Αδερφια καλημερα .
Ευχαριστω πολυ πρωτα απ'ολα για τις απαντησεις σας , πραγματικα ακομα και το πιο απλο σχολιο μπορει να βοηθησει .
Ενα μεγαλο λαθος που πιστευω οτι εκανα ειναι οτι προσπαθουσα να ανεβω την αμμο-ανηφορα διαγωνια γιατι στο κουτο μυαλο μου ετσι φενοταν η κληση μικροτερη ομως στην ουσια οταν το αμαξι εγερνε λογω βαρυτητας εχανα σε προσφυση με αποτελεσμα να σκαβω , οσο ζω μαθαινω θα πω εγω..
Βρηκα τελικα απο συναδελφο μηχανικο τα BF Goodrich a/t MT KM ,
το λαστιχο ειναι πραγματικα αδουλευτο καθως αυτος το ειχε στο vitara του αλλα το κουνουσε μονο απο σπιτι μεχρι το μαγαζι , το λαστιχο ειναι σαν καινουριο απο αποψη πελματος απλα ειναι του 2010 .
Το απιστευτο στην ιστορια μου ειναι οτι ενω πηγα να τον δω να ριξει μια εμπειρη ματια στο αμαξι μιας και δουλευει Suzuki εδω και παρα πολλα χρονια οταν του ειπα την καψα μου για το συγκεκριμενο λαστιχο μου προτεινε να κανουμε τραμπα τα λαστιχα μας !!! , να του δωσω τα Grandtrek και να μου δωσει τα ΚΜ . Πραγματικα εμεινα αφωνος και επι τοπου πηγαμε τα αυτοκινητα μας στο λαστιχα για να κανουμε την τραμπα..
Αμα σε θελει η ρουσλανα η μπαλα σε θελει...
Φωτογραφια απο την τελικη οψη του αυτοκινητου με 3 ποντους ψηλωμα και 215χ75χ15 λαστιχο στις μαμα ζαντες: