205 70 R15 AT VS 205 75 R15 AT

Τα παπουτσάκια του θηρίου

205 70 R15 AT VS 205 75 R15 AT

Δημοσίευσηαπό KOSTANTIS2008 » Σάβ Μαρ 30, 2013 2:40 pm

Φίλοι μου γεια σας..θα ήθελα σε αυτό το θέμα να κάνουμε μια σύγκριση!! Γράψετε τις γνώμες σας έχοντας δοκιμάσει τις ανωτέρω διαστάσεις ελαστικών (και να μη τις έχετε δοκιμάσει πείτε τα πιστεύω σας) για να βοηθηθούμε και εμείς που έχουμε σκοπό να αλλάξουμε λαστιχάκια και να προχωρήσουμε σε αλλαγή ύψους προφίλ (όχι όμως πλάτος πέλματος)!!

Είμαι κάτοχος ενός jimny με τον παλιό προφυλακτήρα!! Το χρησιμοποιώ 70% άσφαλτο 30% χώμα και μια- δυο φορές το μήνα σε άμμο και εκτός δρόμου αποδράσεις (όπου με παίρνει βασικά γιατί δεν είμαι και για πολλά!!)
Τα λάστιχα που φοράω τώρα είναι τα 205 70 R 15 ΑΤ CONTINENTAL CROSS CONTACT ευχαριστημένος προς το παρών και με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπο (το έχω γράψει και σε παλαιότερο post).
To θέμα είναι ότι πλέον θέλω να γεμίσω λίγο τους θόλους μου παραπάνω(εμφάνιση), και να σηκώσω λίγο το αμάξι (για τα δύσκολα) χωρίς ακρότητες και υπερβολικά ψηλώματα αφού δε νομίζω να χρειάζομαικάτι παραπάνω!! Θέλω όμως να ξέρω αν όλο αυτό αξίζει..δηλαδή τι θα κερδίσω και που θα χάσω.
Πχ ροπή, κρατήματα, επιτάχυνση, χάνω πολλά εκεί!!


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων αφού ξέρω ότι θα με βοηθήσετε!!!! :D
Άβαταρ μέλους
KOSTANTIS2008
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 09, 2012 6:26 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Τετ Απρ 03, 2013 9:16 pm

Φίλε μου, δεν θυμάμαι ποσα λάστιχα βγαίνουν σε 205/75/15. Νομίζω οτι δεν θα βρείς μεγάλη ποικιλία. Άρα μάλλον πας για 215/75/15. Γενικά αν είσαι της ασφάλτου και άντε κανένα χωματόδρομο, χάνεις. Σίγουρα καταναλώνει, σίγουρα κόβει, και στην επιτάχυνση και στη ροπή και στην τελική. Και υπάρχει περίπτωση να βρίσκει κάπου σε κάποια μοντελα, ανάλογα το λάστιχο.

Κερδίζεις κάτι στην κύλιση. Όχι, μήν μπερδεύεσαι, δεν γίνεται mercedes. Σχεδόν ούτε το καταλαβαίνεις αν δεν μπείς αμέσως σε ενα αυτοκίνητο με 205/70 για να δείς οτι υπάρχει κάποια διαφορά. (γνώμη μου-μή άξια προσοχής)
Κέρδίζεις σίγουρα σε ύψος και αυτό αν κάνεις περίεργα περάσματα γενικά είναι καλό, ακόμη και με Α/Τ λάστιχο αν δεν έχεις βρεγμένο χώμα. κι όμως το 1,5 εκατοστό παραπάνω στα διαφορικά σου είναι κάτι. Αν είσαι αριθμητικός τύπος, σκέψου οτι τα διαφορικά μας ακόμη και δεκάποντη ανάρτηση να φορέσεις είναι στα 19 εκ. ύψος απο το έδαφος, άρα το 1,5 εκ περισσότερο είναι περίπου 7,9% ψήλωμα.......... :shock:
Σίγουρα όσο μεγαλώνει το τακούνι τόσο πιο εύκολα καθαρίζει απο λάσπη, ομως όσο και να προσεύχεσαι το ΑΤ δεν γίνεται ΜΤ.

Εγώ φοράω 215/75 και σε ΑΤ (geolandar) και σε ΜΤ (mk2) και είμαι ευχαριστημένος για το δικό μου στύλ, και τις ανάγκες μου.

Πλέον υπάρχουν και κάποιοι δείκτες που μπορείς να δείς κάποιες παραμέτρους, πχ την κατανάλωση, που μπορεί να διαφέρουν απο λάστιχο σε λάστιχο. Πχ ΜΤ BfGoodrich σε 215/75 κάνει 300-320 χλμ το γέμισμα(ακριβώς όσο κάνει και το Yokohama Geolandar), ενω παίζει στα 350-360 χλμ σε 215/75 MT Hankook. (μιλάμε για vvt με βενζίνη)

Μια μικρή αμφιβολία εχω σχετικά με το γεγονός οτι οι διαστάσεις πανω απο 205/70 είναι για βαρύτερα αυτοκίνητα και ο δείκτης φορτίου στα 215/75 είναι μεγαλύτερος. Δεν ξέρω μήπως αυτό επηρεάζει την πρόσφυση στην ασφαλτο, διοτι δεν έχω το αποτέλεσμα που θα περίμενα απο το Geolandar, ειδικά στο φρενάρισμα. Τα δουλεύω σε πιέσεις 23-25 τα μπροστινά για να είναι άνετα και όχι κούτσουρα στους σουπερ δρομους της θεσσαλονίκης, και οταν θέλω να κάνω ταξιδάκι τα ανεβάζω μέχρι 28 για οικονομία.

Δεν ξέρω κατα πόσο βοήθησα!
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό KOSTANTIS2008 » Τρί Απρ 09, 2013 10:32 am

Περίμενα μια απάντηση.....Αυτή όμως δεν ήταν απάντηση!!!! Ήταν Επιστημονική ανάλυση έρευνας!!!! :D
Ειλικρινά έμεινα άφωνος!!

Ευχαριστώ kermit!!
Άβαταρ μέλους
KOSTANTIS2008
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 09, 2012 6:26 pm

Δημοσίευσηαπό MKK » Τρί Απρ 09, 2013 7:08 pm

MKK
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: Τρί Απρ 12, 2011 5:32 pm


Επιστροφή στο Λάστιχα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες