόνα

Δελτίο πληροφοριών Νο 4
Το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011 θα έχει 4 bivouacs (3 για τις Ζ2, Ζ3 και Z0). Τα bivouacs αυτά θα γίνουν σε δύο σημεία:

1. Olympus Plaza στο Σχηματάρι, rest area Εθνικής Οδού προς Αθήνα.
Εκεί υπάρχουν διαθέσιμα:
a. Χώρος για αυτοκίνητα service
b. Βενζινάδικο
c. Εστιατόριο – Καφετέρια
d. Mini Market
e. Σύνδεση Wi-Fi και Internet PC
f. Τουαλέτες

2. Δίστομο Βοιωτίας.
Εκεί υπάρχουν διαθέσιμα:
a. Χώρος για αυτοκίνητα service
b. Χώρος camping
c. Χώρος γραφείου (δημαρχείο)
d. Βενζινάδικο
e. Συνεργείο αυτοκινήτων
f. Service ελαστικών
g. Εστιατόριο – Καφετέρια
h. Ξενοδοχείο
i. Mini Market
j. Σύνδεση Wi-Fi και σταθερό Internet
k. Τουαλέτες
l. Κέντρο Υγείας
m. Φαρμακείο
n. Αστυνομικό τμήμα
o. Taxi

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Οκτ 20, 2011 6:12 pm

Μικρά κουτσομπολιά για το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011

Εικόνα
Ένα Mercedes G 320 ORC, αντίστοιχο με αυτό
της εικόνας, συναρμολογημένο από Ελληνικά
χέρια (!), θα πάρει μέρος στον 24ωρο, με
βλέψεις κορυφής!


Εικόνα
Ο "Γίνε Πρωταθλητής" των 4 Τροχών και
ταχύτατος οδηγός αγώνων Λευτέρης Μανιαδάκης
θα πάρει μέρος στον αγώνα με ένα Mitsubishi
Pajero V20 Z1 και συνοδηγό τη Βάσω Αραπάκου


Εικόνα
Νικητής της κατηγορίας του στο Rally Acropolis
- πρόσφατα - αναζητά αυτοκίνητο για να
συμμετάσχει στον 24ωρο!


Εικόνα
Συμμετοχή από τη Βόρεια Ελλάδα πιθανόν
να τρέξει στον αγώνα με υβριδική Porsche
Cayenne!


Εικόνα
Oι Παλάσκας/Ζαχαρίου δε θα είναι το μόνο
ελληνικό πλήρωμα που θα τρέξει στον αγώνα
με αυτοκίνητο εφοδιασμένο με ντεπόζιτο ασφαλείας!


Εικόνα
Αναζητείται «μπρίκι» για να δέσει το «καφενείο»
(KRD) με τα «γκαζάκια» (Campingaz)!


Εικόνα
Πληροφορίες ότι ομάδα θα τρέξει με εξοπλισμό
ασφαλείας ακριβότερο από τα αυτοκίνητά της
κρίνονται ως ανεπιβεβαίωτες.


Εικόνα
Το πιο αδύναμο Jimny της Ζ1 στον 24ωρο
αναμένεται να έχει τουλάχιστον 125 ίππους!
Λέτε να βρει ο Trayanov το δάσκαλό του;
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Οκτ 24, 2011 4:10 pm

Τροφώνιος
2η ειδική διαδρομή – 201 Χιλιόμετρα

Αφορά ΟΛΕΣ τις κατηγορίες
Η δεύτερη και πρώτη νυχτερινή ειδική του αγώνα. Λίγο μικρότερη από την πρώτη, αλλά το ίδιο
απαιτητική με αυτή, κυρίως λόγω του ότι μας… βάζει στη νύχτα.
Αλλάζει υφή, από τη λάσπη στην πεδιάδα της Θήβας και την Κωπαΐδα, μέχρι τα σκληρά εδάφη
στον Ελικώνα. Κινείται από το επίπεδο της θάλασσας μέχρι και τα 1200 μέτρα υψόμετρο. Αν έχει
χιονίσει, σίγουρα η πρόκληση θα είναι μεγαλύτερη. Αν έχει βρέξει, θα έχει πολλή λάσπη.




Απόλλωνας
3η ειδική διαδρομή – 93 Χιλιόμετρα

Αφορά την Open και τα ATVs
Ξεκινά τα… μαύρα μεσάνυχτα από το Δίστομο και τερματίζει εκεί το… χάραμα! Είναι μια
απαιτητική ειδική, μια και αφορά τις δύο κορυφαίες κατηγορίες του αγώνα. Βασίζεται
στα σκληρά χώματα της γύρω από τους Δελφούς περιοχής. Θα ταλαιπωρήσει τα
οχήματα και θα κουράσει τα πληρώματα.
Δε θα έχει ιδιαίτερη λάσπη, ούτε χιόνι, αν το τελευταίο δεν κατέβει ιδιαίτερα χαμηλά.
Είναι σφιχτή, απαιτητική σε πλοήγηση και ιδιαίτερα τεχνική.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Οκτ 24, 2011 4:45 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Οκτ 24, 2011 5:44 pm

Εικόνα

H αναγνωσιμότητα του 24ωρου

Κάναμε μία συγκεντρωτική καταμέτρηση των αναγνώσεων του θέματος για τον 24ωρο αγώνα του Ιχνηλάτη, τόσο στο site της οργάνωσης, όσο και σε 21 fora του χώρου στην Ελλάδα, στα οποία η οργάνωση δημοσίευσε το θέμα.

Εικόνα

Δεν υπολογίσαμε:
• Δημοσιεύσεις σε άλλα fora.
• Δημοσιεύσεις σε fora του εξωτερικού και διεθνή fora.
• Δημοσιεύσεις στα ίδια fora που έγιναν από άλλους και όχι την οργάνωση ή στις οποίες δε συμμετείχε η οργάνωση για διάφορους λόγους.
• Δημοσιεύσεις παράλληλες με το θέμα της ενημέρωσης για τον αγώνα.

Τα αποτελέσματα; Οι αναγνώσεις στο ίδιο χρονικό διάστημα, μέχρι τις 23 Οκτώβρη το 2001 και μέχρι 24 Οκτώβρη το 2010, παρουσιάζουν πολύ σημαντική άνοδο φέτος. Συγκεκριμένα:
• Οι συνολικές αναγνώσεις από τις 33.538 έχουν ανέβει στις 46.020, αύξηση 12.482 αναγνώσεις ή 37%!
• Οι αναγνώσεις του site (www.ihnilatis4x4.gr) έχουν ανέβει από τις 7.716 στις 13.356, αύξηση 5.640 αναγνώσεις ή 73%!
• Οι αναγνώσεις στα 21 fora έχουν ανέβει από τις 25.822 στις 32.664, αύξηση 6.842 αναγνώσεις ή 26%!

Και όλα αυτά παρόλο που:
• Το rav4club.gr παρέμεινε ανενεργό για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα το 2011.
• Το gkc.gr παρέμεινε ανενεργό για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα πρόσφατα.
• Το ektosdromou.gr έχει ενεργοποιηθεί μόλις το τελευταίο εξάμηνο.
• Το to4x4.gr έχει απαγορεύσει, για άγνωστους λόγους, την πρόσβαση της οργάνωσης στο forum, οπότε δεν καταμετρούμε τις εκεί αναγνώσεις, που είναι άλλωστε ιδιαίτερα πιο κάτω από τις 9.268 του 2010.
• Η γενικότερη αναγνωσιμότητα του internet παρουσιάζει πτωτικές τάσεις, λόγω της γενικότερης κατάστασης.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα μέλη όλων των fora για την αγάπη που δείχνουν στο Cooper 24 Ώρες Off Road 2011, γεγονός που μας δίνει το απαραίτητο κουράγιο να κάνουμε τον αγώνα ακόμη καλύτερο.

H οργανωτική επιτροπή

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Νοέμ 02, 2011 2:53 pm

Εικόνα

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, που έχει δημιουργήσει προβλήματα στο παρελθόν:

Συμμετοχή που χρειάζεται τη βοήθεια της οργάνωσης για να ξεκολλήσει, επανέλθει στο δρόμο κλπ., θεωρείται ότι εγκατέλειψε και θα πάρει την όποια βοήθεια χρειάζεται ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ, πιθανότερα στο τέλος του σκέλους ή ακόμη και του αγώνα.

Μόνο αν υπάρχει θέμα ασφάλειας του πληρώματος η επέμβαση θα είναι άμεση, αλλά και πάλι θα στοιχίζει forfetaria για το συγκεκριμένο σκέλος.

Τα recovery vehicles έχουν σα σκοπό την ασφάλεια των αγωνιζόμενων και όχι την επαναφορά τους στον αγώνα


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 07, 2011 1:39 pm

Εικόνα

Bulletin No 5
We want to remind you that in order to participate to Z1 Open Category you must have a valid racing license from your country automobile sporting federation.

Δελτίο πληροφοριών Νο 5
Σας υπενθυμίζουμε ότι για να συμμετάσχετε στην κατηγορία Z1 Open πρέπει να έχετε ετήσια αγωνιστική άδεια που να έχει εκδοθεί από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ή ομοσπονδία άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε.

Monday, November 7, 2011

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 07, 2011 1:50 pm



We 're back just for a special Wednesday!

09/11/2011 υποδεχόμαστε στα studio του Moreradio την Αριάδνη Γερασιμίδου με καλεσμένο τον Γιάννη Αθανασίου για τον μεγαλύτερο 4x4 αγώνα της χρονιάς, Cooper 24hours off road!
Mάθετε τα πάντα για τον μεγαλύτερης διάρκειας αγώνα που θα διεξαχθεί τέλη του Νοέμβρη!

Συντονιστείτε στο www.moreradio.gr 16.00-19.00 αυτή τη Τετάρτη!
Ό,τι θέλετε να ρωτήσετε και να μάθετε για τον αγώνα, στέλνετε τα email σας στο aria@moreradio.gr
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 07, 2011 11:15 pm

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

cron