24 Ώρες Off Road 2011

5...4...3...2...1....GO !!!!

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Παρ Νοέμ 25, 2011 6:13 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό pavlos » Παρ Νοέμ 25, 2011 9:15 pm

..Χρήστο, κατα πρώτον κοίτα να το ευχαριστηθείς....κατά δεύτερον αν σου πετύχη μπροστά σου καμμιά κούπα, πάρτην.
Δεν θα το μετανοιώσεις....

Καλη επιτυχία....
Άβαταρ μέλους
pavlos
El Presidente
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 9:02 am
Τοποθεσία: νησιά: BOUROU BOUROU

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Παρ Νοέμ 25, 2011 10:06 pm

"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Σάβ Νοέμ 26, 2011 2:44 pm

"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Σάβ Νοέμ 26, 2011 10:01 pm

Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 28, 2011 11:59 am

Εικόνα

Αποτελέσματα

Moto


ATV


Auto Z1 - Open


Auto Z2 - Normal


Auto Z3 - Entry


Auto Z0- SUV


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Νοέμ 28, 2011 8:14 pm

:D :D :D
Λοιπόν, κατ αρχήν να πώ ενα ευχαριστώ στην διοργάνωση, γιατί δεν είναι εύκολη υπόθεση να στηθεί όλο αυτό στους καιρούς που περνάμε. Ήταν μία γιορτή για όλους. Η παρουσίες του Φωκίωνα και του Σταμάτη ήταν επίσης μια ευχάριστη νότα, και ακολούθησα κατα γράμμα την κοινή συμβουλή τους : "Απόλαυσέ το!"

Γυρίσαμε σώοι και εμείς και το Jimnaki στην θεσσαλονίκη, αφού φτάσαμε μέχρι την πλατεία Κοτζιά την Κυριακή το πρωι.

Εν τούτοις δεν μπορώ να μήν αναφέρω ενα κενό που μου εμεινε απο τον αγώνα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν τερμάτισα, διότι ακυρώθηκα.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς ακυρώθηκα γιατι πήρα φορφεταρια σε 2 ειδικές.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς πήρα φορφετάρια γιατί αργήσα στην πρώτη ειδική ss1 πάνω απο μια ώρα απο την μέγιστη επιτρεπόμενη.
Δεν βρήκα πουθενά στον κανονισμο όμως, (ούτε αναφέρθηκε στο briefing) την ακύρωση της δευτερης ειδικής ss2 (αρα αναγκαστική ακύρωση αγώνα πλέον) επειδή αργήσαμε στην πρώτη, και εγώ και τα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα της Ζ2,Ζ3,Ζ0 που ήμασταν στο Σχηματάρι με φορφεταρια, όταν μας ανακοινώθηκε οτι θα πάμε απο εθνική στο Δίστομο κατευθείαν για την εκκίνηση της 3ης ειδικής ( ss4), μετά απο 6 ώρες.

Και πέρα απο τους κανονισμούς, ψάχνω να βρώ μια λογική στα στησίματα του χρόνου, όταν στην τελευταία μας ειδική, εφτασα στον τερματισμό 20 λετπά πριν τον ελάχιστο ιδανικό χρόνο, και με τα υπόλοιπα 6-7 αυτοκίνητα που για τον ιδιο λόγο ειχαμε αποκλειστέι απο την δέυτερη ειδικη, χαζολογούσαμε για να περάσει η ώρα πρίν περάσουμε τη γραμμή για να μήν φάμε ποινή προπορίας.
Θα μπορούσα να θεωρηθώ περίπτωση που στη μία ειδική αργησα πανω απο μια ώρα και στην άλλη εφτασα 20 λεπτά πρίν, αλλά όταν κάνουν το ίδιο 6-7 πληρώματα, δεν είναι τυχαίο, κατι δεν σχεδιάστηκε σωστά.

Εννοείται οτι μετά περιμέναμε άλλες 5 ώρες μέχρι τις απονομές απο τις 9.30 μέχρι τις 2.30. Σε 6+5= 11 ωρες θα μπορούσα να τρέξω και να κοιμηθώ κιόλας.

Η απάντηση που πήρα σε αυτά ήταν οτι αν τρέχαμε όλοι μας την δέυτερη ειδική, μπορούσε να απλώσει πολύ ο αγώνας, και αυτό δεν ήταν ασφαλές, γιατί εκείνη την ώρα οι μηχανές τα γουρούνια και τα Ζ1 θα ήταν σε διαφορετική περιοχή. Συμφωνώ με την άποψη του διοργανωτή, άλλωστε η ασφάλεια πανω απο όλα.

Όμως και εμείς της Ζ3 και της Ζ0 πληρώσαμε τα παραβολά μας, και ήταν σίγουρα ενα όμορφο συνολικό νουμερο.
Όμως και για μάς ήταν πολύ σημαντικός ο αγώνας, όπως στα παλλικάρια της Ζ1 και της Ζ2, γιατί για μας ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ μας μέχρι στιγμής αγώνας, και το μόνο που ζητάμε είναι να ΤΡΕΞΟΥΜΕ και να τερματίσουμε.

Και τέλος, προσωπικά, έκανα άλλα 1000 χιλιόμετρα το ίδιο σαββατοκύριακο, ξόδεψα άλλα ποσα καύσιμα, για να έρθω μόνο για την ΕΜΠΕΙΡΙΑ και το 1/3 της εμπειρίας μου ακυρώθηκε.

Νομίζω οτι η σχεδίαση θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, για να ικανοποιήσει όλες τις κατηγορίες. Πιθανόν για τις αγωνιστικές κατηγορίες τα πράγματα να ήταν άψογα.

Παρόλα αυτά τα υπόλοιπα 2/3 της εμπειρίας μου ήταν ΑΨΟΓΑ, και παρά τις παρατηρήσεις μου ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ την διοργανωση και όλους τους συντελεστές για όλα. Ραντεβού του χρόνου!

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 28, 2011 9:03 pm



























Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Δευτ Νοέμ 28, 2011 9:18 pm

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Δευτ Νοέμ 28, 2011 9:57 pm

Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τρί Νοέμ 29, 2011 7:38 am

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες