Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Κυρ Μαρ 01, 2015 7:28 pm

Η σχεση μετάδοσης δεν άλλαξε...απλά τώρα τα πάει ποιό άνετα, και βέβαια μπορεί και κρατάει και τα 140 στο ταξιδι χωρίς κατεβάσματα....
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μαρ 05, 2015 9:05 am

Η τελικη σχεση μεταδοσης οχι δεν αλλαξε. Αλλαξε ομως η δυναμη και μετατοπιστηκε το power band, και ως εκ τουτου για τα 140kmh χρειαζεσαι λιγοτερες στροφες πλεον.
Αν ειχες 2000cc τα 140kmh θα τα ειχες στις 1800rpm με το βαρος που εχει το καροτσακι... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό kermit » Πέμ Μαρ 05, 2015 1:05 pm

Βρε JEO μου, μπορεί να αλλάζει το εύρος της δύναμης, αλλά η με την ιδια μεταδοση, είναι απόλυτο τι στροφές έχεις σε κάθε ταχύτητα (πχ 140), είτε πατάς γκάζι, με 150 άλογα, είτε με 83, ειτε απλά ρολάρει επειδή είναι κατηφόρα. :chainsaw:

By the way, μή ξεχνάτε οτι σε ταχύτητες όπως 140, κύριο λόγο δεν έχει το βάρος σε kg του αυτοκινητου, αλλά η αεροδυναμική του, η οποία κάνει το μικρό βάρος ακόμη χειρότερο παράγοντα, μιας και η αδράνεια του σώματος είναι σχετικά μικρή ωστε να διατηρήσει την ταχύτητά του. Το δικό μας είναι χειρότερο και απο Cayenne. Εδώ ακόμη και σε κατηφόρα με νεκρά φρενάρει απο μόνο του...
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μαρ 06, 2015 8:46 am

Δηλαδη λες πως αν εχεις ενα αυτοκινητο (δεν μας ενδιαφερει η μεταδοση) που βγαζει 100 αλογα στον τροχο και το πας στα 150 αλογα, θα εχεις ακριβως ιδιες στροφες και ταχυτητα με πριν?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Μαρ 06, 2015 1:04 pm

Εγω ετσι νομιζω
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό Dimny » Παρ Μαρ 06, 2015 8:19 pm

Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Παρ Μαρ 06, 2015 9:27 pm

ετσι ακριβως! οπως τα λεει ο Χρηστος ειναι!


Δοκιμασα 3 διαφορετικα σαζμαν ετσι μονο ειχα αλαγη στις στροφες .
με το ενα 3000 στροφες στα 120 και τωρα με αυτο 3000 στροφες στα 90. με 5η.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό kermit » Σάβ Μαρ 07, 2015 3:26 pm

Ανεβαίνεις ανηφόρα με 3η ταχύτητα, 70km/h , και 4100 στροφές. (στο περίπου γιατι εχω ξεχάσει πως παει το μαμά αυτοκίνητο πλεον..) Χρησιμοποιείς τα 75 απο τα 83 αλογα του μοτερ, σύμφωνα με την καμπύλη του (στο περίπου πάντα, ετσι?).

Κατεβαίνεις κατηφόρα με 3η, και 70km/h, και δεν πατάς καθόλου γκάζι. Χρησιμοποιείς δλδ 0 απο τα 83 άλογα του μοτέρ(στην πραγματικότητα είναι κάτι σε μείον, γιατί φρενάρει). Οι στροφές σου θα είναι πάλι 4100.

Αρα έχεις ίδιες στροφές, με διαφορετική ιπποδυναμη.

Εχω δοκιμάσει 3 συνδυασμούς μετάδοσης/δυναμης (χωρίς να μετράω την πρωτη αλλαγή απο τα ελαστικά, που αυξάνοντας μέγεθος προς τα πάνω, στην ουσία μακραινεις τη μετάδοση)

Με εικοσιπέντε περίπου αλογα πανω, δεν άλλαξε τίποτε στις σχεσεις. Απλά το αμαξι πετούσε, ανέβαζε και κρατούσε για πλάκα. Τωρα αλλαξε η μετάδοση, και μέχρι να ολοκληρωθεί η μετατροπή, ζώ ενα δράμα. Σκάει η 2ρα στα 100, και το αμαξι με πέμπτη κολωνει με την παραμικρή κλίση. 140 (gps) δεν μπορεί να κρατήσει μεν, αλλά αν καταφέρει η πέμπτη και ανέβει στα 160, τα κρατάε... είναι γελοίο...

Στήσαμε με τον Αρίστο στην ανηφόρα του Δερβενίου τα "δυνατά" μοτέρ μας. Με τις κοντές σχέσεις εγώ, με τις μακριές αυτός, αλλά του αρίστου μου έριχνε 30 άλογα περίπου, και αρκετή ροπή. Δεν κατάφερε να με περάσει. Το μακρύ σασμάν δεν μπορεί να σηκωθεί απο το jimny στα πολλά χιλιόμετρα, η αντίσταση (ειδικά στα ψηλωμένα αυτοκίνητα) είναι τόσο μεγάλη, που σκοτώνει την δύναμη.

Με την τελευταία παράγραφο, θέλω να υποστηρίξω άλλη μιά φορά οτι δεν χρειάζεται ούτε 6η το jimny, ούτε μάκρυμα. με το τωρινό σασμάν έχω 5η με 4000 στα 140(gps) και είναι για κλάματα. (και καίει και περισσότερο....)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Μαρ 07, 2015 10:23 pm

με το μακρη σαζμαν το αμαξι τερμα επιανε τελικη 165 χλμ μαχ με 5100 στροφες .
0τωρα με το πιο κοντο πιανω εχω την δυναμη και πιανω μεγαλητερη τελικη ταχυτητα 180 χλμ με 65000 στροφες καλυπτοντας ετσι ολο το φασμα τον στροφων.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μαρ 12, 2015 9:23 pm

Συγνωμη ελλειπα για μερικες μερες και ειχα πολυ δουλεια. Εχετε δικιο παιδια. Για καποιο λογο αλλιως το σκεφτομουν.
Αμα εχεις συνηθισει σε 300 και 400 αλογα τα 100 μουλαρια του jimny δεν τα λογαριαζεις... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Μαρ 12, 2015 9:53 pm

Χαλαρωσε!!
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Re: Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Δημοσίευσηαπό PETRANIDIS » Τρί Απρ 21, 2015 8:12 am

PETRANIDIS
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ Απρ 18, 2015 9:41 am

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 12 επισκέπτες