αλαγη γραναζιου στο βοηθητικο.

Οτι δεν υπάγεται στις άλλες κατηγορίες

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 17, 2013 5:37 pm

panosd έγραψε:Γιαννη αλλο τα γραναζια που λες εσυ κ αλλο το γραναζι που κατασκευαζουν

αυτοι που προανεφερα.

Αυτο που φτιαχνουν οι δικοι σας στα γρεβενα ειναι για 30'' τουλαχιστον

γιατι αν θυμαμαι καλα δινει μειωση 22% η 24%.

Οποτε δεν κανει για την διασταση που θελεις.

Για 195-80-15 η θα βαλεις κ/π αλλα παλι πολυ θα ειναι η βοηθητικο απο 413

η τα 2 γραναζια που δινει ο αμοργιανος.

Αν εχεις σκοπο στο μελλον να βαλεις μεγαλυτερα λαστιχα, πηγαινε πρωτα

σε κ/π κ μετα σε βοηθητικο απο σαμι 413.

Η λυση του γραναζιου στο μαμα βοηθητικο θα σου βγαλει προβλημα στην

καδενα, θα αρχισει να πηδαει δοντια αν το ζοριζεις πολυ.



τωρα φοραω 195\80\15 και θα παω παλι στα 205\70\15 και απο ζορισματα οχι και πολλα αλλα τωρα ετσι οπως εινα 2 αργο δεν σηκωνει με τιποτα... ρωτησα τον μαστορα που τα κανει και μου λεει κανενα προβλημα απολητως sorry για τα ορθογραφηκα αλλα ημαστε και λιγο ((χοριατουλια))


κ\π??????? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Δημοσίευσηαπό YannisS » Παρ Ιαν 18, 2013 12:00 pm

κ/π = κορωνοπήνια

Πάνο, συμφωνό με τα περισσότερα που λες. του έγραψα για τα γρανάζια του Αμοργιανού, επειδή έχει και σκοπεύει να κρατήσει μικρές διαστάσεις στα λάστιχά του.
Όσο για το ξεχείλωμα της αλυσίδας, έχει να κάνει με το πόσες ταρζανιές σκοπεύει να κάνει στο μέλλον. Πιστεύω πάντως, ότι με μια λογική χρήση και ήπια/σποραδική κακομεταχείρηση, το φαινόμενο αυτό θα αργήσει (πολύ?) να εμφανιστεί.
Πόσα χλμ έχεις φίλε μου μέχρι τώρα?
YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Ιαν 18, 2013 1:06 pm

Η αλυσιδα χαλαει και χωρις αλλαγη γραναζιων, ειμαι ενας απο τους πολλους παθοντες. Ο Αμοργιανος εχει διαφορες επιλογες για μειωσεις και μπορεις τα αργα να τα μειωσεις περισσοτερο.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Παρ Ιαν 18, 2013 1:26 pm

Επιμενω στην λυση των κ/π η βοηθητικου απο 413 κ 410 γτ ειναι κ το πιο

αξιοπιστο σε βαθως χρονου.

Οτι κ να κανεις, η αλυσιδα θα αρχισει να χαλαει κ να χαλαρωνει.

Κ μετα 300Ε για μια μεταχειρισμενη.

Δεν ειναι τυχαιο οτι οσοι ειχαν μαμα βοηθητικο μετα το αλλαξαν με αλλο απο

σαμι μαμα η με μειωτηρες.

Επισης κ το καβουκι των βοηθ. απο σαμι ειναι πιο ανθεκτικα απο του Jimny.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Ιαν 18, 2013 4:55 pm

Συμφωνω σε καποια απο τα λεγομενα σου.. Οντως πολλοι το αλλαξαν αλλα δεν υπηρχε παλια η εναλλακτικη να βαλεις μονο γραναζια. Επισης το καβουκι του jimny το θεωρω πιο ανθεκτικο ως καβουκι και μονο γιατι του σαμουραι το τρανσφερ δε λειτουργει με καδενα αλλα με σκετα γραναζια κατι που το κανει πιο ανθεκτικο. Φυσικα η τοποθετηση του ειναι πολυ πιο κοστοβορα μιας και θελει κεντρικους κτλ. Αν εχει καποιος τα χρηματα και σκοπευει αργοτερα να κανει καποια αλλη μειωση η λυση του σαμουραι ειναι καλυτερη αλλα και πιο ακριβη. Ωστοσο ο Αμοργιανος εχει καταφερει να παρεχει αρκετες εναλλακτικες για να καλυψει αρκετη γκαμα.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό alex_jimny » Παρ Ιαν 18, 2013 5:15 pm

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ Κ/Π.. Κ ΦΘΗΝΑ Κ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΘΟΡΑΣ...

mod : με τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις, γραφε με μικρα
Άβαταρ μέλους
alex_jimny
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2011 5:42 pm
Τοποθεσία: Βεροια

Δημοσίευσηαπό panosd » Σάβ Ιαν 19, 2013 10:58 am

offroad_master έγραψε:Συμφωνω σε καποια απο τα λεγομενα σου.. Οντως πολλοι το αλλαξαν αλλα δεν υπηρχε παλια η εναλλακτικη να βαλεις μονο γραναζια. Επισης το καβουκι του jimny το θεωρω πιο ανθεκτικο ως καβουκι και μονο γιατι του σαμουραι το τρανσφερ δε λειτουργει με καδενα αλλα με σκετα γραναζια κατι που το κανει πιο ανθεκτικο. Φυσικα η τοποθετηση του ειναι πολυ πιο κοστοβορα μιας και θελει κεντρικους κτλ. Αν εχει καποιος τα χρηματα και σκοπευει αργοτερα να κανει καποια αλλη μειωση η λυση του σαμουραι ειναι καλυτερη αλλα και πιο ακριβη. Ωστοσο ο Αμοργιανος εχει καταφερει να παρεχει αρκετες εναλλακτικες για να καλυψει αρκετη γκαμα.


H επιλογη για γραναζια στο μαμα βοηθητικο υπαρχει απο πολυ παλια.
Το 2004 που αρχισα να ασχολουμαι με 4χ4 υπηρχε απο Ιταλια κ ειχαν βαλει πολλοι.
Οσο για το κοστος δεν θα ελεγα οτι ειναι τοσο μεγαλο. Τα γραναζια κανουν
650Ε, ενα βοηθητικο σαμι 410 η 413 εχει 200-250Ε, βασεις 150Ε, 2 κεντρικοι 150-200Ε. Αν δεν μπορεις να το κανεις μονος σου, αν κ δεν ειναι
τπτ δυσκολο βαλε κ 100Ε για να στα βαλουν =700Ε χοντρα χοντρα.
Κ δεν θα βρεθεις στην δυσκολη θεση να πανε χαμενα 650Ε οταν ανοιξει η
καδενα η θελησεις να αλλαξεις για να κοντυνεις κι αλλο.
Με το σαμι με 350Ε εχεις ενα 4,16 σετ μειωτηρες που ανετα πας μεχρι 31''.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 24, 2013 6:15 pm

YannisS έγραψε:κ/π = κορωνοπήνια

Πάνο, συμφωνό με τα περισσότερα που λες. του έγραψα για τα γρανάζια του Αμοργιανού, επειδή έχει και σκοπεύει να κρατήσει μικρές διαστάσεις στα λάστιχά του.
Όσο για το ξεχείλωμα της αλυσίδας, έχει να κάνει με το πόσες ταρζανιές σκοπεύει να κάνει στο μέλλον. Πιστεύω πάντως, ότι με μια λογική χρήση και ήπια/σποραδική κακομεταχείρηση, το φαινόμενο αυτό θα αργήσει (πολύ?) να εμφανιστεί.
Πόσα χλμ έχεις φίλε μου μέχρι τώρα?



καπου 82000
jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εξοπλισμός Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης