24 Ώρες Off Road 2011

5...4...3...2...1....GO !!!!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Παρ Ιούλ 15, 2011 1:44 pm

Kορυφαίες συμμετοχές

Ο πολυπρωταθλητής 4Χ4 Στέφανος Ατταρτ με ένα MINI Countryman S (!), ο "διεθνής' Θανάσης Παλάσκας με ένα Mitsubisi Pajero T1, το κορυφαίο μέχρι στιγμής αυτοκίνητο του αγώνα και ο δικός μας "Γιατρός" Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, με doctora στις moto, θα συμμετάσχουν στο Copper 24 Ώρες 2011

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Ιούλ 18, 2011 1:40 pm

Tί ΕΙΝΑΙ το 24ωρο;
8 boxes στα κάτω ράφια μιας βιβλιοθήκης. Ισάριθμες αφίσες στον τοίχο. Λίγο λιγότεροι σε αριθμό φάκελοι με στοιχεία στον υπολογιστή, κάποιες σελίδες στο διαδίκτυο, κάποιες φωτογραφίες σε galleries, κάποια άρθρα σε εξειδικευμένα περιοδικά. Για κάποιους, εκείνους που μετρούν τα πάντα με το… μέγεθος, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο από απλά στοιχεία, ατάκτως ειρημένα, χωρίς σύνδεση, σημασία, αξία.

Για εμάς; Μία ιστορία ολάκερη! Γραμμένη με αριθμούς, χρόνους, «τουλίπες», εκατοντάδες ώρες, πολύ μεράκι, αστείρευτη αγάπη για κάτι που υπήρξε πριν, θα υπάρξει μετά, αλλά πολύ θα θέλαμε να έχει, κάπου εκεί στο στήριγμά του και το δικό μας όνομα, γραμμένο έστω και με τα μικρότερα των στοιχείων που το συνθέτουν. Ένα μικρό αποτύπωμα, άντε, που θα αποδεικνύει τη… συνενοχή μας σε όλα αυτά που συμβαίνουν και ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, το τελευταίο Σαββατοκύριακο κάθε Νοέμβρη στα ελληνικά βουνά.

Για κάποιους οι αγώνες είναι δουλειά. Για άλλους ένα ευχάριστο weekend. Για τους δικούς μας το καλύτερο σπορ. Για εμάς, η ζωή μας ολάκερη. Που ξεκινά την επόμενη κάθε 24ωρου και τελειώνει την ώρα που και ο τελευταίος αγωνιζόμενος φτάσει ασφαλής σπίτι του. Με πολλά ενδιάμεσα… στάδια: να κυνηγήσεις χορηγούς, να δελεάσεις συμμετέχοντες, να πείσεις τους κρατούντες, να βρεις διαδρομές, να αντιμετωπίσεις τους λασπολογούντες, να καλύψεις τους αναξιολογούντες, να μιλήσεις με ξένους, να διαπραγματευτείς με ντόπιους, να στήσεις ιστοσελίδες, να ενημερώσεις fora, να σχεδιάσεις από αφίσες μέχρι μπλουζάκια, να ανακαλύψεις εθελοντές, να απαντήσεις σε αστυνόμους, να κατευθύνεις τροχονόμους, να περιορίσεις «παρανόμους», να μπερδέψεις δασονόμους, να επισκευάσεις γεφυράκια, να ανακαλύψεις δρομάκια, να…, να…, να… Και όλα αυτά μέσα σε 12 μήνες, 365 μέρες, 8760 ώρες, άντε κάπου 3000 αν υπολογίσεις μόνο τις… εργάσιμες! Και παράλληλα να δουλεύεις, γιατί ο αγώνας μόνο οικονομική… αποκατάσταση δεν προσφέρει.

Πρόσθεσε σε όλα αυτά τη… σκασίλα που φτιάχνεις το ιδανικό για σένα… γλυκό και δε μπορείς καν να το δοκιμάσεις! Και να αναγκάζεσαι να δοκιμάσεις άλλων… μαγείρων, με το φόβο να σε δηλητηριάσουν, ηθελημένα ή μη. Και να στοιχίσουν από ένα λάστιχο, μέχρι μία ολάκερη πλευρά στην Εύβοια ή έναν κινητήρα στο Ναύπλιο.

Η συνταγή του… γλυκού; Απλή, πολύ απλή! Μία κούπα από τις εικόνες από το πάλε ποτέ περιπετειώδες Rallye Acropolis, με τα αυτοκίνητα να ταράζουν μία το χρόνο την ησυχία ενός επαρχιακού χωριού. Άλλη μία μεζούρα από τις διηγήσεις του Κ.Κ. στους 4Τ για όλα εκείνα που συνέβαιναν στον άξονα Αθήνα, Καλαμπάκα, Αθήνα, Πελοπόννησος τις μέρες, μα περισσότερο τις νύχτες, του εθνικού μας αγώνα. Μία πρέζα από Πρόδρομο, Ευαγγελίστρια, Νέο Δίστομο, Αλουμίνιο, Μελετάκι, Ορυχεία, Γραβιά, Στείρι, Ελικώνα και γιατί όχι Λουκίσια, Πλατανάκι, Αρχάνι, Ασβέστη, Ταρζάν, Καλοσκοπή, Καρνεζέικα, Βωξίτες, Καρούτες και όλα εκείνα που έκαναν τον αγώνα για πολλά χρόνια τον καλύτερο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ελάχιστο από το ιδρώτα των πληρωμάτων, ανακατεμένο με τη σκόνη και τη μαυρίλα από τα τακάκια, κατάλοιπο από τις απαραίτητες αλλαγές σκισμένων ελαστικών. Άλλο τόσο από την κούραση και την αγωνία των service crews για το πώς θα φτάσει, αν φτάσει, το αυτοκίνητο. Μια γερή δόση από Dakar – ιερόσυλε!!! – να πάρει άρωμα 4Χ4 και να δέσει το γλυκό. Και μια κουταλιά από Ελληνοϊταλικά Baja, έτσι για να μη ξεχνάμε πώς και πότε ξεκίνησε η… συνταγή. Πασπαλίζεις με κρέμα σοκολάτας, στολισμένη με προβολείς a-la Monte Carlo, με υφή λάσπης a-la Kenya Safari και ζάχαρη άχνη, σαν πιθανή χιονόπτωση a-la Sweden… Και να ‘σου ο μοναδικός 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη, αυτός που εκτίμησαν και αγάπησαν εκατοντάδες αγωνιζόμενων από την Ελλάδα – ελπίζουμε σύντομα και από το εξωτερικό!

Πάρτε μία καρέκλα και καθίστε δίπλα μας στο τραπέζι. Ανάμεσα στις μοναδικές γεύσεις που με μεράκι σας προσφέρουμε, μπορείτε να απολαύσετε τη θέα από το Μοσχοπόδι, την Κωπαΐδα, την «κόλαση», τον ελαιώνα, τα ορυχεία, τις ανεμογεννήτριες, το Olympus Plaza, το Ζάππειο, την ανατολή, όλα όσα στοιχειώνουν το σκηνικό του αγώνα. Μόνο που η καρέκλα θα έχει… ρόδες, θα είναι bucket και θα συνοδεύεται από τις απαραίτητες ζώνες και άντε ένα κράνος! Όπως και να ‘ναι όμως, στα αυτιά σας, άντε του συνοδηγού μόνο, η χαρακτηριστική φωνή της Κωνσταντίνας θα προσφέρει τη μοναδική επαφή με τον πολιτισμό και βέβαια την ασφάλεια. Τι κι αν ο Μελέτης μας έφερε τα δορυφορικά; Το τηλέφωνο έχει άλλη χάρη!

Ποτέ, ακόμη και μέσα από ένα bucket που στόλιζαν τα σημάδια του Rallye Acropolis – Rallye και όχι Rally – δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς μπορεί να ταιριάζει τόσο το πεντελικό μάρμαρο στο Ζάππειο με τη σκόνη, τη λάσπη στα αυτοκίνητα, τα ταλαιπωρημένα σασί, τις «τελειωμένες» αναρτήσεις, τα υπόλοιπα από λάστιχα που στολίζουν τις ζάντες, τα μαύρα από την ταλαιπωρία μάτια, τα μεγάλα, από την ικανοποίηση, χαμόγελα. Είναι όμως το ταίριασμα αυτό που αποζημιώνει τους εμπλεκόμενους για τη διάθεση χρόνου, χώρου και πόρων σε αυτό που ακούει στο απλό όνομα «24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη». Είναι ακριβώς αυτό που κάθε φορά δίνει το κουράγιο για μια ακόμη μάχη 365 ημερών, που θα δικαιωθεί, θα ολοκληρωθεί, θα κριθεί, θα απογειωθεί, θα δοκιμαστεί μέσα σε μόλις 24 ώρες. Εκείνες που για τους περισσότερους δεν είναι τίποτε άλλο από άλλες 24 ώρες. Εκείνες που για καμιά 300αριά άτομα είναι ΟΙ 24 ΩΡΕΣ.

Όσο όλα αυτά θα υπάρχουν, χάρη στους αγωνιζόμενους, χάρη σε εσάς, ο 24ωρος θα είναι εκεί, να κάνει τη διαφορά. Και να μας κάνει περήφανους που έγινε παράδειγμα προς μίμηση, αναγκάζοντάς μας να ανεβάσουμε και άλλο τα standards. Εκείνα της απόλαυσης και όχι μόνο των υλικών, όπως τα χρονόμετρα, τα trackers, τα roadbook, όλα εκείνα που υπάρχουν σήμερα, εξυπηρετούν τον αγώνα και αύριο απλά κάνουν παρέα σε μερικές ντουζίνες ομοίων τους σε κάποιο συρτάρι. Στόχος; Να μείνει στο στόμα όλων εκείνη η… γεύση που μας… ανάγκασε να φτάσουμε το 2003 στον 24ωρο και να τον κάνουμε από τότε τρόπο ζωής, ετήσια ένεση αδρεναλίνης…

Με ΄γειά μας… Αλλά ξέρετε κάτι; Μας αρέσει…

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Ιούλ 26, 2011 4:28 pm

Έτοιμο και το ελληνικό Promo Kit του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011. Έχει στοιχεία που δεν περιλαμβάνονται στην αγγλική έκδοση!





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Αύγ 03, 2011 2:38 pm

Δείτε τα videos των δύο τελευταίων 24ωρων! Προσφορά του Ιχνηλάτη...





Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Σεπ 01, 2011 3:56 pm

Εικόνα

Aνακοινώθηκαν οι κανονισμοί του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011








Μπορείτε να τους βρείτε και στο της οργάνωσης

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ Σεπ 05, 2011 7:24 pm

Παιρνω την ευκαιρία μια που δημοσιευτηκε ο ειδικός κανονισμός που περιλαμβανει την αφεντομουτσουναρα μου, να υπενθυμισω το περσινό που ειχα γραψει και εδειξε οτι επιασε τοπο.

«Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το.... απορρίπτειν»

Αγαπητοί μου φίλοι.

Όντας στην ευχάριστη θέση να είμαι ο Τεχνικός έφορος στον αγώνα 24 Ώρες 2010 του Ιχνηλάτη, θα ήθελα να σας παρακαλέσω «σήμερα» να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς που έχει αναρτήσει η Οργανωτική επιτροπή στο site του αγώνα, (και να μην βασιστείτε στα «μου είπε ο τάδε»), πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποιο είναι δηλωμένο.

Περιληπτικά ( και χωρις να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά ) και στοχεύοντας σε αυτούς που δεν είναι «τακτικοί θαμώνες» των αγώνων, θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.

1. «Υπερπαραγωγές»-Bull-bar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2. Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή «γλίστρες» ή «ντυμένες».

3. Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.

4. Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.

5. Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6. Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.

7. Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.

8. Ζώνες ασφαλείας. Ναι είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.

9. Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.

10. Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».

11. Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.

12. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.



Κι ότι θέλετε.
Στην διάθεση σας.
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Σεπ 08, 2011 7:10 pm

Εικόνα

Μεγαλώνει ο αγώνας!!!

Μικρές αλλαγές στη διαδρομή αλλά και στα χρονοδιαγράμματα του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011.
- Η πρώτη ειδική απέκτησε μήκος 222 χιλιόμετρα. Άρα οι ειδικές που έχουν μήκος πάνω από 200 χιλιόμετρα είναι τρεις.
- Η τρίτη ειδική απέκτησε μήκος 95 χιλιόμετρα.
- Το συνολικό μήκος του αγώνα για τις κατηγορίες Moto/ATV/Αυτοκίνητα Z1 έφτασε τα 920 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 831 είναι μοιρασμένα σε 5 ειδικές διαδρομές.
- Για τις κατηγορίες Ζ2 και Ζ3/SUV το μήκος έφτασε τα 717 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 652 είναι μοιρασμένα σε 3 ειδικές διαδρομές, με τη μικρότερη στα 200 χιλιόμετρα!

Μήκη διαδρομών
Εικόνα

Χρονοδιάγραμμα Moto - ATVs
Εικόνα

Χρονοδιάγραμμα Ζ1
Εικόνα

Χρονοδιάγραμμα Ζ2
Εικόνα

Χρονοδιάγραμμα Ζ3-SUV
Εικόνα

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Σεπ 12, 2011 12:16 pm

Εικόνα

Τις 70 έφτασαν οι συμμετοχές του 24 Ώρες Off Road 2011



Εικόνα
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Σεπ 13, 2011 2:01 pm

Εικόνα

H μεγάλη μάχη της Ζ1 Open

Mε τις 12 συμμετοχές από τη Βουλγαρία στον αγώνα, συμπληρώθηκαν ήδη 21 συμμετοχές στην κατηγορία Ζ1 Open, ένα πραγματικό ρεκόρ, τόσο για τον αγώνα όσο και για το είδος αυτό στην Ελλάδα. Ο αριθμός αυτός βάζει πραγματικά φωτιά στην κατηγορία, αφού ανάμεσα στους 21 οι περισσότεροι είναι ικανοί για τη νίκη.

Οι Σιούτης/Μακρής έχουν κερδίσει δύο φορές τον αγώνα και επανέρχονται με ένα εξελιγμένο Suzuki Jimny 1.8, ικανοί για όλα. Κύριο πλεονέκτημά τους οι επιδόσεις στους 24ωρους αγώνες.

Ο Χρήστος Κύρτσος, νικητής το 2009, ετοιμάζει με νέο κινητήρα το Bowler με το οποίο εντυπωσίασε πέρσι πριν εγκαταλείψει από μηχανικά προβλήματα. Με δεδομένη την απίστευτη ταχύτητά του, βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για μία ακόμη νίκη.

O Δημήτρης Χρήστου, νικητής της κατηγορίας rally το 2009, επανέρχεται με τον πολύπειρο και με διεθνείς συμμετοχές Δημήτρη Αμαξόπουλο στο δεξί κάθισμα του καλοστημένου Mitsubishi Pajero V20 Rallye, διεκδικώντας τη νίκη με κύριο όπλο την εμπειρία τους.

Οι Trayanov/Marinkov, νικητές το 2010 και πρώτοι φέτος στο Evia Rally Raid, οδηγώντας το κλασικό πλέον Toyota Land Cruiser, έρχονται στην Ελλάδα με στόχο τη συνέχιση της… κυριαρχίας τους στην χώρα μας και την πρώτη θέση στο Balkan Off Road Cup.

Οι Lagadov/Nikolov, νικητές του Balkan Off Road Marathon 2011, με ένα πανίσχυρο Mitsubishi Pajero EVO, έρχονται να διεκδικήσουν για πρώτη φορά τη νίκη και την κορυφή της βαθμολογίας του Balkan Off Road Cup.

Οι Ηristov/Todorova, κλασικοί πρωταγωνιστές στα ATVs, συνδυάζουν ικανότητες σε οδήγηση και πλοήγηση, οδηγώντας το εξελιγμένο Mitsubishi Pajero V20 T1 του Ivo Varbanov. Είναι σίγουρα ανάμεσα στους διεκδικητές της νίκης.

Οι Παλάσκας/Ζαχαρίου, νικητές της κατηγορίας τους στο Off Road Rally Greece και με συμμετοχές σε μεγάλους αγώνες Baja του εξωτερικού, έρχονται με ένα πολύ εξελιγμένο Mitsubishi Pajero V20 T1, το καλύτερο αυτοκίνητο του αγώνα μέχρι στιγμής, να διεκδικήσουν τη νίκη και να μαζέψουν εμπειρίες εν’ όψη της συμμετοχής τους στο Africa Eco Race το Γενάρη.

Οι πρωταθλητές Ελλάδος στο 4Χ4, τα δύο τελευταία χρόνια, Κουτσουμπός/Λαμπρινός και Δημητριάδης/Κάλφας, κυρίαρχοι των αγώνων του είδους στη χώρα μας τελευταία, έρχονται για να σταματήσουν τον Trayanov και να σημειώσουν την πρώτη τους νίκη στον αγώνα με δύο εξελιγμένα Suzuki: ένα Vitara 2.0 και ένα Jimny 1.8. Σίγουρα από τις πιο σοβαρές υποψηφιότητες για τη νίκη.

Και βέβαια κανείς δε μπορεί να βγάλει εκτός… υπολογισμού τον άνθρωπο «αγώνες 4Χ4» στην Ελλάδα, Στέφανο Αττάρτ, κυρίαρχο για πολλά χρόνια στο χώρο, νικητή γενικής στο Off Road Rally Greece και πολλαπλά πρωταθλητή Ελλάδας 4Χ4, που θα συμμετάσχει με ένα Mini Countryman και συνοδηγό τον πολύπειρο στους 24ωρους αγώνες Βαγγέλη Ασπρόμουγγο.

Στο ίδιο… καζάνι βράζουν σίγουρα οι Μαρδάς/Ανδρεόπουλος (Suzuki Jimny 1.8 ), με κύριο όπλο την αποδεδειγμένη ταχύτητά τους, οι κυπελούχοι της Ζ2 το 2010 Σταματάκης/Τσαλιγόπουλος με Suzuki Jimny, η Αριάδνη Γερασιμίδου με το πολύ καλό Daihatsu Terios της αντιπροσωπείας, οι Γιαννακούλης/Κυριακούδης με ένα full T1 Mercedes G εξελιγμένο στη ORC στη Γερμανία, οι Ούγγροι Sólyom/Galbács με το πολύ εξελιγμένο ΚIA Sportage I (Hawkia) της T1, οι Παπανικολάου/Κάτσος με το γρήγορο Ford Maverick 3.0, o Παναγιώτης Υπέρμαχός με ένα Subaru Forester και βέβαια οι υπόλοιποι Βούλγαροι με τα εξελιγμένα Mitsubishi Pajero.

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα χρονόμετρα θα πάρουν φωτιά και η νίκη θα κριθεί στα σημεία των 830 χιλιομέτρων των 5 ειδικών του Cooper 24 Ώρες Off Road 2011. Και να φανταστεί κανείς ότι οι συμμετοχές είναι ακόμη ανοιχτές και θα παραμείνουν για 2 ακόμη μήνες!

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Σεπ 13, 2011 3:51 pm

Δημητριάδης και Μαρδάς με Jimny 1.6
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Σεπ 22, 2011 1:50 pm

Εικόνα

Δελτίο πληροφοριών Νο 1
Όλα τα 4τροχα οχήματα (αυτοκίνητα και buggies) πρέπει να έχουν διαθέσιμη μία
παροχή ηλεκτρικής ισχύος τύπου «αναπτήρα» για το δορυφορικό σύστημα εντοπισμού.

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Σεπ 26, 2011 2:03 pm

Εικόνα

Η πλατεία Κοτζιά, η πλατεία του Δημαρχείου της Αθήνας, με τα
πανέμορφα νεοκλασικά κτήρια, ακριβώς στο... κέντρο της πόλης
μας, θα είναι το σημείο εκκίνησης και τερματισμού του
Cooper 24 Ώρες Off Road 2011.
Εικόνα

Ο χώρος επιλέχθηκε γιατί αποτελεί ένα από τα
χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, παραπέμπει σε μία
εποχή που η πρωτεύουσα της Ελλάδας ήταν πανέμορφη
και είναι ένα από τα σημεία - διαφήμιση της χώρας μας.
Σε συνδυασμό με την προβολή του αγώνα διεθνώς για
το 2011, πιστεύουμε ότι θα προσφέρει μία μοναδική εικόνα
της Ελλάδας και των ομορφιών της.
Εικόνα

Ευχαριστούμε το Δήμο της Αθήνας για την ευγενή διάθεση του χώρου.
Εικόνα

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Οκτ 03, 2011 3:55 pm

H πρώτη ειδική διαδρομή του Cooper 24 Ώρες 2011 είναι πλέον καταγεγραμμένη!
Απολαύστε μερικές φωτογραφίες από αυτή...





Kάνετε click πάνω τους να τις δείτε μεγαλύτερες!
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Οκτ 04, 2011 6:20 pm

Εικόνα






Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Πέμ Οκτ 06, 2011 4:03 pm

Εικόνα

Τελείωσε και η καταγραφή της 5ης, τελευταίας ειδικής, που αφορά μόνο την Open (Ζ1, Τ1, Τ2, Τ3), τις Moto και τα ATVs/Quads. Απολαύστε τις φωτογραφίες απο αυτή κάνοντας click πάνω στην photo...




Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron