Τελικά προχώρησα στην πιο "εύκολη" και οικονομική λύση που ήταν η προσθήκη αποστατών +32mm, Greystone.
Η συμπεριφορά του τιμονιού δεν ήταν καθόλου ίδια με πριν καθώς στις ταχύτητες 60-80Κm (και πάνω από 100Κm κάποτε) εμφανίστηκε ένα πάρα πολύ ενοχλητικό και επικίνδυνο τρέμουλο. Λόγω σπασίματος του αριστερού χεριού και ουσιαστικά αποχή από offroad διαδρομές αλλά και μακρινών ταξιδιών το άφησα περίπου ένα μήνα έτσι αλλά πραγματικά ήταν πολύ επικίνδυνο.
Σήμερα λοιπόν το πήρα για ζύγισμα και μετά από προσθήκη αρκετών βαριδίων και αλλαγή μπρος πίσω του ενός τροχού, το Jimny πραγματικά έγινε άλλο αμάξι! Εδώ να σημειώσω ότι έχω λάστιχα BF Goodrich Mud 215/75/15 και έχω αμορτισέρ τιμονιού ΟΜΕ. Πριν τους αποστάτες δεν μου έκανε αυτό το έντονο τρέμουλο, αλλά σίγουρα δεν μπορούσες να πεις ότι το τιμόνι ήταν και το πιο σταθερό. Ο μάστορας πραγματικά έμεινε έκπληκτος για το πώς ήταν δυνατό αυτός που μου είχε εφαρμόσει πέρσι τα BF Goodrich να μου τα είχε ζυγίσει και να ήταν σε αυτή την κατάσταση. Τι να πει κανείς... Επίσης ο μάστορας μου είπε ότι γενικά τα BF Goodrich Mud πολλές φορές έρχονται στραβά από το εργοστάσιο και γενικά προκαλούν πολλές φορές από μόνα τους τρέμουλο. Το ένα μπροστινό μου ήταν κάπως στραβό, γι αυτό καο το άλλαξε με το πίσω.
Τώρα το Jimny με τους αποστάτες και το ζύγισμα πραγματικά είναι ένα άλλο αμάξι! Απίστευτο το αποτέλεσμα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όταν στρίβω το τιμόνι εν κινήση κάποτε τρίβονται οι μπροστινοί τροχοί στους λασπωτήρες τους οποίους και θα αφαιρέσω. Επίσης η απόσταση των τροχών όταν στρίβω το τιμόνι από τον προφυλακτήρα έχει μειωθεί αλλά πραγματικά δε θέλω να ΄τον "κουρέψω"... Είδωμεν
Α ναι! Ξέχασα να σας πω ότι μόλις είδε ο μάστορας ότι στα λάστιχα είχα πίεση 1.3 μπροστά και 1.5 πίσω κόντεψε να πάθει συγκοπή. Μου "απαγόρευσε" να του βάζω κάτω από 2, είτε εντός είτε εκτός δρόμου...