Τρεμει το τιμονι

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Δημοσίευσηαπό jimmy's » Κυρ Δεκ 09, 2007 1:50 am

jimmy's
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2006 1:17 am
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό kinigos » Τρί Μάιος 06, 2008 6:16 pm

Καλησπέρα στην τζιμνοπαρέα και χρόνια πολλά.

Ζητώ τα φώτα σας και την εμπειρία σας.
1) Πριν καμιά βδομάδα μετά από ταξίδι στο χωριό, το πάρκαρα στο γκαράζ. Όταν πήγα να το μετακινήσω λίγο για να το καθαρίσω εσωτερικά, είδα στο τσιμέντο μια σταγόνα σαν λάδι. Ετυχε να συμπληρώνω για servis, και το ανέφερα. Διαρροή από τον κεντρικό άξονα ήταν η διαπίστωση του μηχανικού. Χρειάζεται αντικατάσταση μου είπε. Είμαι σε αναμονή του ανταλακτικού. Είναι συχνό φαινόμενο; Το έχει παρατηρήσει άλλος; Στο συνεργείο μου είπαν ότι διαπιστώθηκε και σε άλλα. Περισσότερα στην αντικατάσταση.
Αποφάσισα κάπως αργά μεν, επειδη δεν είχα τρέμουλο, και δεν τολμούσα από το φόβο του, να αλλάξω μπρος-πίσω τα λάστιχα και να τα ζυγοσταθμίσω εν' όψι της αλλαγής. Ο λαστιχάς της γειτονιάς μου, που τυχαίνει να ψιλογνωρίζω μου είπε ότι η ζυγοστάθμιση στα jimny, δε γίνεται με τον ομφαλό όπως στις ζάντες των Ι.Χ., και ότι τσάμπα ζυγοστάθμιση θα μου έκανε, αλλά χρειάζεται το παλιό μηχάνημα που έχει κάτι σαν δίσκο, κάτι σαν το σύστημα των φερμουίτ. Με παρέπεμψε σε κάποιον, πήγα αλλά τελικά το ανέβαλλα μάλλον για το Σάββατο, γιατί είχε δουλειά και είναι λίγο χρονοβόρο μου είπε ό μάστορας. Μου έδειξε μια πλάκα, σαν δισκόπλακα ήταν, αλλά το πως ακριβώς γίνεται θα ξέρω μάλλον το Σάββατο.
Εσείς με ποιόν τρόπο κάνετε ζυγοστάθμιση; Την πλάκα αυτή την έχετε προσέξει;
Ευχαριστώ, Δημήτρης.
kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Μάιος 06, 2008 7:37 pm

Δημήτρη εδώ και μήνες περιμένω να γράψει ο Troll την διαφορά ζυγοστάθμισης στον αφαλο της ζάντας και στα μπουλόνια μιας και εκείνος είχε αρχίσει το θέμα αλλα μάλλον το ξέχασε . Θα σου απαντήσω με λίγα λόγια τώρα και θα εχω έτοιμη μια συνολική απάντηση μέχρι το ΣΚ γιατι αρκετά μας έχει ταλανίσει αυτό το θέμα .

Ναι έχει δοαφορά . Βρές την αράχνη (εγώ έτσι την λέω) , ειναι ενα απλό μηχάνημα που μπαίνει σε κάθε μηχάνημα ζυγοστάθμισης και πιάνει την ζάντα από τα μπουλόνια . Προφανώς αυτό σου είπαν και σωστά έκαναν. Δοκίμασε το , εχει και αυτό τα μυστικά του και θα έχω έτοιμη όπως έιπα μια συνολική απάντηση μέχρι το ΣΚ.


Για τον κεντρικό άξονα ...εννοείς τον κεντρικό άξονα μετάδοσης ? τον άξονα δλδ που μεταφέρει την κίνηση από το κιβώτιο στο τράνσφερ ?
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό kinigos » Τρί Μάιος 06, 2008 11:08 pm

Πάνο ευχαριστώ για την απάντηση.
Ναι. Εννοώ από το κιβώτιο στο transfer, με την διαρροή να βρίσκεται από την πλευρά του transfer.
Οσο για την ζυγοστάθμιση ο λαστιχάς ήταν κάθετος. Τζάμπα δουλειά θα κάνω και τζάμπα λεφτά θα σου πάρω.

Απ΄ ότι είδα την πλάκα στον άλλον, είχε επάνω διάφορες τρύπες. Αν όμως εκεί πάνω έπιανε η ζάντα, δε το γνωρίζω. Αλλά και αυτός μου είπε, αποτέλεσμα κανένα για την ευθρυγράμμιση με τον ομφαλό. Ο δίσκος που λέω δεν είναι ιδιοκατασκευή. Αυτό φαίνεται εύκολα. Είναι από παλιό μηχάνημα ζυγοστάθμισης, απ' ότι μου είπε.
Περισσότερα και για το πως ακριβώς, το Σάββατο.

Υ.Γ. Το κακό είναι ότι εγώ δεν έχω σοβαρό πρόβλημα για να κρίνω σωστά το αποτέλεσμα. Το τιμόνι μου τρέμει λίγο και μία στίς 10 που θα περάσω από τα 80.
kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό kinigos » Κυρ Μάιος 11, 2008 9:26 am

Πήγα τελικά χθες και έκανα τημ αλλαγή εμπρός πίσω των ελαστικών και ζυγοστάθμιση. Μίλησα με τον μάστορα και μου είπε ότι ο σωστός τρόπος δεν είναι με τον ομφαλό, γιατί ο ομφαλός όταν σφίγγει τη ζάντα επάνω στο μηχάνημα, αντί να έρθει σε επαφή με το κύκλο στο κέντρο της ζάντας, ώστε να κεντράρει και να σφίξει τη ζάντα επάνω στο μηχάνημα, έρχεται πρώτα σε επαφή με τον εικονικό κύκλο που δημιουργούν οι ακτίνες της ζάντας, με αποτέλεσμα να μην κεντράρει σωστά. Οπότε η ζυγοστάθμιση να βγαίνει λάθος. Ενώ με το δίσκο ή αράχνη, η ζάντα βιδώνεται επάνω του και είναι σταθερή και κεντραρισμένη. Σα να είναι φορεμένη επάνω στο jimny.
Το αποτέλεσμα στη δοκμή που έγινε, έδειξε ότι αυτό το μικρό τρέμουλο που είχα παραμένει και μάλλον έγινε πιο συχνό. Αλλά!!!!!!!!!!!!!!

1). Τον συγκεκριμένο μάστορα δε του έχω εμπιστοσύνη. Εχω προσωπική εμπειρία από ευθυγράμμιση. (Παλιότερα σε ένα παλιό colt που είχα, εκανε το αυτοκίνητο επικίνδυνο. Τρείς (3) συνεχόμενες επισκέψεις και αποτέλεσμα μηδέν.

2). Το μηχάνημα της ζυγοστάθμισης είχε όργανο αναλογικό και με την βοήθεια ενός διακόπτη σου έδειχνε η βελόνα το βάρος που έπρεπε να χρησιμοποιειθεί αριστερά ή και δεξιά.

Δικό μου συμπέρασμα. Ισως ένας άλλος μάστορας, και μηχάνημα ηλεκτρονικό, όπου θα σου δείχνει ακριβώς το βάρος που θα μπει αριστερά και δεξιά και όχι να είναι στο περίπου, το αποτέλεσμα να είναι τέλειο.
Αν μπορεί και κάποιος άλλος να το δοκιμάσει θα βοηθούσε στη λήψη πιο σωστού συμπεράσματος.

Κόστος 25 ευρώ.

Και........ επειδή την ώρα που γράφω κάποιοι από εσάς πίνετε καφεδάκι, σας εύχομαι....... καλή απόλαψη.
kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Κυρ Μάιος 11, 2008 11:38 pm

ειναι η 3η φορα που εκανα ζυγοστάθμιση με χρήση της αράχνης και νομίζω οτι τελικά λύσαμε το πρόβλημα της ταλάντωσης του τροχού στο jimny.

Απλά να γράψω οτι όποιος δεν το έχει δοκιμάσει και εχει πρόβλημα με το τρέμουλο καλό ειναι να βρει κάποιον που να μπορεί να το κάνει και να λύσει το πρόβλημα του . Προφανώς κάποιες παρτίδες ζάντες έχουν ενα ελαφρύ παίξιμο στον αφαλό της ζάντας και έτσι η ζυγοστάθμιση από εκεί βγάζει το γνωστό τρέμουλο . Πιστεύω οτι σε ολα τα Jimny η ζυγοστάθμιση από τα μπουλόνια ειναι το ιδανικό , απλά σε κάποια προφανώς δεν χρειάζεται αφού οι ζάντες τους ειναι σωστά κεντραρισμένες και στον αφαλό .

Θα γράψω ενα μικρό άρθρο , με ολη την θεωρία και φοτο από την πράξη και ελπίζω έτσι να έχουμε δώσει για αλλη μια φορά μέσα από αυτο το φόρουμ μια λύση σε πρόβλημα που έχουν πολλοί ιδιοκτήτες jimny.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό kinigos » Πέμ Μάιος 15, 2008 1:14 pm

kinigos
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 09, 2007 9:28 pm
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τρί Σεπ 16, 2008 6:19 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Σεπ 16, 2008 6:49 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό maroon » Τετ Οκτ 08, 2008 10:03 am

καλημερα. εχω και το ιδιο προβλημα στα 80km. τρεμει το τιμονι τρελα! θα χρησιμοποιησω τις συμβουλες σας και θα σας πω.
προσπαθησαν να μου κλεψουν το αυτοκινητο και μου εχουν σπασει τους αφαλους απο τις κλειδαριες με αποτελεσμα να μην κλειδωνει αμεσως αλλα μετα απο πολλες προσπαθειες, ξερει καποιος που μπορω να τα φτιαξω?
don't ask about my lobotomy...
maroon
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2006 12:41 pm
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό Sialos » Παρ Ιαν 09, 2009 12:30 am

Sialos
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2009 11:28 pm
Τοποθεσία: Κύπρος

Δημοσίευσηαπό teo1220 » Τρί Ιαν 13, 2009 11:10 am

-θοδωρης-
teo1220
 
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 1:13 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιαν 13, 2009 3:49 pm

Βασικα το προβλημα υπαρχει αλλα δεν το αντιλαμβανεσαι τωρα. Σε λιγο καιρο που θα παρει και αλλα μποσικα ο ατερμονας θα το ξαναβρεις μπροστα σου φιλε μου. Πηγαινε να σου ρυθμισουν τα μποσικα του ατερμονα και τοτε θα εισαι ΟΚ.

Στην κορυφη του ατερμονα εχει μια βιδα και ενα κοντρα παξιμαδι.
Ισως να μπορεις να το κανεις και μονος σου, αλλα θελει και καποιες γνωσεις.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Ιαν 20, 2009 8:10 pm

Λοιπον για να ξεπερασετε το τρεμουλο του τιμονιου

1 Ζυγοσταθμηση
2 Ακρομπαρα συνολο 4
3 συνεμπλοκ αντιστρεπτικης
4 συνεπλοκ μπρατσων συνολο 6
5 αμορτησερ
7 βασηλικους πυρους
8 δισκοπλακεσ


Και ολα τελεια
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό cfu » Παρ Ιαν 30, 2009 4:56 pm

Χαιρετω απαντες. :D Ειμαι νεος κατοχος Jimny και νεος συν-φορουμιτης.
Πρωτο ζητημα: Και εγω εχω ενα ασχημο τρεμουλο στο τιμονι κατα το φρεναρισμα μεταξυ 60-70 χιλ/ωρα. Ο μαστορας διεγνωσε στραβες δισκοπλακες (παρ'οτι ειναι σχεδον καινουργιες) ετσι παραγγειλα τις Brembo μαζι με καινουργια τακακια (αναγκαστικα). Με την αλλαγη θα γραψω εντυπωσεις.
Δευτερο ζητημα: Με σωστη ευθυγραμιση των μπροστινων τροχων, εχω τραβηγμα δεξια κατα την πορεια. Οχι ακραια φαινομενα, αλλα τραβαει.....
Η πιεση ελεγχεται καθημερινα στα 25bar (μπροστα) 28 (πισω). Τι αλλο μπορει να προκαλει αυτο το τραβηγμα?
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ :) :)
...ταπεινό τετρακίνητο... καλό μου Jimny... που περνάς τα κατσάβραχα γερά...όσα suv ταπείνωσες σ'έχουν στη μνήμη...μα εσύ γυρνάς χαλαρά.............μη με πας απ'το σπίτι...ακούς στο βουνό να με πας... μυρωδιά καταλύτη... εσύ μοναχά μ'αγαπάς.!
Άβαταρ μέλους
cfu
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 29, 2009 4:05 pm
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 80 επισκέπτες