Μια που έρχεσαι απο SUV ρίξε μια ματιά σχετικά με τη μετάδοση.
Το Jimny να γνωρίζεις οτι δεν έχει κεντρικό διαφορικό, με οτι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό για τη χρήση του. Οταν είναι κουμπωμένο το 4χ4 και υπάρχει καλή προσφυση των τροχών, όλο το σύστημα κουρδίζεται, και παίζεις με τις αντοχές των υλικών.
Αν κάνεις μια περιήγηση στο φόρουμ θα παρεις μια πρώτη εικόνα σιγά σιγά απο πολλά τεχνικά. Ανάλογα με την χρήση που θα κάνεις θα επιλέξεις ποσο θα εμβαθύνεις στο τεχνικό μέρος. Προσωπικά θεωρώ οτι αν βγαίνεις συχνά στα βουνά για ταρζανιές και μάλιστα μόνος θα πρεπει να ξέρεις πως λειτουργει τουλάχιστον το 80% του αυτοκινητου, για να προστατεύεις αυτό και κατ επέκταση και εσένα μαζι.