Υπαρχει ακομα μια εξηγηση περι των πιεσεων των ελαστικων. Σε αγωνιστικες οδηγικες συνθηκες, ενα λαστιχο με μεγαλυτερη πιεση συμπεριφερεται ακομα πιο ουδετερα σε στροφες, σλαλομ, φρεναρισμα, διοτι ο περισσοτερος αερας κανει πιο ακαμπτα τα πλαινα του αυτοκινητου. Ομως πιο σκληρα πλαινα σημαινει και επιβαρυνση της ανεσης στην καμπινα. Αλλα σε αγωνιστικες συνθηκες.....ποιος νοιαζεται για ανεση???
Ομως εδω το Jimny μας, δεν κατασκευαστικε για την Monza ουτε για το Silverstone, ετσι η Suzuki εδωσε περισσοτερο εμφαση στην πολιτισμενη μετακινηση (λογο και του πολυταλαντου χαρακτηρα του οχηματος). Η δε διαφορα στις πιεσεις (εμπρος- πισω) εχει να κανει (κατα το φτωχο μου το μυαλο) ως εξης:
Αν η μεγαλυτερη πιεση ανεβαζει τον δεικτη της πλευρικης προσφυσης τοτε:
Επειδη το αυτοκινητο ειναι επι το πλειστον πισωκινητο (πραγμα οχι τοσο διμοφιλες στον απειρο οδηγο) επελεξε συνειδητα με την διαφορα πιεσης εμπρος πισω, να προσδωσει στο μικρο τετρακινητο με το κοντο μεταξονιο, μια οσο το δυνατον ουδετερη.....ως.....υποστροφικη (ενιοτε) συμπεριφορα, ετσι ωστε να ειναι πιο προσιτη στον αμυητο καθημερινο και ανυποψιαστο οδηγο.
Ως γνωστον, ολοι οι κατασκευαστες των "απλων" αυτοκινητων, ακομα και των suv, εχουν σαν βασικο γνομωνα την ουδετερη ως υποστροφικη συμπεριφορα στο οριο. Διοτι οπως προ-ειπα, η υπερστροφικη συμπεριφορα χρειαζεται εμπειρια και εξειδικευση για να βγει ο αμυητος απο τη δυσκολη θεση.
Αυτα απο μενα......και συγνωμη για το μεγαλο ποστ.
Δοκιμαστε καποια φορα να βαλετε πισω 32 και μπροστα 25. Θα κοπαναει καπως το πισω μερος, αλλα θα "γυριζει τα οπισθια" ακομα πιο δυσκολα (τουλαχιστον στο στεγνο)