από kermit » Παρ Αύγ 23, 2013 9:59 am
Ναι, κατέβασμα και τις 3 φορές για ρουλεμάν (στα 200.000χλμ συνολικά). Την μία φορά που έσπασε άλλαξα και ενα συχρονιζέ που άρπαξε.
Κακή σχεδίαση. Τρώει πολύ ζόρι το πίσω ρουλεμάν. Έχει καλο μέτρημα στις σχέσεις, αλλά κάκιστη ποιότητα. Μπές σε ενα παλιό και άλλαξε ταχύτητα ακόμη κ σταματημένο, για να καταλάβεις την διαφορά στην στην στιβαρότητά του. ( οκ, αυτό απο μόνο του δεν λέει τίποτε, απλά είναι ενα δείγμα..)
You live with it, αν κάνεις και κατεβάσματα τετάρτες-τρίτες γιατί δεν τραβάει το ρημάδι, θα το βρίσκεις μπροστά σου.
Α, και κάτι συμβουλές τύπου "να πηγαίνεις πιό ήρεμα" κλπ, τις βρίσκω (@)@ριές. Ιαπωνικό αυτοκίνητο είναι, είναι απαράδεκτο να σπάει δουλεύοντας με ιδανική λίπανση μέσα στα όριά του.
Πάντως το συγκεκριμένο θέμα νομίζω οτι είναι καλύτερα να το επισκευάσεις όταν αρχίζεις να το ακούς, (φθηνό ανταλλακτικό, εύκολη διάγνωση κλπ), παρά να φτάσεις στα όρια, να σπάσει, να πέσουν πχ σιδεράκια στα γρανάζια κ να το πάρεις όλο το σασμάν στο χέρι.