Τρεμει το τιμονι

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Σάβ Νοέμ 10, 2007 2:30 am

Safin δεν νομίζω ότι ο Πέτρος μιλάει για καινούργιο jimny
Αλώστε δεν το παρουσιάζουν όλα τα jimny αυτό το πρόβλημα
Αλλά τα περισσότερα που έχουν υποστεί μετατροπές είτε σε ανάρτηση
Είτε σε αλλαγή διάστασης ελαστικών κλπ
Από όσο γνωρίζω βέβαια και μερικά νορμάλ αλλά όχι όλα
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό Kanelj » Σάβ Νοέμ 10, 2007 9:23 am

Εγω παλι αλλαξα λαστιχα και σταματησε να το κανει!
Γενικα ολα στραβα πρεπει να ειναι στο αυτοκινητο! :lol:
Εγω το τρεμουλο το ειχα μετα απο 1-2 μηνες που το αγορασα,αλλα μαλλον θα ειναι οι δισκοπλακες εμενα!Αλλα γιατι δεν το κανει τωρα με αυτα τα λαστιχα....?!
Καλα,σε κανενα συνεργειο δεν ξερουν να απαντησουν σε ολους αυτους που το ρωτανε αυτο?!Κατι θα λενε...!
Και σιγουρα οχι να τα αλλαξουμε ολα ενα ενα!

Αυτο που μου εκανε εμενα αμεσως με το που το πηρα (και μαλιστα πηρα και τηλ τον πωλητη μετα απο 15 λεπτα!) ειναι οτι μου εκοβε δεξια το τιμονι!Αυτος επεμενε οτι δεν υπαρχει περπτωση για κατι τετοιο.... :?
Μηπως το παρατηρησε και αλλος αυτο?!Γιατι και στο παρελθον ακουσα 1-2 ατομα που το ειχαν αυτο και μετα απο λιγες μερες ειπαν και για το τρεμουλο..... :roll:
Εικόνα
www.secret-rooms.gr
Ένα ζωντανό παιχνίδι γρίφων !
Ανακάλυψε τα μυστικά του κάθε δωματίου!Έχεις 60’ στη διάθεσή σου...Αλλιώς...
Άβαταρ μέλους
Kanelj
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1566
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2005 11:03 am
Τοποθεσία: 5' απο παντου!

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Νοέμ 10, 2007 9:55 am

όλη η ιστορία πιστεύω είναι ο τρόπος ζυγοστάθμισης. Και έχω και μια υποψία για το τί γίνεται κάποιες φορές στις αντιπροσωπείες πρίν πωληθούν τα αυτοκίνητα που θα το διασταυρώσω πρώτα και μετά θα το γράψω και εδώ.

Ο φίλος δεν έγραψε ακόμα , ελπίζω μέσα στην επόμενη εβδομάδα .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Troll » Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:39 pm

Αιτίες

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που προκαλείται κραδασμός σε ένα όχημα. Μερικοί προέρχονται από τη φυσική λειτουργία του οχήματος, όπως η περιστροφή των μηχανικών μερών του, μηχανή, σύστημα μετάδοσης, κλπ. Άλλοι, από τη φθορά ή την κακή ποιότητα ενός ή περισσοτέρων μερών του οχήματος.

Στην περίπτωση ενός οχήματος κάθε κραδασμός αποτελείται απο τρείς μαραμέτρους.

Σημείο διέγερσης – πρόκειται για το στοιχείο που προκαλέι τον κραδασμό
Πορεία μετάδοσης – που περιλαμβάνει τα μέρη που συγχρονίζονται και μεταδίδουν τον κραδασμό
Σημείο εκτόνωσης – το στοιχείο στο οποίο γίνεται αισθητός ο κραδασμός

Εικόνα

Το στοιχείο που δημιουργεί τον κραδασμό μπορεί στην πραγματικότητα να βρίσκεται μακριά απ’ το σημείο στο οποίο γίνεται αισθητός. Για παράδειγμα ένα χαλασμένο αμορτισέρ μπορεί να δημιουργεί τον κραδασμό, ο οποίος μέσω των συγχρονισμένων μερών του συστήματος διεύθυνσης να εκτονώνεται στο τιμόνι κι έτσι να παρατηρείται τρέμουλο τιμονιού.

Βέβαια το τρέμουλο του τιμονιού μπορεί να προκαλείται από διάφορες αιτίες:

- Κακή ή ανεπαρκής ζυγοστάθμιση
- Διαφορά στην ακαμψία των πλαινών του ελαστικού
- Ελαττωματική ζάντα
- Ασύμετρο ελαστικό
- Κακή τοποθέτηση τροχών
- Ελάττωμα στο σύστημα φρένων
- Ελάττωμα στο σύστημα μετάδοσης ή της μηχανής
- Προδιαγραφές οχήματος
- Συνδυασμός ενός ή περισσοτέρων απο τα παραπάνω

Στο παρακάτω σχήμα φαίνονται οι κυριότεροι λόγοι πρόκλησης κραδασμών απ’ τους τροχούς.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Αν δεν υπάρχει βλάβη σε μέρος του οχήματος ή αν οι προδιαγραφές του οχήματος δεν έχουν επηρεαστεί από την μετατροπή κάποιου μέρους του, τότε η πιο συνηθισμένη αιτία για το τρέμουλο του τιμονιού είναι η κακή τοποθέτηση και η ανεπαρκής ζυγοστάθμιση των τροχών.

Zυγοστάθμιση

Όταν ένα ελαστικό τοποθετείται σε μια ζάντα, έχουμε δυο ελαφρώς ατελής μονάδες που δημιουργούν ένα σύνολο που μπορεί να ζυγίζει, κατα μέσο όρο, 20 κιλά. Οι πιθανότητες αυτό το σύνολο να έχει την τέλεια συναρμογή και την ιδανική κατανομή βάρους, είναι μηδαμινές. Αρκούν 10 γραμμάρια διαφοράς στην κατανομή του βάρους για να δημιουργηθεί κάποιος κραδασμός. Το παρακάτω σχήμα δείχνει πώς μια ανισομέρεια δημιουργεί κραδασμό.

ΕικόναΕικόνα

• Στατική ανισομέρεια
Συμβαίνει όταν υπάρχει μεγαλύτερο ή μικρότερο βάρος σε σημείο του ελαστικού. Αποτρέπει την ομαλή κύληση του ελαστικού, δημιουργώντας αναπήδηση του τροχού.

• Δυναμική ανισομέρεια
Συμβαίνει όταν υπάρχει διαφορετικό βάρος σε ένα ή και στα δυο πλαϊνά του συνόλου ελαστικού/ζάντας και δημιουργεί το «κοσκίνισμα» του τροχού.

• Τοποθέτηση
Τα σημερινά ζαντολάστιχα κατασκευάζονται με χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την βέλτιστη τοποθέτηση. Οι ζάντες έχουν σημάδια που καθορίζουν το χαμηλότερο σημείο της διαμέτρου τους. Τα λάστιχα, επίσης έχουν σημάδι για το υψηλότερο σημείο. Συνδυάζοντας αυτά τα δυο σημεία, ελαχιστοποιούμε το βάρος κατα τη ζυγοστάθμιση και πετυχαίνουμε το βέλτιστο κεντράρισμα ζάντας/ελαστικού.

• Διαφορά δυναμικού περιμέτρου
Σε σπάνιες περιπτώσεις, ένα λάστιχο μπορεί να είναι κατασκευασμένο με διαφορετική ακαμψία στα πλαϊνά του, δημιουργώντας διαφορά δυναμικού, καταλήγοντας σε πρόβλημα απόδοσης και οδηγικής συμπεριφοράς. Τα νέας τεχνολογίας μηχανήματα ζυγοστάθμισης μπορούν να εντοπίσουν αυτό το ελάττωμα και να υποδείξουν στον τεχνικό την ιδανική θέση του ελαστικού προκειμένου να εξαλειφθεί το πρόβλημα.

• Τοποθέτηση βαριδίων
Πολλά απ’ τα σημερινά είδη ζαντών απαιτούν τοποθέτηση ιδιαίτερων βαριδίων, ώστε να επιτευχθεί η ακριβής ζυγοστάθμιση. Ο τεχνικός συνήθως μπορεί να συμβουλέσει για την καλύτερη μέθοδο.

Υπάρχουν δυο κατηγορίες τροχών, αυτοί που κεντράρονται κατα την τοποθέτηση στις πλήμνες (hub centric) και αυτοί που κεντράρονται στα μπουλόνια (lug centric). Κάθε τύπος έχει και διαφορετική μέθοδο τοποθέτησης που απαιτεί ειδικό εξοπλισμό.
Στο εμπόριο υπάρχουν ειδικοί δακτύλιοι πλήμνης (hub rings) που βοηθάνε στην σωστή τοποθέτηση της ζάντας στο μουαγέ και έχουν αποτελέσματα και στους δυο τύπους τροχών.
Στην παρακάτω εικόνα, έχουμε την πλήμνη με κόκκινο χρώμα. Η εργοστασιακή ζάντα του αυτοκινήτου είναι hub centric, άρα η διάμετρος του κέντρου της ταιριάζει με τη διάμετρο της πλήμνης.

Εικόνα

Τί γίνεται όμως αν το κέντρο της ζάντας είναι μεγαλύτερο; Συνήθως τοποθετούμε τη ζάντα στα μπουζόνια και έτσι την κάνουμε lug centric. Για να γίνει η ζάντα πάλι hub centric απλά τοποθετουμε ένα hub ring ανάλογης διάστασης.

Εικόνα

Παρακάτω φαίνεται η διαφορά της εργοστασιακής ζάντας (κόκκινη βούλα) και της aftermarket (μπλέ βούλα). Το δαχτυλίδι βοηθά ώστε η διαδικασία να γίνει με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, δηλαδή με την hub centric μέθοδο.

Εικόνα

πηγή: www.pajeroclub.gr
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Νοέμ 12, 2007 4:45 pm

ευχαριστούμε Χρήστο

επόμενο πόστ για το τι γίνεται στην πράξη στο Jimny σε μερικές μέρες
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό marselos autoparts » Δευτ Νοέμ 12, 2007 6:32 pm

troll εισαι ωραιος λεμε :thumbsup: :thumbsup:
MARSELOS AUTOPARTS
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
http://www.smart-antallaktika.gr/
Άβαταρ μέλους
marselos autoparts
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 6:35 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 2106619955

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Δευτ Νοέμ 12, 2007 6:46 pm

Σωστος και πολυ αναλυτικος
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 12, 2007 10:38 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Antonis » Δευτ Νοέμ 12, 2007 11:11 pm

JimnyClub.Gr
Άβαταρ μέλους
Antonis
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 11:58 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό safin » Τρί Νοέμ 13, 2007 12:23 pm

Αλλο ένα τέτοιο και θα ανοίξω.... συνεργείο!
Ευχαριστώ και γω troll
safin
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 03, 2007 11:57 am
Τοποθεσία: Κυκλάδες

Δημοσίευσηαπό Jimnakias » Τρί Νοέμ 13, 2007 3:23 pm


SEEK AND YE SHALL FIND !!!
Άβαταρ μέλους
Jimnakias
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 29, 2005 7:09 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Δημοσίευσηαπό gtcrem147 » Πέμ Νοέμ 22, 2007 2:31 pm

Γεια σας. Έχω παραγγείλει ένα Jimny αλλά με αυτά που διάβασα εδώ έχω αρχίσει και παραξενεύομαι. Πόσες είναι οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο σε ένα καινούργιο αμάξι. Επίσης αυτό που με μπέρδεψε είναι για τον λόγο που πρέπει η ζυγοστάθμιση να γίνει με το αυτοκίνητο.
GTC
gtcrem147
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 03, 2007 6:50 am
Τοποθεσία: Monza

Δημοσίευσηαπό sakman » Πέμ Νοέμ 22, 2007 8:17 pm

Γειά σου και ΄σένα . Απ΄ ότι βλέπω για τόπο έχεις το ναό της ταχύτητας ,οπότε μην περιμένεις την απολυτότητα της F1 , το off road είναι άλλο πράγμα . Παρά τα μικροπροβλήματα στον δρόμο , το Jimny θα το ΄φχαριστηθείς στο βουνό, μην ζητάς την ευστάθεια ¨ γρήγορων ¨ οχημάτων , ( και μην ψολοχάνεσαι με αυτά , κατά τον Πετρο ΧΧ) :hehe: :hehe: :hehe:
( Και για να μην παρεξηγηθώ ,η παρένθεση είναι το νέο χιούμορ του Forum )
Άβαταρ μέλους
sakman
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Τρί Μαρ 13, 2007 7:05 pm
Τοποθεσία: Βριλήσσια + Ηλιούπολη

Δημοσίευσηαπό jimmy's » Παρ Δεκ 07, 2007 5:59 pm

Γεια σας παιδια.Εμενα μουχει σπασει τα νευρα αυτο το τρεμουλο!Τον ιουλιο σε σερβις σε εξ.συνεργειο στο περιστερι μου ειπαν οτι η εταιρεια αλλαζει ζαντες,δισκους κτλ δωρεαν σε οσους ειναι μεσα στην εγγυηση.εχουμε δεκεμβρη και ακομα τιποτα!!Οποτε τους ρωταω μια δεν εχουν ζαντες,μια δισκους,και ολο "θα σας ειδοποιησουμε κυριε"!Ωραιοι ετσι??Η πλακα ειναι οτι ηθελα να αλλαξω λαστιχα και δισκους για αναβαθμιση στα φρενα,αλλα μου ειπαν μην κανης τιποτα μεχρι να αντικαταστησουμε τα εξαρτηματα.Αποτελασμα,εχω ενα αμαξι με μετρια-χαλια λαστιχα που σκαμπιλιζει στα 80 επειδη περιμενα τους μ..κες!Τωρα που θα εχω χρονο λογω αδειας,θα παω να τους μπινελικωσω,και θα τα φτιαξω με δικα μου εξοδα ολα αυτα να τελειωνη το θεμα.Το jimny ειναι vvt μοντ.06 με 28000 χλμ(πλεον).(Σκεφτομαι να τους τα συρω και σε κανα περιοδικο).
jimmy's
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2006 1:17 am
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό Antonis » Παρ Δεκ 07, 2007 6:17 pm

Στο Περιστέρι είναι 2 η Personal best και ο Χανιώτης. Εγώ το δικό μου το πάω στο Χανιώτη και μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα.Αυτά που λές τα άλλαξα και εγώ.Μέσα σε 2 μέρες τα είχαν φέρει και τα είχα βάλει και από τότε το πρόβλημα τέλος.

Εσύ που το πάς;
JimnyClub.Gr
Άβαταρ μέλους
Antonis
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 11:58 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 43 επισκέπτες