αλλαγή μπροστινού άξονα με samurai

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

αλλαγή μπροστινού άξονα με samurai

Δημοσίευσηαπό jimny_rodos2 » Τετ Φεβ 02, 2011 6:32 pm

σκέφτομαι να αλλάξω τον μπροστινό άξονα με του sami. να αλλάξω το καβουκι μαζι με ενισχυμένα ιμιαξόνια. πείτε μου την γνώμη σας
jimny_rodos2
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 05, 2010 10:18 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Φεβ 03, 2011 12:20 am

ενίσχυσε το χωνί και ετοιμάσου για μπιλιοφόρους εκτός απ τα ημιαξόνια....ανάλογα και με τα λάστιχα και τον κινητήρα βέβαια. Τπυλάχιστον ολα υπάρχουν .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό jimny_rodos2 » Πέμ Φεβ 03, 2011 9:00 am

ετσι λεμε να το κανουμε, να μπει το καβουκι απο το σαμι να ενισχιθει απο κατω, να μπουν ιμιαξονια κ μπιλιοφοροι ενισχυμενοι. τα λαστιχα που φοραω ειναι 225/75/15
jimny_rodos2
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 05, 2010 10:18 am

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Φεβ 03, 2011 1:54 pm

Ποσο θα σου κοστισει ολη αυτη η μετατροπη αν επιτρεπεται?

Εχω σκεφτει κ εγω να ενισχυσει το εμπρος συστημα αλλα με αλλον τροπο.

26spline ιμιαξονια κ μπιλιοφορους κ μπλοκε με 235-75-15 λαστιχο.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό jimny_rodos2 » Κυρ Φεβ 06, 2011 11:36 am

περιπου 1000. για πες μου λιγο για την δικη σου ιδεα....
jimny_rodos2
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 05, 2010 10:18 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Φεβ 06, 2011 12:02 pm

Με 1200 παιρνετε δυο αξονες απο toyota. Μηπως να πατε κατ' ευθειαν εκει. Ειναι μια καλη βαση για το μελλον.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό panosd » Τρί Φεβ 08, 2011 1:25 pm

ενισχυμενα ιμιαξονια 26καρε απο σαμουραι με μπιλιοφορους

μαζι με χειροκινητες πλυμνες, κ αν βαλεις κ μπλοκε εμπρος το μονο που

εχεις να κανεις ειναι να αλλαξεις τα 2 γραναζια του διαφορικου μ αυτα του

πισω,η να ανοιξεις τα εμπρος σε τορνο για να μπουν τα 26spline.

Κοστος ιμιαξονια απο αμερικη 300ε με μεταφορικα κ μπλοκε 780ε

συνολο 1100ε περιπου χωρις να αλλαζεις αξονες κτλ.

Μεχρι τωρα το εχουν 4-5 αυτοκινητα κ ειναι σουπερ.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό panosd » Τρί Φεβ 08, 2011 1:27 pm

Δεν θελω να το παω εκει.Να αλλαξω αξονες κτλ.

Με αυτην την αλλαγη που θα κανω κ πιστευω οτι θα ειναι κ η τελευταια,

πιστευω οτι το αμαξι θα χρησημοποιηται καθημερινα αλλα κ σε βολτες-ταξιδια

χωρις προβλημα.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Φεβ 08, 2011 4:26 pm

ΟΚ, μαζι σου. Αν χρειαστεις κατι αλλο, εδω ειμαστε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.


Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

cron