Απόρριψη της αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

5...4...3...2...1....GO !!!!

Απόρριψη της αίτησης του Ιχνηλάτη για εξαίρεση του 24ωρου!

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Μαρ 31, 2010 1:49 pm

ΕΘΕΑ έγραψε:Προς
ΙΧΝΗΛΑΤΗ
κ Ι. Αθανασίου

Κύριε Αθανασίου

Σχετικά με την επιστολή σας που αφορά αίτημα εξαίρεσης και διοργάνωσης του αγώνα σας κατά τις νυκτερινές ώρες έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.

Ένα από τα βασικά μελήματα της ΕΘ.Ε.Α είναι η θέσπιση κανόνων και η εποπτεία ΑΣΦΑΛΟΥΣ διεξαγωγής των αγώνων αυτοκινήτων στη χώρα μας. Η ασφάλεια πρωτίστως και η τήρηση των κανονισμών σε συνέχεια είναι οι παράγοντες που προσδιορίζουν την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.
Με γνώμονα τα προαναφερθέντα η ΕΘ.Ε.Α αποφάσισε, μεταξύ άλλων, να θεσπίσει οκτάωρη διακοπή κατά τη διάρκεια της νύκτας όπως επακριβώς ορίζεται στο Πλαίσιο Διεξαγωγής Αγώνων 4Χ4 για το2010.
Οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι το γεγονός πως κατά το παρελθόν σε αντίστοιχους αγώνες δεν παρουσιάσθηκαν σοβαρά προβλήματα δεν θα πρέπει να μας καθησυχάζει δεδομένου ότι το θέμα του απολογισμού ατυχημάτων ανάγεται στη σφαίρα της στατιστικής ενώ εμάς στόχος μας είναι η πρόληψη. Και είναι πρόληψη όταν ανησυχούμε αν ένας καθημερινός οδηγός, χωρίς αγωνιστική πείρα (αλλά ενδεχομένως και οδηγική) λαμβάνει μέρος σε νυκτερινούς εικοσιτετράωρους αγώνες τύπου «παιδειάς» μέσα στα βουνά σε κατά την άποψή σας «….ασφαλείς διαδρομές και απαιτητικά κομμάτια που δεν αφήνουν τα πληρώματα να χαλαρώσουν».
Παράλληλα μπορεί τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης να βοηθούν στη παρακολούθηση και στον εντοπισμό των πληρωμάτων, όμως η λειτουργία αυτή έχει περιορισμένες δυνατότητες πρόβλεψης που σε τελευταία ανάλυση είναι και το ζητούμενο ενώ παράλληλα δεν προσφέρει απάντηση στα πιο πάνω ερωτήματα .
Η συμμετοχή πολλών πληρωμάτων δε μπορεί να θεωρηθεί σαν καταξίωση ενός αγώνα, αντίθετα τοποθετεί τον πήχη υψηλότερα (και) σε θέματα ασφαλείας, έτσι ώστε να θεωρηθεί ακόμη πιο επιτυχημένος αποτελώντας πρότυπο για τους υπόλοιπους και φυτώριο για νέους –και κατά συνέπεια άπειρους- αγωνιζομένους.
Εξετάζοντας και αναλύοντας τα πιο πάνω δεδομένα θεωρούμε ότι δεν συντρέχουν λόγοι εξαίρεσης του αγώνα σας από το διαμορφωμένο πλαίσιο το οποίο διαμορφώθηκε μετά από συγκερασμό και συνεκτίμηση απόψεων και προτάσεων πολλών ενδιαφερομένων φορέων όπως Οργανωτών Αγωνιζομένων και Στελεχών του χώρου.
Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για να εξετάσουμε και εφαρμόσουμε τις όποιες εποικοδομητικές προτάσεις σας που σχετίζονται με την ασφάλεια, την ομαλή διεξαγωγή και το μέλλον των αγώνων στα πλαίσια των κανονισμών της FIA του ΕΑΚ και της Ελληνικής πραγματικότητας.

Από τη γραμματεία της ΕΘ.Ε.Α.


Μετά από αυτό ποιός ο λόγος συνέχισης της όποιας συζήτησης;

Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.

Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι πιθανό για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr.

Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

To διοικητικό συμβούλιο του Ιχνηλάτη.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » Τετ Μαρ 31, 2010 3:50 pm

Να θυμίσουμε κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία. Το 2004 και το 2005 o 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη έγινε σε συνεργασία με το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ, στο οποίο στελέχη ήταν τα περισσότερα από τα σημερινά μέλη της ΕΘΕΑ.

Τότε ο αγώνας ήταν ασφαλής. Σήμερα είναι επικίνδυνος. Για τα ίδια άτομο.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4
Άβαταρ μέλους
tetrakinisimag
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Παρ Οκτ 28, 2005 3:16 pm


Επιστροφή στο Αγώνες 4x4

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης