413 vs jimny g13b

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό giorgospatra » Δευτ Ιαν 26, 2015 12:03 am

το βοηθητικό από το 413 σε σχέση με το μαμά γυμνή παλιού τύπου είναι πιο κοντό k πόσο περίπου ξέρουμε?
Άβαταρ μέλους
giorgospatra
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 25, 2012 11:00 am

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό tolis17 » Δευτ Ιαν 26, 2015 2:54 am

6.7% πιο αργο στα γρήγορα και 5.7% πιο αργο στα αργα
Άβαταρ μέλους
tolis17
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 27, 2012 5:49 pm

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό giorgospatra » Δευτ Μαρ 09, 2015 9:48 pm

έχουμε και για το 410 νούμερα?
Άβαταρ μέλους
giorgospatra
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 25, 2012 11:00 am

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό giorgospatra » Δευτ Μαρ 23, 2015 10:41 pm

πόσο πιο κοντό είναι το transfer του 410 σε σχέση με το μαμά transfer του jimny
Άβαταρ μέλους
giorgospatra
 
Δημοσιεύσεις: 198
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 25, 2012 11:00 am

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό tolis17 » Δευτ Μαρ 23, 2015 11:07 pm

19.5% πιο αργο στα γρηγορα και 17.% πιο αργο στα αργα
Άβαταρ μέλους
tolis17
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 27, 2012 5:49 pm

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό kermit » Σάβ Απρ 04, 2015 12:26 pm

Μια που μιλάτε για γραναζώματα, ξέρεις κανείς τη διαφορά του βοηθητικού στο πρώτο Μ13Α με αυτό απο το VVT?
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό tolis17 » Σάβ Απρ 04, 2015 6:10 pm

Jimny m13a με vvt transfer γινεται 24,2% πιο γρηγορο στα γρηγορα και 6,8% πιο γρηγορο στα αργα.
Άβαταρ μέλους
tolis17
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 27, 2012 5:49 pm

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό kermit » Παρ Απρ 10, 2015 8:14 am

Ευχαριστώ!

Tο παλιο m13a έχει άπειρα πιό μακρύ κιβώτιο, και μου φαίνεται λογικό το 24,2% στα γρήγορα. Μου φάνηκε οτι παρόμοια διαφορά είχε και στα αργά.
Ενδιαφέρον...
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Απρ 14, 2015 10:39 pm

σε λιγο καιρο μαλλον πιστευω η καλητερη λυση για να κοντινο λιγο και να ξυπνησει λιγο μοτερ θα παω σε 413 transfer . Πιστευω ειναι η οικονομικοτερη και η ανθεκτικοτερη λυση για την περιπτωση μ .
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: 413 vs jimny g13b

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Απρ 26, 2015 10:16 am

Η αλλαγη εγινε και πλεον μπηκε το 413 . τα 215/75/15 τα περπαταει τωρα πλεον σαν 205/70/15 εκει που ειχα 3000 στροφες στα 90 τωρα ειναι στα 80χλμ . πολυ ευχαριστημενος το μοτερ ξυπνησε και στροφαρει καλητερα λογο τις πιο κοντης κλιμακωσης!

Κανει ενα ελαφρη σφυριγμα αλλα ειναι πορωτικο . Δλδ οπως κανει οταν εχεις τα αργα.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι


Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron