Αμμος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ .

Τα παπουτσάκια του θηρίου

Αμμος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ .

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Δευτ Νοέμ 04, 2013 10:01 am

Καλημερα σε ολη την παρεα .

Πριν περιπου δυο μηνες αγορασα ενα μεταχειρισμενο jimnyτου 2008
To πηρα γιατι εχω τρελα με το ψαρεμα και με αυτο ελπιζω να πηγαινω οσο πιο ανετα γινεται σε παραλιες και αμμουδες.

Οταν το αγορασα ο φιλος ειχε πανω σιδερενιες ζαντες και 215χ75χ15 BF Goodrich Mud Terrain λαστιχο με αλλαγμενη αναρτηση σε mad ελατηριο monroe αμορτισερ κερσιζοντας ετσι 3 ποντους υψος.

με το συγκεκριμενο setup δοκιμασα να παω σε καποιες σχετικα δυσκολες αμμουδιες χωρις να αντιμετωπισω καποιο προβλημα.

Αφου πιστεψα οτι το αυτοκινητο παει παντου πουλησα τα ζαντολαστιχα και εβαλα τις μαμα ζαντες αλουμινιου και κατι αλλα λασχτιχα που ειχα dunlop grandtrek a/t 205χ70χ15 και πραγματικα οσες φορες πηγα σε αμμο ειτε το ζορισα ειτε οχι το αυτοκινητο κολλησε λιγο η ακομα και πολυ ..

Επισης παρατηρησα οτι το αυτοκινητο στην οπισθεν εχει την διπλασια δυναμη.. ή μηπως ειναι ιδεα μου ?

Τωρα οπως θα καταλαβατε θα αλλαξω παλι λαστιχα και θελω την γνωμη σας τι διασταση και τι λαστιχο να βαλω ετσι ωστε να εχω την καλυτερη αποδοση στην αμμο...
Ευχαριστω εκ των πρωτερον οποιαδηποτε συμβουλη ειναι χρησιμη !
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Νοέμ 04, 2013 10:12 am

Για την αμμο χρειαζεσαι φαρδυ ελαστικο και οσο γινεται λιγοτερο αγριο. Επισης θα σου προτεινα να εχεις κοντα σου ενα κομπρεσερακι και οταν πατασ αμμο να μειωνεις αρκετα την πιεση και οταν πατησεις παλι ασφαλτο κτλ τα ξαναγεμιζεις, Θα δεις μεγαλη διαφορα, θα σου προτεινα να το δοκιμασεις και τωρα.. ενα σχετικο αρθρο ειναι αυτο http://www.jimnyclub.gr/garage/?cat=7&article=54
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Δευτ Νοέμ 04, 2013 10:38 am

επισης αν πιστευετε οτι αν ενα μπλοκε διαφορικο πισω θα κανει μεγαλη διαφορα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου στην αμμο.

Ευχαριστω !
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Δευτ Νοέμ 04, 2013 10:46 am

offroad_master έγραψε:Για την αμμο χρειαζεσαι φαρδυ ελαστικο και οσο γινεται λιγοτερο αργιο. Επισης θα σου προτεινα να εχεις κοντα σου ενα κομπρεσερακι και οταν πατασ αμμο να μειωνεις αρκετα την πιεση και οταν πατησεις παλι ασφαλτο κτλ τα ξαναγεμιζεις, Θα δεις μεγαλη διαφορα, θα σου προτεινα να το δοκιμασεις και τωρα.. ενα σχετικο αρθρο ειναι αυτο http://www.jimnyclub.gr/garage/?cat=7&article=54



Φιλε Γιψργο ευχαριστω για την απαντηση σου.
Ακομα και χθες που κολλησα ξεκολλησα μετα απο 2 ωρες παρατηρησα οτι το αυοκινητο πηγαινε μια χαρα αλλα αυτο που με " προδιδε " ηταν οτι το λαστιχο γυρνουσε τρελα στην αμμο με αποτελεσμα να σκαβει ..
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 04, 2013 3:24 pm

Μου κανει εντυπωση που με το πιο ασφαλτινο ελαστικο σου σπινιαριζε τρελλα.
Οταν ειχα παρει το δικο μου και ηταν τελειως μαμα, το ειχα χωσει σε μια παραλια και σταματαγα και ξεκιναγα πισωκινητος για πλακα. ΟΧΙ σε λοφισκους βεβαια, άλλα σε ευθεια ηταν μια χαρα.



Μπορει να σου φανει χαζο αυτο που ρωταω, αλλα η τετρακινηση και τα αργα εμπαιναν κανονικα? Γιατι το να σκαβει ο τροχος στην αμμο γινεται οταν το αυτοκινητο κατσει με την κοιλια στην αμμο και ακινητοποιηθει.
Μηπως εχει προβλημα η τετρακινηση?


Υ.Γ. Η οπισθεν εχει μικροτερο βημα ακομη και απο την πρωτη, και δικαιολογημενα σου φαινεται πιο δυνατο.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Νοέμ 04, 2013 3:27 pm

Επισης η οδηγηση σε αμμο απαιτει σταθερη ταχυτητα κ οσο γινεται λιγοτερες αλλαγες κατευθυνσης
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Δευτ Νοέμ 04, 2013 3:41 pm

Για να σας δωσω μια εικονα για το σκηνικο ,
απο χωματνο δρομο κατεβηκα στην αμμο σε μια κληση 40 μοιρων
και στην ευθεια πηγαινα αρκετα καλα , μετα ομως οταν επρεπε να ξανα-ανεβω στον χωματινο δρομο και οταν εφτανα στην αρχη αυτης της κλησης των 40 μοιρων το αυτοκινητο αντι να προχωρα εσκαβε , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ειχα βαλει 4LO :!: .

To μπλοκε πισω διαφορικο πιστευετε οτι σε περιπτωσεις ΑΜΜΟΥ θα κανει μεγαλη διαφορα και αν ναι ποιος τυπος γιατι απο οσο εχω προλαβει να διαβασω εδω στο φορουμ εχει ενα ARB και ενα αλλο επιλεκτικο..

Επισης ενα πιο φαρδυ λαστιχο θα ειναι καλυτερα για την αμμο απο οτι εχω καταλαβει , εγω εχω αυτη την στιγμη αγορασει σιδερενιες ζαντες
15x5.5JJ 3.098/7/55JK29 σε αυτες τις ζαντες μπορω να βαλω 235χ75χ15 η ειναι πολυ φαρδυ και θα χαλασει αμεσως ?
πως μπορω επισης να ξερω αν με 235 φαρδος δεν θα βρισκει στους θολους ?

Συγνωμη αν κουρασα αλλα ειμαι και δηλωνω ασχετος
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Νοέμ 04, 2013 3:50 pm

Εγω θα λεγα 215/75/15 σε ΑΤ. Το μπλοκε θα βοηθησει αλλα ισως θα πρεπε να σκεφτεσαι πρωτα για εργατη ή αλλους τροπους απεγκλωβισμου..
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Νοέμ 04, 2013 4:45 pm

Αφου ειχες πριν τα BF MUD 215x75x15 γιατι δεν βαζεις παλι τα ιδια?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Δευτ Νοέμ 04, 2013 9:29 pm

heroicentaur έγραψε:Αφου ειχες πριν τα BF MUD 215x75x15 γιατι δεν βαζεις παλι τα ιδια?



Τα ιδια θα βαλω μαλλον φιλε , απλα αν μπορεσω να κλεψω λιγο στο φαρδος χωρις να διακυνδυνευσω κατι αλλο τοτε θα ειναι λιγο καλυτερα.
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Νοέμ 04, 2013 11:27 pm

40 μοιρες και αμμος δεν ειναι και οτι καλυτερο. Θελει αρκετη φορα για να βγεις. Βασικα οτιδηποτε πανω απο 20 μοιρες σε αμμο θελει φορα.

Για να βγεις απο τετοιες συνθηκες θελεις μπλοκε μπρος-πισω 215 πελμα και σχετικη φορα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3443
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Gandalf » Τρί Νοέμ 05, 2013 2:25 pm

40 ε ?
:whistle:
Gandalf
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 17, 2004 2:41 pm

Δημοσίευσηαπό Dimny » Τρί Νοέμ 05, 2013 3:09 pm

JEO έγραψε:40 μοιρες και αμμος δεν ειναι και οτι καλυτερο. Θελει αρκετη φορα για να βγεις. Βασικα οτιδηποτε πανω απο 20 μοιρες σε αμμο θελει φορα.

Για να βγεις απο τετοιες συνθηκες θελεις μπλοκε μπρος-πισω 215 πελμα και σχετικη φορα.


Και πολύ τύχη!!! 40 μοίρες ανεβαίνεις με κοντά ακόμα και άσφαλτο να έχει κατω...
Άβαταρ μέλους
Dimny
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 11:19 am
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Νοέμ 06, 2013 12:27 am

Φίλε μου όντως οι 40 μοίρες είναι πολλές, θα έλεγα οτι είναι τρομακτικές να τις κατέβεις με άμμο (εννοώ με την σκέψη "πως θα ξανανέβω μετά")

Όλα τα παραπάνω ισχύουν πάντως.
Σίγουρα κατεβάζεις πιέσεις όταν τα βρείς σκούρα, για να έχεις περισσότερη επιφάνεια επαφής. Κατεβασμένες πιέσεις νομίζω οτι είναι πιό αποτελεσματικές απο το μπλοκέ.

Γενικά η άμμος θέλει cruising, που σημαίνει οτι πρέπει να χρησιμοποιείς αρκετά τη ροπη του αυτοκινήτου, που για να την αποκτήσεις και να την διατηρήσεις θέλεις δύναμη. Και εννοείται πρέπει να προνοείς πού θα σταματήσεις, και πού θα στρίψεις.

Το μεγαλύτερο λάστιχο εννοείται οτι είναι πάντα καλύτερο, με μεγαλύτερες επιφάνειες, αλλά και μεγαλύτερο ύψος στα διαφορικά σου. Το 215/75 είναι οριακά το μεγαλύτερο που μπορεί να σηκώσει το μαμά μοτέρ και η μετάδοση, ωστε το αυτοκίνητο να παραμένει δυνατό με το αργό.

Με το Geolandar 215/75 που φοράω το καλοκαίρι τραβηξα πριν 2 καλοκαιρια τακαρισμένο sportage μέχρι την κοιλιά, τραβώντας ταυτόχρονα με εργάτη και αργή όπισθεν πάνω σε άμμο... Το εκτιμώ πολύ το λάστιχο, σε αυτή την διάσταση, είναι και σε πολλά άλλα ικανό, αλλά να ξέρεις οτι σου καταναλώνει ακριβώς όσο το ΜΚ2 που φορούσες.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Mpoulis » Τετ Νοέμ 06, 2013 9:34 am

Αδερφια καλημερα .

Ευχαριστω πολυ πρωτα απ'ολα για τις απαντησεις σας , πραγματικα ακομα και το πιο απλο σχολιο μπορει να βοηθησει .
Ενα μεγαλο λαθος που πιστευω οτι εκανα ειναι οτι προσπαθουσα να ανεβω την αμμο-ανηφορα διαγωνια γιατι στο κουτο μυαλο μου ετσι φενοταν η κληση μικροτερη ομως στην ουσια οταν το αμαξι εγερνε λογω βαρυτητας εχανα σε προσφυση με αποτελεσμα να σκαβω , οσο ζω μαθαινω θα πω εγω..

Βρηκα τελικα απο συναδελφο μηχανικο τα BF Goodrich a/t MT KM ,

το λαστιχο ειναι πραγματικα αδουλευτο καθως αυτος το ειχε στο vitara του αλλα το κουνουσε μονο απο σπιτι μεχρι το μαγαζι , το λαστιχο ειναι σαν καινουριο απο αποψη πελματος απλα ειναι του 2010 .
Το απιστευτο στην ιστορια μου ειναι οτι ενω πηγα να τον δω να ριξει μια εμπειρη ματια στο αμαξι μιας και δουλευει Suzuki εδω και παρα πολλα χρονια οταν του ειπα την καψα μου για το συγκεκριμενο λαστιχο μου προτεινε να κανουμε τραμπα τα λαστιχα μας !!! , να του δωσω τα Grandtrek και να μου δωσει τα ΚΜ . Πραγματικα εμεινα αφωνος και επι τοπου πηγαμε τα αυτοκινητα μας στο λαστιχα για να κανουμε την τραμπα..
Αμα σε θελει η ρουσλανα η μπαλα σε θελει...


Φωτογραφια απο την τελικη οψη του αυτοκινητου με 3 ποντους ψηλωμα και 215χ75χ15 λαστιχο στις μαμα ζαντες:


Εικόνα
Guns and condoms are alike , better have one and not need it , than need one and not have it...
Mpoulis
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 07, 2013 7:29 am

Επόμενο

Επιστροφή στο Λάστιχα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron