ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση - κάθε πότε ?

Τα παπουτσάκια του θηρίου

ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση - κάθε πότε ?

Δημοσίευσηαπό Μαρία Σ. » Δευτ Φεβ 06, 2006 11:36 pm

...THE PRAY FOR SNOW VIDEO... winter 07-08
http://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU
Άβαταρ μέλους
Μαρία Σ.
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 1:14 pm

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Φεβ 07, 2006 12:15 am

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Μαρία Σ. » Τρί Φεβ 07, 2006 9:11 am

συγνώμη έχετε βάλει αυτό τον άνθρωπο να απαντάει και νομίζετε ότι μου λύθηκε η απορία έτσι απλά ? :twisted:
αυτά τα ψιλοήξερα και δεν είναι και καν εμπειρογνωμονική ανάλυση.. :twisted:
αφού το τιμόνι στο jimny μπορεί να παίζει για 1.000.000.000 λόγους ! W40 θα ψεκάσω στη μούρη σου!

ξαναρωτάω:

εάν δεν υπάρχει κάποιο άλλο πολύ φανερό πρόβλημα, όμως υπάρχουν πολλές εξορμήσεις που ζορίζουν πραγματικά το αμάξι π.χ. και είναι και γενικώς ταλαιπωρημένο (όπως πχ το δικό μου :) )
θα ήταν καλό να γινεται κάτι τέτοιο κάθε 25.000 χλμ πχ εάν δεν έχει ξαναγίνει ενδιάμεσα? ή είναι πεταμένα λεφτά?
...THE PRAY FOR SNOW VIDEO... winter 07-08
http://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU
Άβαταρ μέλους
Μαρία Σ.
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 14, 2005 1:14 pm

Δημοσίευσηαπό dambo » Τρί Φεβ 07, 2006 10:21 am

ζυγοστάθμιση μπορεί να χρειαζεσαι και κάθε βδομάδα, ανάλογα με τις λακούβες που θα πέφτεις. χεχε. γενικότερα ισχύει οτι σου είπε ο πέτρος, (εκτος του w40). Αν βρεις πχ την λακούβα του Πάνου θα χρειαστείς ενα πλήρες πακέτο που σημαίνει ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση, ζάντα, λάστιχο, και αν κάνεις και καλή δουλεία ίσως και αμορτισέρ.

Αν έχεις καινούρια λάστιχα καλά είναι να κάνεις μια ζυγοστάθμιση ξανά μετά απο 1000-2000 χιλίομετρα που το λάστιχο θα έχει πατήσει καλύτερα.
dambo
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 02, 2005 10:39 pm
Τοποθεσία: Γαλατία

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Φεβ 07, 2006 10:43 am

Λόγω της ανομοιόμορφης φθοράς που παρουσιάζουν τα ελαστικά δημιουργείται ανάγκη ζυγοστάθμισής τους. Η συχνότητα ορίζεται απο την χρήση που γίνεται στο όχημα.
Συνήθως στα τετρακίνητα με επιλογή(με κίνηση στους πίσω τροχούς) κάθε 20.000χλμ θα πρέπει να ακολουθήσουμε την εξής διαδικασία:

1. Ζυγοστάθμιση των ελαστικών.

2. Μεταφορά των εμπρός ελαστικών στον πίσω άξονα, εμπρός αριστερά -> πίσω αριστερά και εμπρός δεξιά -> πίσω δεξιά.

3. Μεταφορά των πίσω ελαστικών στον εμπρός άξονα "σταυρωτά", πίσω αριστερά -> εμπρός δεξιά και πίσω δεξιά -> εμπρός αριστερά.

Με αυτόν το τρόπο διατηρούμε τα ελαστικά σε καλή κατάσταση περισσότερο χρόνο έχοντας ομοιόμορφη φθορά σε αυτά.
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Τρί Φεβ 07, 2006 6:08 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Φεβ 07, 2006 6:47 pm

το ίδιο και εγώ , πατάμε πολύ φρένο .
Κάνε συχνή αλλαγή μπρός πίσω ελαστικών , δεν έχεις και εσύ άλλη λύση .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τετ Φεβ 08, 2006 9:41 am

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι


Επιστροφή στο Λάστιχα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες