λοιπόν είναι ένα θέμα που το έχουμε συζητήσει και αλλού,... τώρα δεν θυμάμαι που...
πάντως θυμάμαι ότι η πίεση πρέπει να συνδυάζεται με το βάρος του αυτοκινήτου - έτσι ώστε το ελαστικό να πατάει καλά το προφίλ του. (το αυτοκολλητάκι είναι του κατασκευαστή αρα υπολογισμένη η πίεση για το βάρος του jimny)
αν δηλ το jimny που είναι ελαφρύ, τσιτώσεις τα λάστιχα, μπορεί να μην πατάνε ΄σε όλο τους το προφίλ μιάs και δεν είναι αρκετά βαρύ το jimny.
το αποτέλεσμά μπορεί να είναι καλύτερη επιτάχυνση μιά και η τριβή είναι λιγότερη αφού το προφίλ πατάει λίγουλάκι λιγότερο, αλλά και λιγότερο κράτημα σε φρενάρισμα και σε βροχή.
δηλαδή, η πίεση που λένε πολλοί και στα καταστήματα των ελαστικών αλλά και σε βενζινάδικα είναι για να φορεθεί αυτό το λάστιχο απο βαρύ αμάξι, όχι για jimny.
ναι μεν έχει τεράστια διαφορά τραβάει πολύ καλύτερα με 30 πίεση, αλλά δεν έχεις ασφάλεια, και φθείρεις ΕΝΤΕΛΩΣ τα αμορτισέρ αφού το λάστιχο είναι πέτρα.
εγώ πολλά χρόνια έβαζα παραπάνω απο ότι λέει το αυτοκολλητάκι στην πόρτα - αλλά τελικά άλλαξα αφού κατάλαβα γιατί κάνουν λάθος ολοι αυτού που επιμένουν να το παραφουσκώνουν.
ας συνεχίσει και κάποιος άλλος εμπειρογνώμονας για το εξής θέμα
= και για εκτός δρόμου έτσι και αλλιώς πρέπει να έχεις χαμηλή σχετικά πίεση στα λάστιχα.