ΧΑΙΡΕΤΩ...
ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ "ΧΡΗΣΤΗΣ" JIMNY ΜΟΝΤΕΛΟ 2001...
ΕΦΤΑΣΕ Η "ΩΡΑ" ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ...!!! ΚΑΙ ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ (ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΙΣΘΗΡΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΑΝΕΥ ABS) ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟ "ΑΣΘΕΝΕΣ" ΦΥΛΛΟ ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΛΙΓΟ ΑΤΣΑΛΕΣ "ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ" ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ... ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ "ΙΣΧΥΡΟ" ΦΥΛΛΟ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ (ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ "ΠΑΝΤΑ ΒΡΕΧΕΙ" ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΣΚΙ.
ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 205 70 15. ΦΟΡΑΕΙ BRIDGESTONE S APO TH MAMA, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙ' ΑΥΤΑ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΕΙΔΙΚΟΥΣ" ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ "ΤΕΡΤΥΠΙΑ" ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ JIMNY ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ...
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΟΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΧΡΗΣΗ 80 ΟΝ 20 OFF, ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ JIMNY ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΙΘΑΝΟ ΜΙΚΡΟ OFF ROAD 'Η ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, ΕΧΩ ΙΕΡΑΡΧΗΣΕΙ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
1. MICHELIN SYNCHRONE 205 70 15 Η
ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ, ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ, ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΣΤΑ 380e. ΤΩΡΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ "ΕΧΤΡΑ" ΛΑΣΤΙΧΟ ΔΕ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΥΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΔΟΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ. ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ? Ο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ SYNCHRONE (LATITUDE) EINAI 90 10 STREET ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.
2. BRIDGESTONE S 'H T
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙ΄ΑΥΤΑ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΕΒΑΖΕ Η ΜΑΜΑ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΛΕΟΝ ΝΕΩΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΚΑΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ. ΕΙΝΑΙ 80 ΟΝ 20 ΟFF? ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΣΕ ΤΙΜΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 440e.
ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΤΑΚΤΙΚΟΙ" ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΕΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟ ΜICHELIN ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ BRIDGESTONE
ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ? ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ?
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΕΣ ΣΤΗΝ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΗΣΗ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣΗ, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ "ΝΕΑ" ΣΑΣ ...