215/75 AT?

Τα παπουτσάκια του θηρίου

Δημοσίευσηαπό kermit » Πέμ Απρ 07, 2011 7:19 am

Thanks για τις απαντησεις, και συμφωνώ οτι μπιπ γόμα=κρατημα στη βροχή=φθορα στο χώμα.
ΑΛΛΑ,
Οπως αποκλειστικά γραφει ο τίτλος του θεματος, η ερώτηση είναι σχετικά με την διάσταση και όχι με το πελμα. Κατα 80% για το geolandar παω ούτως ή άλλως. Κοβει αρκετα? Καιει αρκετα? Παει ένα τσακ καλύτερα στην κύλιση εντος και εκτός?
(Δεν μέμφομαι κανεναν ετσι? απλα να ειναι πιο καθαρα τα threads, ουσιαστικά και ευκολοδιάβαστα, για να διαβάζονται και απο τα νέα μέλη οταν ψάχνουν.) 8)
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Απρ 07, 2011 9:11 am

Εγω οπως σου ειπα το 205/70/15 θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο. Τα ΜΤ σου αυτη τη διασταση δεν εχουν?
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Απρ 07, 2011 11:30 am

ωχ μας την είπε ...

Ενα 215 75 εχει ψηλότερα πλαινά από το αντίστοιχο 205 70 . Λογικα αυτό θα σήμαινε πως απορροφάει καλύτερα μικροανωμαλίες του οδοστρώματος .
Πρακτικά δεν ισχύει καθώς η διάσταση 205 70 σε Geolandar πχ έχω την άποψη πως φτιάχνεται ειδικά για 2-3 suv και το Jimny οπότε ειναι μαμίσιο με Γεολανδαρ πέλμα .

Το 215 75 δεν έχει καμία σχέση καθώς δεν μπαίνει σαν εργοστασιακό παρά μόνον σε πολύ βαρύτερα αυτοκίνητα . Αυτό σημαίνει πως to load rating του ελαστικού είναι εντελώς διαφορετικό και όντως οι διαφορές φαίνονται άμεσα στα χαρτιά...... και μπορείς να το τσεκάρεις και μόνος σου ?
Στην πράξη η διαφορά φαίνεται και σε άσφλατο και σε χώμα αφού η διαφορά στο Load rating είναι σημαντικός παράγοντας στην ποιότητα κύλισης .

Ασχετο αλλά γιατί δεν κάνεις αυτό που σου είπε κάποιος ? Ασε τα μυζηθροπιτάκια που έχεις για λάστιχα πάνω και πάρε σοβαρό λάστιχο για χειμώνα ..... :P
Υπογραφή
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6810
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό kermit » Παρ Απρ 08, 2011 7:29 pm

Ασχετο αλλά γιατί δεν κάνεις αυτό που σου είπε κάποιος ? Ασε τα μυζηθροπιτάκια που έχεις για λάστιχα πάνω και πάρε σοβαρό λάστιχο για χειμώνα ..... Razz

χελλοοοουυ!! γιατι είναι άνοιξη και μετά καλοκαίρι!!

το χειμώνα θα δω τι θα κάνω. Αν και υπάρχει σοβαρο κ υλοποιήσιμο σενάριο το χειμώνα το αυτοκίνητο να μην γραφει ουτε jimny ουτε BF απο τη μέση και κάτω... :twisted: δεν μπορω να πω παραπάνω τωρα.
Οτι και να κάνω όμως, το αυτοκίνητο δεν υπάρχει λογος να κινείται σε στεγνους μηνες με τακούνια, ειδικα οταν υπαρχει στο γκαραζ δευτερη τετραδα ζανταρισμενη, και υδραυλικος γρύλος+ηλεκτρικο μπουλονοκλειδο.

Γιώργο τα BF που φοράω ειναι 215/75 . Αν σε ξενίζει κάτι οπτικά ειναι οτι ειναι πιο λεπτά, στο πελμα ειναι περιπου οσο τα 205.
Πανο αρα λες οτι το 215/75 εχει αρκετα πιο σκληρα πλαινα, ας είναι και πιο μεγαλα,ε? Στα χαρτιά ποιο μεγεθος βλεπεις για να το κρινεις? Πχ μιλωντας γiα τo geolandar, το load ID στο 205/70 ειναι SL ενω στο 215/75 ειναι C. Αντίστοιχα, lbs@psi είναι 1565@51 για 205/70 και 1765@50 για 215/75
http://www.yokohamatire.com/tires/spec.aspx?tire=GEOLANDAR%20A/T-S
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό xarisJimny » Σάβ Απρ 23, 2011 9:06 am

kermit ta 215/75 βρίσκουν στα φτερα η όχι?επειδη το σηκωσα 5-6 ποντους
με MAD kai MONROE λεω να βάλω ωποσδήποτε 75αρι προφίλ να γεμίσει λίγο κ το κενό.Τώρα, 205 ή 215 λες να βάλω?
στη ζωή μετράει όχι πόσες φορές πέφτουμε αλλά πόσο γρήγορα ξανασηκωνόμαστε και συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
xarisJimny
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 12:27 pm

Δημοσίευσηαπό santo » Τετ Ιουν 08, 2011 10:56 pm

Το ιδιο ''σηκωμα'' εχω και εγω.Τα λαστιχα που εχω ειναι 215/75 (kumho kl71 MT,στην ζαντα 7ιντσ της excel) και ειναι ...ταμαμ.Ουτε πανω-κατω βρισκουν,ουτε δεξια αριστερα.Απο θεμα γεμισματος ...κενου εισαι κομπλε.Απο θεμα ουσιαστικο (οδηγησης) αν και εχει μειωθει η σπιρταδα(ειδατε ποσο ευγενικα το λεω?)εχω μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση,στην εκτος δρομου οδηγηση.Σε σημειο που,αν δεν εχεις εμπειρια,υπερεκτιμας τις δυνατοτητες σου,οχι του αμαξιου.Λασπη? για πλακα..Χιονι-παγος? ολα καλα αρκει να μη ενθουσιαζεσαι,χωρις σεβασμο...Αμμο-χωμα? δεν το σκεφτεσαι καν.Στην ασφαλτο,ανιαρα(ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΝΙΑΡΑ!) λογω ΜΤ και μεγαλυτερης διαστασης-βαρους ζαντας ελαστικου.Αλλα δε με νοιαζει ,γιατι τον τζιμι δεν τον πηρα για ασφαλτο(απλα περναω απο αυτην!!! :lol: )Πιστευω απο διασταση,οτι ενα 215 ειναι αυτο που χρειαζεσαι.Απο θεμα ελαστικου τωρα,εμπλεξες!Υπαρχουν πολλα και υπαρχουν πολλες και διαφορετικες αναγκες!Η επιλογη μου οπως ισως,εχεις καταλαβει ΜΤ πρωτογενες.Απλα και απολυτα :2gun: .
santo
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2009 6:09 pm

Δημοσίευσηαπό xarisJimny » Πέμ Ιουν 09, 2011 5:38 pm

φίλε santos,
σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.αλλά όταν λες "στην άσφαλτο επιεικώς ΑΝΙΑΡΑ",τί εννοείς???γλυστράνε στο βρεγμένο???από θόρυβο τι λένε???
στη ζωή μετράει όχι πόσες φορές πέφτουμε αλλά πόσο γρήγορα ξανασηκωνόμαστε και συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
xarisJimny
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 12:27 pm

Δημοσίευσηαπό kermit » Πέμ Ιουν 09, 2011 7:14 pm

Χάρη, επειδή τωρα μόλις ειδα οτι με ειχες ρωτήσει κάτι, οχι τα BF 215/75 με σιδερενια ζάντα και τον παλιό προφυλακτήρα δεν βρίσκουν σε οτιδήποτε στραμπούληγμα, οριακά όμως. Με αποστάτες μαλλον θα βρίσκουν, αλλα σίγουρος δεν είμαι. Για οποιαδόποτε άλλη παράμετρο (άλλη ζαντα, αλλη μάρκα, αλλο προφυλακτήρα) δεν γνωρίζω να απαντήσω.

Γενικότερα όμως, στα λάστιχα υπαρχουν κάποια αντικειμενικά χαρακτηριστικά και κάποια υποκειμενικά που είναι θέμα γούστου.
Πχ εγω θεωρώ αστείο να θετει κάποιος θεμα θορύβου στο jimny. Jimny στα σουαχίλι σημαίνει θόρυβος και σε άλλες γλώσσες σημαίνει άλλα πραματα.
Το 215/75, όπως και κάθε άλλη μεγαλύτερη διάσταση που θα βάλει κάποιος σε αυτοκίνητο που δεν εχει πειράξει την μετάδοση, θα φέρει αναγκαστικά 2 αρνητικά: κρεμασμα της δύναμης και αύξηση της κατανάλωσης. Αν δεν ζείς για να κάνεις off road ή αν δεν έχεις άλλο συγκεκριμένο λόγο, θα σε χαλάσει πάρα πολύ ειδικά το δεύτερο, με τις τιμές της βενζίνης στις μέρες μας. Εκτός αν το μάτι μετράει πιό πολύ απο την τσέπη.
Η συμπεριφορα τώρα έχει κάποιους αντικειμενικούς κανόνες. Όταν μιλάμε για ΜΤ για παραδειγμα και λεμε οτι στην ασφαλτο είναι καλό, εννοείται οτι δεν έχουμε ενα "καλό ασφάλτινο", αλλα ένα "συγκριτικά με άλλα ΜΤ, καλό". Αντίστοιχα όταν μιλάμε για ΑΤ πρέπει να εννοούνται οι αναλογίες αυτές, γιατι είναι ακυρες κατι κριτικές "φοβερό στη λάσπη" κλπ.

Για να κλείσω την μεγάλη παρένθεση, τα ΜΤ γενικα έχουν μπιπ γόμα και γαντζώνουν στην ασφαλτο. Οσο μεγαλώνουν οι ταχύτητες όμως το πατημά τους γίνεται λιγότερο σαφές, με οτι συνεπάγεται αυτό. Στο βρεγμενο ισχύει το ίδιο με επιπρόσθετο το οτι σε καθε τακούνι αναλογούν λιγότερα αυλάκια(συμπεράσματα ελεύθερα). Στο δε ασφάλτινο χιόνι ειναι τόσο χαλια όσο τα σπορ λάστιχα για τα κουπέ.
Για το ερώτημα "αναγώμωση ή όχι?" ειναι υποκειμενικές οι απαντήσεις. Το σίγουρο είναι οτι η αναγόμωση φτιάχτηκε για off, και ναι, οπως και να το κάνουμε παει καλύτερα εκτός, με ΟΠΟΙΟ πρωτογενές κ αν συγκρίνεις.

Με όλα αυτά θέλω να πώ οτι πρίν αλλάξετε κατι απο τις προδιαγραφές jimny και δώσετε χρήματα, σκεφτείτε όλα αυτα που συνεπάγεται η κάθε αλλαγή.

Και επειδή εγώ ανοιξα αυτό το θεμα , τελικά κατέληξα στα 215/75 geolandar.
Ο μόνος λογος αυτό το 1,5 εκατοστό ύψος στους άξονες, που τελικά το θεωρώ σημαντικό. Είτε βρεγμένα είτε στεγνα, ο βράχος είναι βράχος. Το κομμένο αυτοκίνητο το έχω συνηθίσει, και με το υγραέριο δεν κλαίω.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό santo » Πέμ Ιουν 09, 2011 10:44 pm

xarisJimny έγραψε:φίλε santos,
σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.αλλά όταν λες "στην άσφαλτο επιεικώς ΑΝΙΑΡΑ",τί εννοείς???γλυστράνε στο βρεγμένο???από θόρυβο τι λένε???
Οχι δε γλυστρανε (γιατι γενικα δεν τρεχω οταν βρεχει...!) και απο θορυβο,με το που ''τσουλανε'' σταματανε να ακουγονται(κυριολεκτικα!).Δεν ακουγονται σε σχεση με αλλα ΜΤ(παλιοτερα φορουσα τα edima extreme....σαματας) και πιστευω γενικα ολα τα αναγωμοσης,πανω κατω ετσι θα ειναι (με καθε επιφυλαξη ομως,γιατι δεν εχω δοκιμαση ολα τα ΜΤ που κυκλοφορουν!)Αυτα ομως αφορουν τα συγκεκριμενα λαστιχα(κρατημα,κυλιση στον...ασφαστρο) και πιστευω οτι τα πανε,παρα πολυ καλα για ΜΤ εκει(οχι θορυβο και καλο κρατημα).Δε μπαντ νιουζ ιζ,αυξημενη καταναλωση(10l 100km) και οχι μονο λογω ελαστικων ΜΤ αλλα ΚΑΙ αλλης διαστασης αλλα και αεροδυναμικης (σηκωμα +6).''Ανιαρα'' εννοω οτι εχει εχει χασει 5-10(?!) αλογα (τωρα το ειπα πιο προστυχα :lol: )Ειναι αληθεια,οταν φευγεις απο το μαμα ''στησιμο" αλαζουν πολλα.Αλλα προς το καλο και αλλα προς το λιγοτερο καλο.Αν ειμαστε κοντα κανονιζουμε βολτα και τα βλεπεις ο ιδιος σε πραγματικο χρονο.Παντως ετσι που ειναι το αμαξι μου,ειναι πραγματικα ενα αξιοπιστο εκτος δρομου οχημα που παει ΠΑΝΤΟΥ και μ'αρεσει :jumpy: !!!
santo
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2009 6:09 pm

Δημοσίευσηαπό xarisJimny » Παρ Ιουν 10, 2011 8:18 am

santo έγινες απολυτως κατανοητός και σ ευχαριστώ και παλι.Οσο για τη βόλτα εγώ είμαι Κοζάνη,εσυ?
στη ζωή μετράει όχι πόσες φορές πέφτουμε αλλά πόσο γρήγορα ξανασηκωνόμαστε και συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
xarisJimny
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 12:27 pm

Δημοσίευσηαπό santo » Παρ Ιουν 10, 2011 10:50 pm

Δε λεω οτι ειμαστε και γειτονες,αλλα μη νομιζεις οτι ειμαστε και μακρια.Δυστηχως εγω,ειμαι ακομα αθηνα.Ισως καποια στιγμη να βρεθουμε.Η εγω να ανεβω η εσυ να κατηφορισεις.Αν ειναι μιλαμε :beer: !
santo
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2009 6:09 pm

Δημοσίευσηαπό xarisJimny » Τετ Νοέμ 09, 2011 12:00 pm

kermit, τί λες για διάσταση 205-75-15???θα βρίσκουν?σκέφτομαι για τα MAXXIS PREDATOR.....
στη ζωή μετράει όχι πόσες φορές πέφτουμε αλλά πόσο γρήγορα ξανασηκωνόμαστε και συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
xarisJimny
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 12:27 pm

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Τετ Νοέμ 09, 2011 1:05 pm

Τα Maxxis Δε βγαίνουν σ'αυτή τη διάσταση απ' ό,τι ξέρω...
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kermit » Σάβ Σεπ 15, 2012 7:53 pm

Μιας και κάποτε είχα ανοίξει το θέμα εγώ, ας κάνω ενα update.

Σήμερα που έγινε το πρώτο σοβαρό off της σεζόν, έχω μέινει έκπληκτος με την συμπεριφορά των geolandar. Οι ουρανοί είναι ανοιγμένοι απο χθές και σήμερα όλη μέρα βρέχει ακομη. Το λάστιχο ανέβηκε όλη τη γνωστή (στους βόρειους) διαδρομή με τα νεροφαγώματα του χορτιάτη, με συνεχόμενη βροχή. Και όταν λέμε οτι ανέβηκε, εννούμε χωρίς οποιαδήποτε βοήθεια.

Στα ερωτήματα που είχα θέσει ο ίδιος πρίν τα βάλω.
2 καλοκαίρια φοράω τα geo 215/75, το αμάξι είναι τόσο κομμένο σε απόδοση και τσιμπημένο σε κατανάλωση όσο και με τα km2. Το λάστιχο είναι και ψηλό και φαρδύ. (πιο φαρδύ απο το mk2, αλλά το ίδιο ψηλό). Εν τούτοις μου αρέσει για τα δικά μου γούστα και στύλ. Στο δρόμο είναι αρκετά καλό, και στο εκτός σήμερα ειδικά με εντυπωσίασαν.

Βεβαια το "εκτός" είναι σχετικό, εννοείται οτι δεν μπορεί να περάσει βούρκους και μεγάλες λασπωμένες ανηφόρες, αλλα γι αυτούς που το off δεν είναι μονο λάσπη, η διάσταση σου δίνει καλά πατήματα και αυξημένο ύψος για πέτρες νεροφαγωματα κλπ. Επίσης δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά μου φαίνεται οτι τα τακούνια και τα αυλάκια είναι πιό μεγάλα απο οτι στη διάσταση 205/70.
Άβαταρ μέλους
kermit
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 444
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 04, 2007 8:50 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό ITI RIDER » Κυρ Σεπ 16, 2012 11:40 pm

kermit έγραψε:Μιας και κάποτε είχα ανοίξει το θέμα εγώ, ας κάνω ενα update.

Σήμερα που έγινε το πρώτο σοβαρό off της σεζόν, έχω μέινει έκπληκτος με την συμπεριφορά των geolandar. Οι ουρανοί είναι ανοιγμένοι απο χθές και σήμερα όλη μέρα βρέχει ακομη. Το λάστιχο ανέβηκε όλη τη γνωστή (στους βόρειους) διαδρομή με τα νεροφαγώματα του χορτιάτη, με συνεχόμενη βροχή. Και όταν λέμε οτι ανέβηκε, εννούμε χωρίς οποιαδήποτε βοήθεια.

Στα ερωτήματα που είχα θέσει ο ίδιος πρίν τα βάλω.
2 καλοκαίρια φοράω τα geo 215/75, το αμάξι είναι τόσο κομμένο σε απόδοση και τσιμπημένο σε κατανάλωση όσο και με τα km2. Το λάστιχο είναι και ψηλό και φαρδύ. (πιο φαρδύ απο το mk2, αλλά το ίδιο ψηλό). Εν τούτοις μου αρέσει για τα δικά μου γούστα και στύλ. Στο δρόμο είναι αρκετά καλό, και στο εκτός σήμερα ειδικά με εντυπωσίασαν.

Βεβαια το "εκτός" είναι σχετικό, εννοείται οτι δεν μπορεί να περάσει βούρκους και μεγάλες λασπωμένες ανηφόρες, αλλα γι αυτούς που το off δεν είναι μονο λάσπη, η διάσταση σου δίνει καλά πατήματα και αυξημένο ύψος για πέτρες νεροφαγωματα κλπ. Επίσης δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου, αλλά μου φαίνεται οτι τα τακούνια και τα αυλάκια είναι πιό μεγάλα απο οτι στη διάσταση 205/70.


το βάθος του πέλματος αυξάνεται σχεδόν πάντα μαζί με τη διάσταση! :wink:
Άβαταρ μέλους
ITI RIDER
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2010 8:47 pm
Τοποθεσία: Ορεινη Φθιωτιδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Λάστιχα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron