αλαγη γραναζιου στο βοηθητικο.

Οτι δεν υπάγεται στις άλλες κατηγορίες

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 17, 2013 5:37 pm

jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Δημοσίευσηαπό YannisS » Παρ Ιαν 18, 2013 12:00 pm

κ/π = κορωνοπήνια

Πάνο, συμφωνό με τα περισσότερα που λες. του έγραψα για τα γρανάζια του Αμοργιανού, επειδή έχει και σκοπεύει να κρατήσει μικρές διαστάσεις στα λάστιχά του.
Όσο για το ξεχείλωμα της αλυσίδας, έχει να κάνει με το πόσες ταρζανιές σκοπεύει να κάνει στο μέλλον. Πιστεύω πάντως, ότι με μια λογική χρήση και ήπια/σποραδική κακομεταχείρηση, το φαινόμενο αυτό θα αργήσει (πολύ?) να εμφανιστεί.
Πόσα χλμ έχεις φίλε μου μέχρι τώρα?
YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Ιαν 18, 2013 1:06 pm

Η αλυσιδα χαλαει και χωρις αλλαγη γραναζιων, ειμαι ενας απο τους πολλους παθοντες. Ο Αμοργιανος εχει διαφορες επιλογες για μειωσεις και μπορεις τα αργα να τα μειωσεις περισσοτερο.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Παρ Ιαν 18, 2013 1:26 pm

Επιμενω στην λυση των κ/π η βοηθητικου απο 413 κ 410 γτ ειναι κ το πιο

αξιοπιστο σε βαθως χρονου.

Οτι κ να κανεις, η αλυσιδα θα αρχισει να χαλαει κ να χαλαρωνει.

Κ μετα 300Ε για μια μεταχειρισμενη.

Δεν ειναι τυχαιο οτι οσοι ειχαν μαμα βοηθητικο μετα το αλλαξαν με αλλο απο

σαμι μαμα η με μειωτηρες.

Επισης κ το καβουκι των βοηθ. απο σαμι ειναι πιο ανθεκτικα απο του Jimny.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Παρ Ιαν 18, 2013 4:55 pm

Συμφωνω σε καποια απο τα λεγομενα σου.. Οντως πολλοι το αλλαξαν αλλα δεν υπηρχε παλια η εναλλακτικη να βαλεις μονο γραναζια. Επισης το καβουκι του jimny το θεωρω πιο ανθεκτικο ως καβουκι και μονο γιατι του σαμουραι το τρανσφερ δε λειτουργει με καδενα αλλα με σκετα γραναζια κατι που το κανει πιο ανθεκτικο. Φυσικα η τοποθετηση του ειναι πολυ πιο κοστοβορα μιας και θελει κεντρικους κτλ. Αν εχει καποιος τα χρηματα και σκοπευει αργοτερα να κανει καποια αλλη μειωση η λυση του σαμουραι ειναι καλυτερη αλλα και πιο ακριβη. Ωστοσο ο Αμοργιανος εχει καταφερει να παρεχει αρκετες εναλλακτικες για να καλυψει αρκετη γκαμα.
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό alex_jimny » Παρ Ιαν 18, 2013 5:15 pm

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ Κ/Π.. Κ ΦΘΗΝΑ Κ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑΓΗ Κ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΘΟΡΑΣ...

mod : με τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις, γραφε με μικρα
Άβαταρ μέλους
alex_jimny
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2011 5:42 pm
Τοποθεσία: Βεροια

Δημοσίευσηαπό panosd » Σάβ Ιαν 19, 2013 10:58 am

Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό jimny grevena » Πέμ Ιαν 24, 2013 6:15 pm

jimny grevena
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2013 5:55 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Εξοπλισμός Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες