Νέες δυνατότητες στη σύγκριση ελαστικών.

Τα παπουτσάκια του θηρίου

Νέες δυνατότητες στη σύγκριση ελαστικών.

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Παρ Σεπ 21, 2012 11:42 am

http://www.goodyear.eu/gr_el/tires/4x4/ ... rom=browse



Εικόνα


"Η νέα σήμανση της ΕΕ για τα ελαστικά παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά του ελαστικού σε σχέση με την ασφάλεια και το περιβάλλον. Όπως συμβαίνει και με την ενεργειακή σήμανση των συσκευών κουζίνας, έτσι και η σήμανση της ΕΕ για τα ελαστικά διευκολύνει τη σύγκριση των ελαστικών σε ό,τι αφορά την πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο, την αποδοτικότητα καυσίμου και τον θόρυβο.

Οικονομία καυσίμου

Ένα μέτρο της αντίστασης κύλισης του ελαστικού, η οποία επηρεάζει την αποδοτικότητα καυσίμου του οχήματός σας. Ταξινομείται από A (υψηλότερος δείκτης) έως G (χαμηλότερος δείκτης).


Πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο

Ένα μέτρο της ικανότητας φρεναρίσματος του ελαστικού σε βρεγμένους δρόμους. Η πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο ταξινομείται από Α (υψηλότερος δείκτης) έως F (χαμηλότερος δείκτης).


Θόρυβος

Ένα μέτρο για τον εξωτερικό θόρυβο που παράγεται από το ελαστικό, σε ντεσιμπέλ. Τα μαύρα ηχητικά κύματα αντιστοιχούν στην κατηγορία θορύβου του ελαστικού, από 1 (αθόρυβο) έως 3 (θορυβώδες).


Που μπορώ να βρω τη σήμανση ελαστικών της ΕΕ;

Από τον Νοέμβριο του 2012, όλα τα καινούργια ελαστικά θα φέρουν ένα αυτοκόλλητο με τη σήμανση ελαστικών της ΕΕ. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τη σήμανση επάνω στο ελαστικό, θα πρέπει να ρωτήσετε τον αντιπρόσωπο πωλήσεων, καθώς είναι υποχρεωμένος να παρέχει αυτές τις πληροφορίες. Επίσης, οι δείκτες της ΕΕ παρουσιάζονται για κάθε ελαστικό στην ιστοσελίδα μας.
Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Παρ Σεπ 21, 2012 12:06 pm

Γιατί είναι χρήσιμο αυτό??

Μώλις το διαπίστωσα, και θα σταθώ πάλι σε μία πολύ πετυχημένη διαπίστωση του kermit!
Eιχε γράψει ότι τα 215/75 at/s του καίγαν το ίδιο με τα km2! Στις παραπάνω μετρήσεις το at/s μπήκε στην κατηγορία G, τη χειρότερη δηλαδή, το ίδιο δηλαδή που λογικά θα γίνει και με το km2 όταν δοκιμαστεί.

Αν το ήξερε αυτό απο την αρχή πιθανόν να κατέληγε σε ένα at λάστιχο που θα είχε καλύτερη επίσδωση στο συγκεκριμένο τομέα.

Kαι από ότι φαίνεται θα πέσουν πολλά κάστρα.
Χαρακτηριστικό το παρακάτω όσο αναφορά την αντίσταση κύλισης των ελαστικών και άρα την επιβάρυνση της κατανάλωσης:

Mοντέλο - on/off - κλάση
goodyear duratrac- (30/70) - (E-F)
michelin latitude cross- (75/35) - (F)

δηλαδή? ένα λάστιχο με πολύ περισσότερο τακούνι μπορεί να κάει το ίδιο ή και λιγότερο απο ένα ποιο ασφάλτινο λάστιχο!!
Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα


Επιστροφή στο Λάστιχα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron