2WD-4WD H - 4WD L

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

2WD-4WD H - 4WD L

Δημοσίευσηαπό lpks » Παρ Σεπ 24, 2010 9:37 pm

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ JIMNY TOU 99...
KAI TΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ ΧΩΜΑ ΛΑΣΠΗ ΧΙΟΝΙ ΑΣΦΑΛΤΟ... ΖΟΥΓΚΛΑ(ΑΘΗΝΑ)
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ SERVICE ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΓΕΝΙΚΟ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ 4WD OTAN EBAZA 4WD H η L ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΛΕΒΙΕ...
ΕΚΑΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΠΛΗΜΝΕΣ ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΑ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΙΣ ΑVΜ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΤΑ ΕΞΗΣ...
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΗΧΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΟΤΑΝ ΚΟΜΠΛΑΡΕ... 4WD HIGH
ΚΑΘΟΛΟΥ...ΟΥΤΕ ΣΤΟ 4WD LOW..
ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ 4WD ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ...
EΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ???? Η ΕΧΩ ΒΛΑΒΗ???
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 4WD ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ...
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ...
ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ 4WD ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΘΟΡΥΒΟ ΣΑΝ ΝΑ ΤΣΑΚΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ... (ΕΣΤΡΙΨΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΡΚΕΤΑ....)
ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ? ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΡΙΨΗΜΑΤΟΣ? ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ 4D???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
Άβαταρ μέλους
lpks
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ Σεπ 24, 2010 9:01 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Σεπ 24, 2010 10:47 pm

http://www.jimnyclub.gr/garage/?cat=5&article=13

http://www.jimny.gr/forum/viewtopic.php?t=5425

http://www.jimny.gr/forum/viewtopic.php?t=3993


Κανονικα το λαμπακι οταν βαζεις 4χ4 πρεπει να μεινει σταθερα αναμενο. Ρωτα το συνεργειο γτ συμβαινει αυτο

ΥΓ Οταν γραφεις κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Σεπ 25, 2010 9:45 am

lpks καλως ηρθες στην παρεα μας.

Εκανες πολυ καλα και εβαλες χειροκινητες πλημνες. Μολις γλυτωσες τον εαυτο σου απο μια βλαβη που μπορει να σε αφησει στο βουνο.
Ο λογος που σου αναβοσβηνει το λαμπακι ειναι γιατι νομιζει οτι η τετρακινηση σου εχει βλαβη. ΔΕΝ εχεις βλαβη, απλα αλλαζοντας τις αυτοματες πλημνες με χειροκινητες δεν εχεις πλεον υποπιεση στο κυκλωμα (τετρακινησης) και αυτο ενεργοποιει το λαμπακι.


Επισης μην βαζεις τετρακινηση σε οδοστρωμα με καλη προσφυση. Θα τα σπασεις ολα χωρις λογο.
Οι ενεργειες σου απο εδω και στο εξης ειναι αυτες:
Οταν φτασεις στο σημειο να χρειαστεις τετρακινηση θα την ενεργοποιεις κανονικα οπως και πριν με τον λεβιε, αλλα θα κατεβαινεις απο το αυτοκινητο να γυρισεις και τις χειροκινητες πλημνες.
Οταν θα ξεμπερδεψεις με το εμποδιο και εφοσον δεν χρειαζεσαι πλεον τετρακινηση απλα θα τραβας τον μοχλο και θα το κανεις πισωκινητο.
Αν θες και να παρκαρεις θα απενεργοποιεις και τις χειροκινητες πλημνες γιατι σε full lock τιμονι μπορει να σου διαλισει τους μπιλιοφορους.


Οτιδηποτε αλλο χρειαστεις ρωτα φιλε. Γι αυτο ειμαστε εδω.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.


Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

cron